Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800

Anbefalte innlegg

tror den ligger på 4-4500 i følge de fleste forhandlere. Men som han sa på Telebutikken i dag også, han regna med at prisen ble ganske mye lavere når de først fikk den i butikk, sånne "forhåndspriser" blir bare feil..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror den ligger på 4-4500 i følge de fleste forhandlere. Men som han sa på Telebutikken i dag også, han regna med at prisen ble ganske mye lavere når de først fikk den i butikk, sånne "forhåndspriser" blir bare feil..

Det var i dyreste laget ass, venter til den ligger rundt 3500/3800 uten abb.

http://www.telekiosken.no/

Koster 2300 kr med privat +

Lenke til kommentar
Dangaard har den bekreftet til idag, mens Telefast har den ubekreftet til 01.06.

De jeg snakket med på Telekiosken idag sa at tlf ville ligge på rundt kr. 4000,- uten abo.

Ser at mange har den ubekreftet i dag eller skal få den inn i dag, men ingen har fått den inn ennå...

Lenke til kommentar
This just in from Komplett.no, leverandøren får den inn 31. Mai

For meg virket det som om parti nummer 2 er ventet inn den 31. hi Komplett. Antallet som skulle komme den 21. har sunket gradvis den siste tiden. Er ikke det et tegn på at jo flere som kjøper den, jo færre er det igjen????? Slik at de som har beestilt før den nye datoen kom, får den når de skal?

Tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Stoler litt på det Klart Svar sa til meg i dag - får de den ikke ut så den er i butikkene på mandag morgen sliter de. Reklamene skal begynne denne helgen, og forsinkelser er neppe positivt når mobilhungrige mennesker løper i butikkene, ikke får den, og ender opp med å kjøpe et annet merke som er "tilsvarende" i stedet...

Lenke til kommentar
Når man kopler til USB kabelen fra K750 til PC'n, så begynner den automatisk å lade batteriet...

Er dette noe som kan skade batteriet evt?

Kanskje det kan slåes av på en innstillings meny?

;)

De batteriene som er i telefonene nå til dags tåler klattladding, så det vil ikke jeg tro skader batteriet noe nevneverdig..

Da har jeg snakket med den lokale mobilsjappa, og bedt de legge av en K750 til meg. Og han skulle gjør det :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...