cliffme Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ringt rundt å sjekka idag, de største og mest seriøse telebutikkene i området mitt (nedre Telemark) fikk alle bekreftet at K750 kom til Norge fra fabrikk idag, mulig de fikk inn et lite begrenset parti på Mandag-Tirsdag, men mest sannsynlig på Onsdag...Min er bestilt, og jeg er lengst der fremme i køen... stor kunde fordeler-hehe Hva legger du i stor kunde? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ringt rundt å sjekka idag, de største og mest seriøse telebutikkene i området mitt (nedre Telemark) fikk alle bekreftet at K750 kom til Norge fra fabrikk idag, mulig de fikk inn et lite begrenset parti på Mandag-Tirsdag, men mest sannsynlig på Onsdag...Min er bestilt, og jeg er lengst der fremme i køen... stor kunde fordeler-hehe Hva legger du i stor kunde? I f.eks. en elektrisk forretning er man storkunde hvis man kjøper dyre ting eller ofte små ting. F. eks. hvitevarer, brunevarer osv... Skulle da bare mangle at han får noen fordeler da, men hvis noen bestilte den før han og han går foran dem er det dårlig av butikken... Lenke til kommentar
a85 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 off, på netshop.no hvor jeg har bestilt står det ubekreftet 29.05! det er lenge til! men jeg har heldigvis fått vite fra dem at det antakeligvis blir i morgen eller mandag Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 håper jeg får fra første partiet til siba og men tviler.. jaja ekke så farlig egentlig, en uke fra eller til.. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ringt rundt å sjekka idag, de største og mest seriøse telebutikkene i området mitt (nedre Telemark) fikk alle bekreftet at K750 kom til Norge fra fabrikk idag, mulig de fikk inn et lite begrenset parti på Mandag-Tirsdag, men mest sannsynlig på Onsdag...Min er bestilt, og jeg er lengst der fremme i køen... stor kunde fordeler-hehe Hva legger du i stor kunde? Han skriver ikke at han har storkundefordeler, men at en stor kunde fordeler. Hva denne kunden fordeler, det er heller usikkert. Er forøvrig ofte slik at en kunde som legger igjen mye penger i en butikk får noen små fordeler, som å stå først i køen ved nye modeller. Lenke til kommentar
tiwas Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Au...da bestilte jeg et 2GB SanDisk Memory Stick Pro Duo - 2000! Like mye som selve telefonen... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 off, på netshop.no hvor jeg har bestilt står det ubekreftet 29.05! det er lenge til! men jeg har heldigvis fått vite fra dem at det antakeligvis blir i morgen eller mandag Nettbutikker har en tendens til å sette ubekreftet dato langt foran i kalenderen, for å slippe sånne folk som mailer dem og sier: "Det stod jo at det skulle komme i dag, men så bare bytta dere dato i dag! Dårlig gjort ass" Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ringt rundt å sjekka idag, de største og mest seriøse telebutikkene i området mitt (nedre Telemark) fikk alle bekreftet at K750 kom til Norge fra fabrikk idag, mulig de fikk inn et lite begrenset parti på Mandag-Tirsdag, men mest sannsynlig på Onsdag...Min er bestilt, og jeg er lengst der fremme i køen... stor kunde fordeler-hehe Hva legger du i stor kunde? Bedriften jeg jobber i er storkunde der, de er kjent for å få det siste først. Og ja, det var mange foran meg på lista, men tiltross for at de fikk et begrenset antall mobiler ved første leveranse, skulle jeg få først-kvalmt, men slik er det å være en stor kunde... Lenke til kommentar
tiwas Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Og ja, det var mange foran meg på lista, men tiltross for at de fikk et begrenset antall mobiler ved første leveranse, skulle jeg få først-kvalmt, men slik er det å være en stor kunde... Men slik kan jo oppnås med god, gammeldags flirting - jeg er nummer en på listen i min butikk Lenke til kommentar
tiwas Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Blir spennende å se - flere butikker som har forventet levering i dag, så nå får man se hvilke butikker som har tenkt fremover (som Klart Svar i Drammen som bestilte fra flere leverandører) og hvilke som har gjort noe stort og illeluktende i skuffen. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ringt rundt å sjekka idag, de største og mest seriøse telebutikkene i området mitt (nedre Telemark) fikk alle bekreftet at K750 kom til Norge fra fabrikk idag, mulig de fikk inn et lite begrenset parti på Mandag-Tirsdag, men mest sannsynlig på Onsdag...Min er bestilt, og jeg er lengst der fremme i køen... stor kunde fordeler-hehe Hva legger du i stor kunde? Bedriften jeg jobber i er storkunde der, de er kjent for å få det siste først. Og ja, det var mange foran meg på lista, men tiltross for at de fikk et begrenset antall mobiler ved første leveranse, skulle jeg få først-kvalmt, men slik er det å være en stor kunde... Ok, noen tror jo at de er storkunder bare for at de kjøper 100 mobiler i året. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Au...da bestilte jeg et 2GB SanDisk Memory Stick Pro Duo - 2000! Like mye som selve telefonen... Hvor skal du bestille det fra? Lenke til kommentar
a85 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Noen som har fått tak i en K750i nå? Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Noen som har fått tak i en K750i nå? Kan garantere deg at du vil merke det her på forumet når noen har fått seg K750i... Lenke til kommentar
Figge645 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Var på Lefdal Elektromarked i går... Vil ha trygghetsforsikring når jeg kjøper ny mobil nå, så hørte om jeg kunne få mobilen der til samme pris som på siba.no med tele abbonemet... Det gikk helt fint, for som de sa, de skal alltid være billigst, får telefonen torsdag 26.05 til kr 1592,- Synes det er kjempe flott! Lenke til kommentar
Totto Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Var på telebutikken på Oslo S i dag, og de skulle få inn ett parti i løpet av dagen:) Veldig veldig bra:) Men, noen som vet hvem som kommer til å selge den med Telenor abb? Vil ha den med privat +, noen pris evt? Edit: Ringte akkurat Lefdal, og de sa de ikke hadde noen dato på når de fikk de inn, de hadde heller ikke pris på den før den var i butikk... kmw: hvilken Lefdal var du på? Endret 20. mai 2005 av Totto Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Prisen på telekiosken for k750i med privat + lå ihvertfall på 2399,- når jeg sjekket i dag tidlig. De sa at de kom til å få den inn iløpet av mandag/tirsdag. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ringte nettopp netshop, de sa at den ikke var inne enda, og at levrandøren ikke hadde fått den inn engang, han sa også at det stod leveringstid 1/6 fra leverandøren og... Lenke til kommentar
Totto Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 fredriksen: det som irriterer meg er at siba feks tar 1699 eller noe med NC ActiveTalk, og finansieringen er jo ganske lik på telenor og netcom, ergo bør den ligge på rundt det samme med privat +. Vi får se hva som skjer, oftest så forandrer prisene seg en del med en gang telefonen er i butikken. Skal også sies at Telekiosken påstod at de var de eneste som fikk telefonen nå, og de andre måtte vente til juni en gang. Noe som viste seg å være HELT feil. Jeg er ikke helt glad i den sjappa der... (tenk å skremme meg sånn:p) Lenke til kommentar
iCar Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Var på telebutikken på Oslo S i dag, og de skulle få inn ett parti i løpet av dagen:)Veldig veldig bra:) Men, noen som vet hvem som kommer til å selge den med Telenor abb? Vil ha den med privat +, noen pris evt? Edit: Ringte akkurat Lefdal, og de sa de ikke hadde noen dato på når de fikk de inn, de hadde heller ikke pris på den før den var i butikk... kmw: hvilken Lefdal var du på? Hvor mye koster den uten abb der på Telekiosken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå