terhalbo Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Sjekk denne siden så står det at mobilen støtter 2 gb kor http://www.mobilen.no/default.asp?page=159&article=15378 zorry glemte å legge ved siden i sted! Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 (endret) DEL33t Endret 19. mai 2005 av siggetheman Lenke til kommentar
tiwas Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Bra arehei!Tror jeg kalte deg ved riktig nick også nå, ikke verst-hehe! her er noen bilder tatt med K750, ser utrolig bra ut til å være en mobil... Oooooh..Cuckaburra. Australsk test, eller er den sluppet der nede nå? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Klart Svar, Trondheim får inn K750i i morgen! Dvs. Jeg får min K750i i morgen Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Noen som har noe formening om når Elkjøp, Lefdal eller Siba får telefonen? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Noen som har noe formening om når Elkjøp, Lefdal eller Siba får telefonen? Ville tro de fleste får telefonen på mandag. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 har nettopp fått svar at siba får den inn neste uke sa dem. men det var nok ikke så mange de får da. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Klart Svar, Trondheim får inn K750i i morgen! Dvs. Jeg får min K750i i morgen Hmm... hvis Klart Svar får den inn burde jo Norek få den også. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Klart Svar, Trondheim får inn K750i i morgen! Dvs. Jeg får min K750i i morgen Hmm... hvis Klart Svar får den inn burde jo Norek få den også. Klart Svar har ingenting med Norek og gjøre.. Klart Svar dealer på egenhånd.. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Blir nok mandag på hele gjengen tenker jeg Lenke til kommentar
a85 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Frykter at det blir TIDLIGST mandag dessverre Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Klart Svar, Trondheim får inn K750i i morgen! Dvs. Jeg får min K750i i morgen Hmm... hvis Klart Svar får den inn burde jo Norek få den også. Klart Svar har ingenting med Norek og gjøre.. Klart Svar dealer på egenhånd.. Ringte til Klart Svar og de sa at den nyeste datoen de hadde fått var 24. mai. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Da var tlf bestilt... Var på lager i Oslo =) Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Da var tlf bestilt...Var på lager i Oslo =) Jasså ? Hvor da ? Jeg var innom klart svar på Majorstua og ringte Siba. Klart svar hadde ja et Klar svar på at moben var bekfrafta 24MAI og de ville få den inn dagen etter. Men jeg ringte Siba og de sa at de hadde bestillt noen uten abbonement !? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Da var tlf bestilt...Var på lager i Oslo =) Er K750i inne i en butikk? Hvilken? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Men jeg ringte Siba og de sa at de hadde bestillt noen uten abbonement !? uten operatørlås? ingen mobiler kommer med abo fra leverandør Lenke til kommentar
Totto Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Var akkurat i Oslo en tur, sjekka ut dummyen på Telekiosken @ Byporten. Damn som jeg gleder meg;) Hun dama der snakka om at hun fikk den 25.mai og at Telekiosken var de eneste som ville få de da, ettersom de skulle få alle fra den batchen som kom til Norge, noe jeg tror bare er piss.. Pris hos de med Privat + lå på ca 2499,- noe som er ca 900 mer enn det Siba tar med Active Talk... Virka som at telekiosken var helt på villspor... Uansett, dummyen ga meg enda mer lyst på den telefonen:D Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Da var tlf bestilt...Var på lager i Oslo =) Er K750i inne i en butikk? Hvilken? Bestilte på Telehuset i Bodø som sa at de hadde fått den inn på lager i Oslo idag. Så jeg skulle få den opp til Bodø rett over helgen. Får håpe den er bra da. Lenke til kommentar
tiwas Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Var innom Klart Svar i Drammen i dag og testet dummyen + kom meg på ventelisten. Det er ikke lov å selge mobilen før mandag, og de ville ikke kvitte seg med den før da på grunn av eventuelle problemer med SE. Den er dog bekreftet levert hos to av leverandørene deres (de hadde bestilt fra flere for sikkerhets skyld) og de regnet med å få dem med bud i morgen ettermiddag eller mandag morgen (senest). Mitt inntrykk er at det ikke er noen vits i å prøve å snike mobil der tidlig, men de får rundt 25 på mandag - bankers. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ringt rundt å sjekka idag, de største og mest seriøse telebutikkene i området mitt (nedre Telemark) fikk alle bekreftet at K750 kom til Norge fra fabrikk idag, mulig de fikk inn et lite begrenset parti på Mandag-Tirsdag, men mest sannsynlig på Onsdag... Min er bestilt, og jeg er lengst der fremme i køen... stor kunde fordeler-hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå