Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Umm, tror dere at PRISGUIDEN er her for morro skyld? Søk der så finner dere de beste prisene på k750 og en duo pro stick... Ikke så vanskelig:p Eneste prisen jeg ikke har klart å finne er med Telenor subsidiering.. Kan nok forandre seg litt når den kommer, men de er nok ganske nøyaktige..

Lenke til kommentar
Kan også legge til at de syns den var en værdig kandidat til en mp3-mobil... veldig god lyd og kan koples til anlegget med en kabel.

Ja for det er denne funksjonen jeg syntes er mest interessant. :yes: Gleder meg til å se om lyden blir omtrent det samme som zen micro. Lurer også på hvor lenge man kan høre på mp3 i et sikkerlig headsett før batteriet går tomt.

Lenke til kommentar
Umm, tror dere at PRISGUIDEN er her for morro skyld? Søk der så finner dere de beste prisene på k750 og en duo pro stick... Ikke så vanskelig:p Eneste prisen jeg ikke har klart å finne er med Telenor subsidiering.. Kan nok forandre seg litt når den kommer, men de er nok ganske nøyaktige..

Vil tro at NC og TnM sin subsidering er nokså lik, selv om de kan variere...

Lenke til kommentar
sier bare utlandet (1gb minnekort) bare ass, har bestilt nu minnekort derfra. kosta ikke mer enn 280,- inkl porto

 

ellers kan dere prøve ebay, masse fine priser der

Hvor har du funnet 1gb til 280?? De jeg har sett på ebay har ligget greit mye høyere i pris enn det :)

Lenke til kommentar
Umm, tror dere at PRISGUIDEN er her for morro skyld? Søk der så finner dere de beste prisene på k750 og en duo pro stick... Ikke så vanskelig:p Eneste prisen jeg ikke har klart å finne er med Telenor subsidiering.. Kan nok forandre seg litt når den kommer, men de er nok ganske nøyaktige..

Bruker prisguiden flittig, men siden ms duo ikke ligger inne som eget produkt, kun på fritekst, så er det litt stress å finne billigste sted med både tlf og minnekort...

Lenke til kommentar
Umm, tror dere at PRISGUIDEN er her for morro skyld? Søk der så finner dere de beste prisene på k750 og en duo pro stick... Ikke så vanskelig:p Eneste prisen jeg ikke har klart å finne er med Telenor subsidiering.. Kan nok forandre seg litt når den kommer, men de er nok ganske nøyaktige..

Bruker prisguiden flittig, men siden ms duo ikke ligger inne som eget produkt, kun på fritekst, så er det litt stress å finne billigste sted med både tlf og minnekort...

MS Pro Duo

 

Kanskje du burde bruke den ENDA litt flittigere?

Lenke til kommentar

Ja ja.. i kveld reiste K700i'en min sin vei.. snufs. Men til fordel for en K750i da. Fikk 1600,- for den, syns det var en grei pris. La inn bestilling på Norek på K750i. Står at de får den på lager 21/5.. det er jo lørdag så er jeg heldig blir den sendt på mandag og jeg får den på tirsdag(bedriftspakke). Dette blir spennende :cool: ..

Lenke til kommentar
Umm, tror dere at PRISGUIDEN er her for morro skyld? Søk der så finner dere de beste prisene på k750 og en duo pro stick... Ikke så vanskelig:p Eneste prisen jeg ikke har klart å finne er med Telenor subsidiering.. Kan nok forandre seg litt når den kommer, men de er nok ganske nøyaktige..

Bruker prisguiden flittig, men siden ms duo ikke ligger inne som eget produkt, kun på fritekst, så er det litt stress å finne billigste sted med både tlf og minnekort...

MS Pro Duo

 

Kanskje du burde bruke den ENDA litt flittigere?

Bare meg som ikke har leita godt nok da. Takk!

Lenke til kommentar
sier bare utlandet (1gb minnekort) bare ass, har bestilt nu minnekort derfra. kosta ikke mer enn 280,- inkl porto

 

ellers kan dere prøve ebay, masse fine priser der

Hvor har du funnet 1gb til 280?? De jeg har sett på ebay har ligget greit mye høyere i pris enn det :)

nei altså ebay er 1 alternativ, jeg kjøpte minnekort til min gamle v800i for billig pris. men angående den jeg skal ha nå har jeg fått det via en kamerat som bor i tyskland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...