Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke om noen har nevnt det tidligere, men ny datakabel til SE serien heter DCU-60.

brightpoint har denne infoen:

Hvis du bygger en bro mellom datamaskinen og telefonen, kan du bruke DCU-60 til å lagre bilder som er tatt med kameratelefonen, overføre musikkfiler til og fra datamaskinen og holde deg oppdatert med en synkronisert kalender og adressebok. Du kan også gi telefonen en ny start ved å laste ned ny programvare fra Internett

Følger denne standardkabelen med i eska, eller må den kjøpes i tillegg

Lenke til kommentar
høres jo mer avansert ut da. Se jeg bygger en bro mellom telefonen og pcen. Skal jeg bygge bro for deg? :!: :p

men dette ser ut som en fin fin telefon. Jeg har fortsatt k700 og er fortsatt strålende fornøyd med det. Hadde jeg hatt penger så hadde ejg kanskje byttet til denne.

jeg har og K700 og er ganske fornøyd med den bortsett fra at joysticken er retard :roll:

Lenke til kommentar
På SE sine norske sider er kabelen listet under Ekstrautstyr. Utifra det ser det ut til at den ikke er inkludert i pakken.

Det sammet er jo laderen... Etter erfaring, så tror jeg det egentlig bare er å vente og se, noen produsenter liker å overaske med bundlen sin

Lenke til kommentar
jeg har og K700 og er ganske fornøyd med den bortsett fra at joysticken er retard :roll:

Min også! :hrm: Men men, det blir vel k750i på meg..

Så den i butikken i dag, og den var mye finere i virkeligheten enn på bilder!

(De hadde ikke fått den inn, altså. bare en dummie)

Lenke til kommentar
jeg har og K700 og er ganske fornøyd med den bortsett fra at joysticken er retard  :roll:

WERE ?

Lenke til kommentar

foresten litt ot men 0 knappen på min K700 har begynt å bli litt ekkel i det siste, og nå tok jeg opp dekselet og så under tastene, og det var nesten ikke noe sånn hvit plast over den :wow: jævlig surt ass, jeg må trykke lenge og hardt for at den skal reagere og da kommer det ratt 4 0'er. det sure er at jeg ikke har så lyst til å bruke masse penger på ny tlf nå..

DOH :wallbash::cry:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Jeg ser at Siba kommer til å selge denne med Tele2 Pluss for kr. 1599,- som ikke er så ille. Jeg vil imidlertid bruke mitt Chesskort i telefonen. Regner med at den er sperret, men det står ingenting om dette på nettsidene såvidt jeg har klart å se.

Kan evt. kjøpe med NetCom ActiveTalk, da er den jo ikke telefonen bundet til operatør. Billig måte å skaffe seg ny telefon på før sommeren.

Lenke til kommentar
--

Hva med K750 :D:love: ser du har siklet over den like mye som jeg i denne tråden her...

Og ja, HVOR var denne dummien?

Nå begynner det virkelig å krible, om to uker sitter jeg etter all sannsynlighet med denne i hånda...

ja, har ganske lyst på den men har ikke over 3 lapper til tlf nå :hrm:

Lenke til kommentar
jeg har og K700 og er ganske fornøyd med den bortsett fra at joysticken er retard  :roll:

WERE ?

Jeg så også på en dummy i går. Det var hos Telekiosken på Jessheim. Regner med at at de fleste forhandlerene har fått inn dummies til utstilling nå.

Lenke til kommentar

Utifra hva Crazysteps sier om når leverandørene (ikke butikkene) får den på lager er det høyst tvilsomt at 19. er den riktige datoen. Mandag 23. mai virker mer logisk da.

Husker ikke nøyaktig hvilken dato crazysteps skrev, men står vel på denne siden eller den forige, og var en nylig endret dato.

Lenke til kommentar

Check out this site !

http://sek750i.uw.hu/

No1. Sony Ericsson k750i site.

Presse klipp, video klipp av kamerat og filming med moben , MASSE Bilder og informasjon.

:thumbup:

MASSE NYE BILDER. Den tar HEFTIGE bilder !!. 88 bilder er det på siden der. Macroen og Autofokusen IMPONERER. Bare ta og sjekk alle detaljene den får med. Spesielt i butikkene. og skillt rundt om kring.

GLEDER MEG !!

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar

Huff, det der må ha vært den verste siden jeg har vært inne på på lenge. Orket ikke være der så lenge nei :)

Da bildene med K750i der er fra mobile-review er det bedre å gå på mobile-review sin side å se bildene der.

Lenke til kommentar
Huff, det der må ha vært den verste siden jeg har vært inne på på lenge. Orket ikke være der så lenge nei :)

Da bildene med K750i der er fra mobile-review er det bedre å gå på mobile-review sin side å se bildene der.

Eh det er jo bare og trykke på K750i og så den øverste rubrikken hvor det står Click Here så har du alle bildene i full størrelese klint intil hverandre uten noe tekst eller reklame ved siden av. Mye bedre og se bildene der.

Allt på et sted

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...