Bunchie Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har noen merket hvor høyt oppe skjermen på K750i er? Hvertfall i forhold til K700i, T610 og sånt. Det var bare noe morsomt jeg la merke til, og jeg ville faktisk synes den så penere ut hvis skjermen var lengre ned. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 De er like i det store og det hele, den eneste forskjellen er "skallet", W800 har en stiligre bakside synes nå jeg men... Så er det en forskjell i bundelen, altså tilbehør i esken som følger med. I W800 esken følger det med et større minnekort som nevnt tidligre, og et bedre headset. Det er små software forskjeller, resten er det samme. Du kan gjøre det samme med K750 som med W800, ingen forskjeller. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 W800 har ikke bluetooth. Jo ''Software: Trådløs Bluetooth™-teknologi'' Står helt nede på denne siden Merkelig egentlig, at det bare står under Software. Det står jo ingenting om bluetooth under tilkoblinger, sammen med IrDA og GPRS... Nei, men det står det samme om K750i... Link Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Fy flate, ingen tvil om at jeg skal ha en av disse når de kommer. En 3g-versjon av W800 (nevnt i denne tråden) er jo ikke akkurat å kimse av det heller. Dette blir et meget bra mobil-år! Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har vi altså ikke funnet noen forskjeller på W800 og K750 annet enn at W800 kan spille mp3 selv om mobilen er slått av..? K750i har kamera-deksel. Har ikke W800 det også? Although weighing in at less than 100g, the W800 also offers a 2 Megapixel camera complete with autofocus, picture light, active lens cover and digital still camera interface, so great photos can be taken in a variety of conditions. Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Fra SE.com om W800: "Synkroniser og overfør filer raskt med Fast port-kontakten." Hvilken kontakt er dette, og tro hva de mener med raskt? edit: ser ut som om dette er en usb-kabel, raskt blir vel relativt ettersom det nok er snakk om usb 1.1... Endret 1. mars 2005 av knuthfk Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Fra SE.com om W800: "Synkroniser og overfør filer raskt med Fast port-kontakten." Hvilken kontakt er dette, og tro hva de mener med raskt? Er ikke d USB da? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Nå har artikkelen fra amobil kommet! Link Meget fint artikkel Endret 1. mars 2005 av Prebo Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Nå er det mulig jeg igjen har vært litt rask med å skumme hjemmesiden for info, men jeg finner ikke vekt på W800? Liten grunn til å tro at den blir noen murstein, men likevel. Er på alle måter imponert over tlf Volum lik K700, 262k farger, estetisk vellykket og bra batteri. Skal tro hvor sikkert det er at den kommer til sommeren? Ihvertfall like sikkert at jeg kjøper den som at paven holder et par influensaer til edit: ifølge amobil, vekt 99 g. Endret 1. mars 2005 av knuthfk Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Nå er det mulig jeg igjen har vært litt rask med å skumme hjemmesiden for info, men jeg finner ikke vekt på W800? Liten grunn til å tro at den blir noen murstein, men likevel. Er på alle måter imponert over tlf Volum lik K700, 262k farger, estetisk vellykket og bra batteri. Skal tro hvor sikkert det er at den kommer til sommeren? Ihvertfall like sikkert at jeg kjøper den som at paven holder et par influensaer til Vekten er 99 gram Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har ikke W800 det også? Tror ikke det Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har ikke W800 det også? Tror ikke det Jo!! Les lenger oppe i tråden... Although weighing in at less than 100g, the W800 also offers a 2 Megapixel camera complete with autofocus, picture light, active lens cover and digital still camera interface, so great photos can be taken in a variety of conditions. Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Har ikke W800 det også? Tror ikke det Hva er da denne "slider"-knappen på baksiden? http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art...ENovinky/21.jpg Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Sjekk ut denne videoen av W800 mms://qstream-wm.qbrick.com/01550/W-800-384.wmv Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Sjekk ut denne videoen av W800 mms://qstream-wm.qbrick.com/01550/W-800-384.wmv Jaaa!! Og dere som tviler! På den filmen vises det at det er et deksel på kameraet! Endret 1. mars 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) SE K730i og W800 er to flotte mobiler når det kommer til design og funskjonalitet. Men hvilken skal bli min neste telefon Edit: En skrive feil Edit2: Håper at SE gjør det slik at vi brukere kan lagre SMS på både tlf og minnekorte denne gangen. Kun 100 sms er etter min mening for lite. Endret 1. mars 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ok, ok... veldig fine telefoner, og SE er utrolig gode på det med fine menyer som du kan bytte ut themes på og greier. Ergo, godt mulig at det blir en slik telefon etterhvert... Men, når det er snakk om hvor overlegne disse telefonene er hardwaremessig og sånn, er det ingen som husker de nye telefonene panasonic har luftet litt? Kanskje mangel på autofokus, det aner jeg ikke, men de har jo stort sett temmelig like specs, bare mye fetere skjermer... Har veldig lyst til å ta en titt på en vs7 før jeg hadde bestemt meg for en av disse jeg altså... Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Tenker du på den amatørmessige oversikten over fremtidige mobiler i Dagbladet (eller var det VG?) Halvparten av de mobilene kommer jo ikke hit til landet, og der var det mange panasonicer, kule mobiler det, med heftige specs... men dette er vel ikke mobiler tiltenkt oss her oppe tror jeg, dessverre må jeg si! Er jo lite modeller og merker som vi har til rådighet egentlig, og langt fra det råeste! Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Nei kjære, jeg henter ikke mine mobilnyheter fra vg... Det er en stund siden jeg omtalte disse etter å ha funnet de i forums og deretter på gsmarena. Men tar jeg ikke helt feil, skrev vel nettopp itavisen om disse også, hvor de ga inntrykk for at disse telefonene skulle komme til Norge. Det er jo ikke utenkelig at panasonic har lyst til å ta noen prosenter i Norge, de slapp jo mye telefoner her før, nå for tiden kan jeg ikke komme på noen som har panasonictelefon av de jeg kjenner Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Dette ser bra ut fra SE sin side etter min mening W800 og K750i ser meget interessante ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå