Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siste nytt er at K750i KAN bruke kamera og Mp3 spiller når telefonen er slått av! akkurat i likhet med W800i. Kilde er en person som har lest K750i testen til mobil magasinet ''What mobile''.

 

In what can only be called a glowing review What Mobile have awarded the K750i their highest mark.

 

Interesting points from the review they confirmed that the camera & MP3 player can be used with the phone off, but thats all. They also confirm it's battery life is far superior to the K700i & that with the new connector the phone can be accessed like a flash drive.

 

Here is their verdict "Sony ericcsson has re-written the mobile phone rulebook with the K750i. Its remarkable two megapixel camera, RDS radio, media player and fast 3D games fires the phone miles ahead of competition such as the Nokia 6230i. It's a shame the handset isn't 3G, but you can't have everything. strong battery performance, high quality sound and improved menu operation is still enough to earn it a five-star rating, and we can virtually guarantee the success of this phone on the high street. At least until the arrival of the Walkman branded W800 anyway!"

 

Here is a link too their K750i picture gallery. Though their is not much on there at the moment!

 

www.whatmobile.net/K750.php

 

http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=28065

 

Fett :D

Lenke til kommentar
Siste nytt er at K750i KAN bruke kamera og Mp3 spiller når telefonen er slått av! akkurat i likhet med W800i. Kilde er en person som har lest K750i testen til mobil magasinet ''What mobile''.

Tviler på at dette stemmer.

 

Om det er riktig er det _veldig_ mange artikler her på internett om W800i og K750i som tar feil, og W800i mister en av sine fordeler.

Lenke til kommentar
Siste nytt er at K750i KAN bruke kamera og Mp3 spiller når telefonen er slått av! akkurat i likhet med W800i. Kilde er en person som har lest K750i testen til mobil magasinet ''What mobile''.

Tviler på at dette stemmer.

 

Om det er riktig er det _veldig_ mange artikler her på internett om W800i og K750i som tar feil, og W800i mister en av sine fordeler.

Tviler visst på det meste du.. Hvorfor ikke liksom? W800 har jo et annet design og ikke minst et annet konsept..

Lenke til kommentar
..

Tviler visst på det meste du.. Hvorfor ikke liksom? W800 har jo et annet design og ikke minst et annet konsept..

Gjør jeg det? Da har jeg lært noe i dag og.

 

Hvorfor jeg tviler syntes jeg at jeg begrunnet i min forige post. W800 sitt andre "konsept" er ikke mye forskjellig om man fjerner enkelte av dens særegenheter. Det er veldig veldig mange artikler som nevner flight modusen på W800 som en av dens fordeler. Rart om alle disse sidene tar feil, mens din ene kilde har rett.

 

Men, vi får vente å se. Er bare 2 uker igjen.

Lenke til kommentar

2mass: det skulle visst være med et bilderedigeringsprogram, derfor skulle jeg tro det gikk an...

 

Når det gjelder siggethemans påstand (selvfølgelig støttet av "What mobile"), skulle jeg tro det var en smal sak for SE å fikse dette gjennom firmwareoppdateringer, og det hadde vært herlig om det var sant. Allikevel stusser jeg over om det er dette de virkelig vil, for da "dreper" de W800i på en måte, da er det plutselig ingenting W800 har som en med K750 ikke kan skaffe seg (bortsett fra fett utseende, ofcourse)...

Lenke til kommentar

Da har jeg bestemt meg, venter med å kjøpe K750i før jeg får lest noen omtaler. Regner med at Crazystep er en av de første på forumet som får testet den, så kanskje han kan fortelle litt om hvordan den er osv. Har ikke lyst til å brenne meg på et dårlig kjøp ;)

 

(Bruker altfor mange penger på mobil når jeg tenker meg om)

Lenke til kommentar
Da har jeg bestemt meg, venter med å kjøpe K750i før jeg får lest noen omtaler. Regner med at Crazystep er en av de første på forumet som får testet den, så kanskje han kan fortelle litt om hvordan den er osv. Har ikke lyst til å brenne meg på et dårlig kjøp ;)

 

(Bruker altfor mange penger på mobil når jeg tenker meg om)

Det er bare en ting som kan gjøre K750 til et dårlig kjøp i forhold til pris, og det er at det skorter på kvaliteten og levealderen, halvferdige løsninger etc. (litt sånn Samsung :p ), men det siste kan jo endres på ved FW-oppdateringer...

Lenke til kommentar
jeg tror den har ny bunnplugg så er ikke så sikker på det altså :\

Stemmer det! Ny bunnplugg altså.

Oisann... det vil si at headset, handsfree og lader og alt sånne ting er nytt da?

Korrekt.

 

Forresten, stør jeg spørre hva forskjellen på headsett og handsfree-set er? :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mange SMS det er plass til på K750? Jeg er vant med P900 hvor det er plass så lenge det er plass til SMS så lenge det er ledig internminne, det vil si 5-10 000 SMS

Men jeg vet at K700 bare kan lagre 100 selv om den har minne på 40 MB

Er K750i bedre på dette området?

Lenke til kommentar
Clara er prosjekt navnet på K750 fra Sony ericsson...

:p

men folk flest har nu vennet seg til clara enn k750i, det er mange av oss som forsatt bruker clara ovenfor kå-sju-hundre-og-femti-i

Spørs nok om ikke den generaliseringen din fra noen mobilbrukere på amobil sitt forum til folk flest er noe drøy.

 

Når det gjelder BMW, så uttales det vel BMW på engelsk, og ikke BMV. Så det er vel vi som er litt sære kanskje.

Lenke til kommentar
Forresten, stør jeg spørre hva forskjellen på headsett og handsfree-set er? :)

Et Headsett: Ofte to propper man har i øret eller hode telefoner, men funker ikke som Handsfree.

Handsfree: Som regel en propp som man har i øret med en svar knapp på ledningen.

 

Jeg har forstått det sånn, men rett meg gjærne om jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...