B4stian Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Men vanlige forhandlere da? Får de lov å bestille den inn før? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Join hw.no's vrengte pulse team! Over 500 har gjort det allerede!Join hw.no's vrengte pulse team! Over 500 har gjort det allerede! Join hw.no's vrengte pulse team! Over 500 har gjort det allerede! Join hw.no's vrengte pulse team! Over 500 har gjort det allerede! Off topic; jævli slitsom signatur. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Men vanlige forhandlere da? Får de lov å bestille den inn før? Vi bestilte den for et par mnd siden vi. kommer idet leverandørene har den på lager, altså 19.5. Er i butikken seinest den 20. Ikke noe begrensning på dette. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 hva er poenget med å ha en rls date på en mobil?!? hva har det å si om noen kjøper den den 19nde ??? Er vel en form for PR de ønsker da. Alle kjøper den 23. og går å rapporterer på forum osv. og den får masse oppmerksomhet igjen, i stedet for at det blir mer "dratt ut" over flere dager. Jeg bare gjetter... jeg kjøper den den 19. eller 20. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 din gris da skal vi ha førsteinntrykk her vet jeg. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 din gris da skal vi ha førsteinntrykk her vet jeg. Ser ingen grunn til at ikke flere kjøper den datoen. Ikke hørt noe om at leverandøren skal holde den igjen ut den uka, så jeg regner med den er i omløp ihvertfall fra den 20. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det vil jo være rimelig å anta at om webshoppene har den på lager og om SE virkelig vil alle skal ha mulighet til å få den 23. mai så må webshoppene senest sende ut til sine kunder den 21. mai så de får den den 23.mai, mulig jeg er vell optimisktisk? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Det vil jo være rimelig å anta at om webshoppene har den på lager og om SE virkelig vil alle skal ha mulighet til å få den 23. mai så må webshoppene senest sende ut til sine kunder den 21. mai så de får den den 23.mai, mulig jeg er vell optimisktisk? Syns det er rart at vi som forhandler ikke har hørt om noen releasedato om den faktisk finnes. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hva er poenget med å ha en rls date på en mobil?!? hva har det å si om noen kjøper den den 19nde ??? Er vel en form for PR de ønsker da. Alle kjøper den 23. og går å rapporterer på forum osv. og den får masse oppmerksomhet igjen, i stedet for at det blir mer "dratt ut" over flere dager. Jeg bare gjetter... jeg kjøper den den 19. eller 20. Jeg også! Skal ha den! Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Masse bilder tatt med telefonen: http://www.mxphone.com/show.php?no=629 MEGET bra kamera..! Noen som vet hva dette er. http://www.sonyericsson.com/limited/ ? Endret 5. mai 2005 av siggetheman Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 merkelig, den limited ed har jeg ikke hørt om.... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 merkelig, den limited ed har jeg ikke hørt om.... Ser ut som det kun er innholdet på telefonen som blir limited. Kanskje et par themes som ikke er på de andre og en stilig ringetone. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 merkelig, den limited ed har jeg ikke hørt om.... Ser ut som det kun er innholdet på telefonen som blir limited. Kanskje et par themes som ikke er på de andre og en stilig ringetone. Ja... When you prebook a K750i, you get: • Limited Edition VIP card • Access to the VIP site • 3 magazines of your choice (value incl. postage approx. SEK150/EUR 16) • 50 pictures developed free at Fujidirekt.se (value incl. postage approx. SEK150/EUR 16) When you purchase your prebooked K750i, you get: • A specially made camera phone case (value approx. SEK 350/EUR 37,50) • Unique content on the VIP site for downloading to the K750i • Option of competing to win concert tickets. Lenke til kommentar
tormodnt Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 nå har jeg ikke lest ALLE sidene i tråden, så mulig dette er svart på før: kommer w800i samtidig med k750i? Jeg finner k750'n i flere nettbutikker, men ikke funnet noen som har gjort klar for en forhåndsbestilling av w800'n.. Noen som vet? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 W800i kommer til høsten en gang. Type september? August hvis vi er heldige? Lenke til kommentar
bobbybrun Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 W800i kommer til høsten en gang. Type september? August hvis vi er heldige? hva med qtek 8100 da? den har jo tilogmed windows og støtte for minnekort opptil 4 gb. en k750/w800 dødare? hvilken bør man velge?? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Sjekk ut denne Sony Ericsson K750 siden ! http://sek750i.uw.hu/ En dude som allerede har fått tak i moben og lagen en egen side om k750 med masse bilder og testing av kamerat (macro,zoom,video) Lenke til kommentar
tormodnt Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 W800i kommer til høsten en gang. Type september? August hvis vi er heldige? hva med qtek 8100 da? den har jo tilogmed windows og støtte for minnekort opptil 4 gb. en k750/w800 dødare? hvilken bør man velge?? ja. qtek er absolutt en mulighet! Jeg var en stundt tester av alle qtek sine enheter i norge, og dem er egentlig geniale.. men det jeg ikke likte den gangen var, liten batt. kapasitet, og dem var litt store da.. Men 8100 er vel endel mindre enn det 7070 og 8080 var.. Lenke til kommentar
tormodnt Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Sjekk ut denne Sony Ericsson K750 siden ! http://sek750i.uw.hu/ En dude som allerede har fått tak i moben og lagen en egen side om k750 med masse bilder og testing av kamerat (macro,zoom,video) den W31S som var på siden hans var jo knall! tror "W" serien kan bli en ny favoritt av SE telefoner for meg.. Lenke til kommentar
bobbybrun Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 W800i kommer til høsten en gang. Type september? August hvis vi er heldige? hva med qtek 8100 da? den har jo tilogmed windows og støtte for minnekort opptil 4 gb. en k750/w800 dødare? hvilken bør man velge?? ja. qtek er absolutt en mulighet! Jeg var en stundt tester av alle qtek sine enheter i norge, og dem er egentlig geniale.. men det jeg ikke likte den gangen var, liten batt. kapasitet, og dem var litt store da.. Men 8100 er vel endel mindre enn det 7070 og 8080 var.. noen som vet hvilken batt kapasitet qtek 8100 kommer til å ha da? bedre eller verre enn se? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå