Tjohei Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Vet ikke helt jeg... Du behøver ikke bekymre deg. Den blir ikke tilgjengelig i Norge, så det er ikke noe alternativ. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 nope, det der er bare t-mo sin stygge versjon. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 K750 blir å finne i butikkene den 23.5. Da vil den være tilgjengelig for alle, virker som SE har satt denne spesifikke datoen world wide. Det stemmer bra med datoen Crazy nevnte - 19.5 på lager. Telia har den også på lager fra den datoen, men har ikke lov til å selge den før den 23 dessverre - men det er under 3 uker til folkens... Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Leste nettopp på mobil.se at Z800 har begynt å selges der nå. Så da kommer den vel forhåpentligvis snart til Norge også da http://premium.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=9357&sid=1 Lenke til kommentar
SHU Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er ikke phono-inngang. Men man skal kunne kjøpe en buttplug til den som har 3,5mm minijack. (Det var det du mente, ikke sant, thord? Phono inngang blir noe helt annet...) Koble mobilen til buttplugg... den var ny. Man får kanskje vibrasjon også da? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Koble mobilen til buttplugg... den var ny. Man får kanskje vibrasjon også da? Jeg hadde buttplugg med vibrator til min gode gamle Ericsson GH388... Kjøpt på Biltema. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Vil det gå an å legge til egne meldingstoner til forskjellige kontakter på K750i? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Vil det gå an å velge mp3 som meldingstone OG alarmtone på k750? Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Vil det gå an å legge til egne meldingstoner til forskjellige kontakter på K750i? Visste ikke at det gikk ann på noen mobil å legge personlige mld lyder såvel som ringelyder...? Men antar at det kommer... litt usikker på om det går ann på K750, men vet du kan legge til egen SMS tone (MP3 F.eks) men om det går ann å spesifisere ytterligre-hmm? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Noen som vet hvor man kan få bestilt K750 i grå farge, eller kommer den selv senere slik som det bruker å være? Og noen som tror at det blir et steg "ned" å bytte fra S700 til K750? Er nemlig i tvil ser dere, fordi jeg liker den STORE skjermen på S700. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Noen som vet hvor man kan få bestilt K750 i grå farge, eller kommer den selv senere slik som det bruker å være? Og noen som tror at det blir et steg "ned" å bytte fra S700 til K750? Er nemlig i tvil ser dere, fordi jeg liker den STORE skjermen på S700. grå farge kommer (silver) men den som kommer først virker til å være sort versjon. Dessverre... Det eneste som du vil savne fra din S700 er skjermen og kanskje designet, alt annet er bedre, fra meny (mer animert, og ennå mer intuitivt (stavet jeg det rett?)) Til kamera (samme innstilningsmuligheter der som du har på din S700 nå, hvit balanse +++) Og så tror jeg du vil like størrelsen... Jeg gikk ned fra Z600 til K700-helt herlig... og slik tror jeg også du vil oppleve det. Den viser bildet i hele skjermen, også video, radio med RDS, mega bass funksjon... muligheten for et betydelig større minnekort enn i din S700. Lykke til. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 K750 blir å finne i butikkene den 23.5.Da vil den være tilgjengelig for alle, virker som SE har satt denne spesifikke datoen world wide. Det stemmer bra med datoen Crazy nevnte - 19.5 på lager. Telia har den også på lager fra den datoen, men har ikke lov til å selge den før den 23 dessverre - men det er under 3 uker til folkens... hva er poenget med å ha en rls date på en mobil?!? hva har det å si om noen kjøper den den 19nde ??? Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2005 hva er poenget med å ha en rls date på en mobil?!? hva har det å si om noen kjøper den den 19nde ??? Er vel en form for PR de ønsker da. Alle kjøper den 23. og går å rapporterer på forum osv. og den får masse oppmerksomhet igjen, i stedet for at det blir mer "dratt ut" over flere dager. Jeg bare gjetter... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hva er poenget med releasedate på noe som helst? Alt har en hensikt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 ja jeg er klar over det men på spill er det jo ofte pga at det ikke er ferdig før da og at de ikke vil at spill skal lekkes på internett lenge før tida. er litt vanskelig å lekke ut Sony.Ericsson.K750i-WAREZ2K5 men men de får gjøre som de vil. sikkert noen som kommer til å få tak i den før tida uansett da. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg gikk ned fra Z600 til K700-helt herlig... og slik tror jeg også du vil oppleve det. Ned fra Z600 til K700i K700i er vel bedre enn Z600 Lenke til kommentar
fredriksen85 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Jeg gikk ned fra Z600 til K700-helt herlig... og slik tror jeg også du vil oppleve det. Ned fra Z600 til K700i K700i er vel bedre enn Z600 ... Han mente sikkert størrelsesmessig:p Lenke til kommentar
GOMP Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hvordan kommer prisen være når mobilen kommer i salg? Vil den synke mye i starten? Vil ha den fortest mulig. Prismessig, bør jeg vente 1 mnd f.eks? Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 Kommer neppe til å synke merkbart den første måneden.. Pleier ikke å være sånn med telefoner som markedet ikke får mettet mengde av uansett.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Som vi har diskutert tidligere i tråden, kommer de til å starte å reklamere for den i juli-august, lite sannsynlig at de reduserer prisen noe før da, i og med at reklamene sørger for at etterspørselen etter mobilen holder seg oppe. Utover høsten blir den sikkert billigere, særlig når Siemens, Samsung og Nokia leverer lignende produkter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå