amorine Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har noen sett bilder av den i sølv, og isåfall hvor? (mener å ha sett det engang, men husker ikke hvor...) Lenke til kommentar
amorine Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Oi, det begynner å bli mange.... Jeg får bare lete da Jepp, fant den nederst på side 6. Må nok vente til den kommer i sølv ja. Den var fiiin Endret 27. april 2005 av amorine Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) denne tlf er faen meg rimelig iforhold til at det er den beste kamera tlf på en stund i dette pris og størrelses segmentet. Nokia, Samsung, Siemens, Anyone, har dere en konkurerende tlf kanskje ? ? trodde ikke det nei. 2mp auto focus 176x220 262k skjerm 99gram 38mb minne + MSD Pro 64mb følger med smood, klassisk design spør du meg veldig bra OS + + + for 3349 uten abb hos netshop Endret 29. april 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 men å ta et nærbilde av blomster som på eksemplene ovenfor er utvilsomt makromodus. Macromodus eller autofokus du mener? De bildene som er blitt tatt der har ingenting med macromodus å gjøre. Det er autofokusen. Macromodus funker fra 15cm(forsjellig fra optikk til optikk) (Ikke drep meg om jeg tar feil.) Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Macromodus eller autofokus du mener?De bildene som er blitt tatt der har ingenting med macromodus å gjøre. Det er autofokusen. Macromodus funker fra 15cm(forsjellig fra optikk til optikk) (Ikke drep meg om jeg tar feil.) Det var makromodus jeg mente jo. Mobilen har både autofokus, og mulighet til å slå på makromodus. Så vidt jeg så var bildene på eksemplet (husker ikke bildet nå lenger) såpass nærme at det går under beskrivelsen makromodus. Lenke til kommentar
thord Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 sinnsykt for en telefon den SKAL jeg ha! men, er det noen som vet om det er phono inngang på telefonen? slik at du kan bruke headset til den? i stede for de små ørepluggene? :O Lenke til kommentar
Naits Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det er ikke phono-inngang. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det er ikke phono-inngang. Men man skal kunne kjøpe en buttplug til den som har 3,5mm minijack. (Det var det du mente, ikke sant, thord? Phono inngang blir noe helt annet...) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Kommer bare W800i bare i orange? Eller kommer den til og ha andre farger? Evt. noen som har link eller bilder til andre farger av W800i? (hvis det finnes) Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Det er ikke presentert noen fler farger for W800i. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det er ikke presentert noen fler farger for W800i. Æsj og. Orange var litt... barnslig? Synes jeg. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Synes W800i er tøff jeg Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Det er ikke presentert noen fler farger for W800i. Er det ikke en som bare er sølv da? Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2005 Det er ikke presentert noen fler farger for W800i. Er det ikke en som bare er sølv da? Det er vel K750i det. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Nei, mener jeg såg bilde av det... Men mulig det var for USA versjonen (eller noe slikt) Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Nei, mener jeg såg bilde av det... Men mulig det var for USA versjonen (eller noe slikt) Kanskje det er D750i du tenker på? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Ser at K750 kan brukes sammen med en blitz man får kjøpt rimelig: En kameratelefon er flott til disse spontane øyeblikkene du vil bevare i minnet for alltid. Den innebygde LED-lampen er nyttig, men hvis du vil ha høy kvalitet på bilder fra mørkere miljøer, må du rett og slett ha en blits. Fest MXE-60 og knips i vei! Bildene blir gode selv i fullstendig mørke. Telefonens LED-lampe i kombinasjon med blitsen fjerner de røde øynene. La telefonen bli en virkelig konkurrent til digitale kameraer. Noen som har sett denne blitzen i bruk? MXE-60 Endret 1. mai 2005 av Crazysteps Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 (endret) Nei, mener jeg såg bilde av det... Men mulig det var for USA versjonen (eller noe slikt) Kanskje det er D750i du tenker på? Ja, det var vist den du Endret 1. mai 2005 av Prebo Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Hvilke nettbutikker/vanlige butikker er det man vet få K750i inn tidlig? Vil kjøpe den så tidlig som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå