Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har prøvd å få tak i en K700 i flere uker, ingen har den inne, vært i de fleste kjedene og det har etterhvert blitt mange butikker-alt er tomt... derfor sier jeg det.

Jeg tror det er slik at i oslo område får man flere enheter, og jo lenger man kommer fra oslo, jo mindre antall enheter får butikkene (virker det som)

Jeg har venter på den i 3 uker hvertfall... kjedelig!

Det er uansett et faktum at SE ikke har nok produksjons steder for å få opp volumene sine... ikke smart!

:no:

Er det Telenorbutikker du har vært i da eller?

Hos leverandørene som leverer netcomtelefoner så har det vært flust av de i månedsvis.

Er ingen sammenheng mellom geografi og tilgjengelighet. Telefonene blir oftest sendt med posten og blir da levert over hele norge i løpet av et døgn.

Prøv en Telebutikk neste gang, de har garantert telefonen inne. i tønsberg har vi nå 100stk på lager.

Lenke til kommentar
Har prøvd å få tak i en K700 i flere uker, ingen har den inne, vært i de fleste kjedene og det har etterhvert blitt mange butikker-alt er tomt... derfor sier jeg det.

Jeg tror det er slik at i oslo område får man flere enheter, og jo lenger man kommer fra oslo, jo mindre antall enheter får butikkene (virker det som)

Jeg har venter på den i 3 uker hvertfall... kjedelig!

Det er uansett et faktum at SE ikke har nok produksjons steder for å få opp volumene sine... ikke smart!

:no:

Er det Telenorbutikker du har vært i da eller?

Hos leverandørene som leverer netcomtelefoner så har det vært flust av de i månedsvis.

Er ingen sammenheng mellom geografi og tilgjengelighet. Telefonene blir oftest sendt med posten og blir da levert over hele norge i løpet av et døgn.

Prøv en Telebutikk neste gang, de har garantert telefonen inne. i tønsberg har vi nå 100stk på lager.

Du gjetta det, Telenor...vet Netcom har hatt mer produkter tilgjengelige.

:cry:

Når det gjeldet den geografi teorien min, vel-det var det de ubrukelige folka i butikken sa, meget lite imponert over de nå...men noen unnskyldninger må de vel ha på lager?

Lenke til kommentar
Kanskje vi ser de første reklamefilmene for K750 i Juli?

Det er ikke vanlig at reklamen kommer samtidig med mobilen, den pleier å komme litt etter. Eksempel K700i, da reklamen begynte å rulle for fullt på TV skjermene ett par måneder etter, samme med S700i.

Lenke til kommentar

Noen som vet om K750 eller w800 er i salg allerede på markeder andre steder enn her i Norge.

Har en kjenning som skal til Malaysia nå. Tror dere det er muligheter for å finne nyere modeller der?

Liker disse to telefonene på grunn av MP3 spilleren og mulighet for mye minne.

Lenke til kommentar
Noen som vet om K750 eller w800 er i salg allerede på markeder andre steder enn her i Norge.

Har en kjenning som skal til Malaysia nå. Tror dere det er muligheter for å finne nyere modeller der?

Liker disse to telefonene på grunn av MP3 spilleren og mulighet for mye minne.

Dessverre nei, den er ikke tidligre ute der enn her... er enkelte land den kommer tidligre i enn andre, Norge virker til å være en av de første sammen med Sverige, England og tyskland, belgia f.eks kommer den litt senere ut. (vi snakker om ca en mnd)

Lenke til kommentar

Blir nok levert flere mobiler til oss i Oslo-området, men så blir det jo også solgt flere (men det KAN jo hende K700 har slått til mer andre steder, og at vi her i Oslo kjøper andre mobiler??)

Det er ikke vanlig at reklamen kommer samtidig med mobilen, den pleier å komme litt etter. Eksempel K700i, da reklamen begynte å rulle for fullt på TV skjermene ett par måneder etter, samme med S700i.

Det var egentlig akkurat det jeg mente, at reklamene først kommer en stund etter. Jeg tenkte at K750 var i salg i Mai-Juni... Skal vi si reklame i August da, så er du førnøyd?

Når det gjelder det jeg skrev tidligere om at netshop får den inn i dag, så var det helt feil. Netshop ser ut som de bare har satt T+3 dager som ubekreftet ankomstdato... :mad:

Lenke til kommentar
Lyd & bilde mente at k750 kom med medfølgende USB-kabel. Noen som vet helt sikkert og kan bekrefte dette?

Kan bekrefte at den kommer med en mini usb kabel ja, som visstnok skal være altfor "lang"?

Det er en viktig ingrediens i bundelen, fordi K750 skal fungere som en ekstern hard disk til å kunne oppbevare filer av alle slag.

Dumt da at man må installere en driver for å kunne bruke denne funksjonen.

Men er driveren innstalert kommer et ikon opp og det er bare og dra filer bort, enkelt og greit.

Går hvertfall mye raskere å overføre Mp3 på denne måten enn ved bluethooth...

:roll:

Lenke til kommentar
Så klart :)

Tilbake til topic. Både med T610, T630 og K700 har det vært treghet ved skriving av sms for eksempel. Noen som vet om K750 har en del kraftigere prosessor, eller annen teknologi som gjør telefonen rask å bruke?

Ja dette irriterer meg noe grusomt, ord som ikke kan skrives og annet så kommer det opp sånne bokser og de bruke vanvittig lang tid på og bli borte samt at telefonen ikke klarer og fulge med når man skriver..

*håpe på ny cpu i K750I*

Disse boksene som du kaller det, kan du jo velge bort i menyen.

Hvordan gjør du det på T610?

Lenke til kommentar
Så klart :)

Tilbake til topic. Både med T610, T630 og K700 har det vært treghet ved skriving av sms for eksempel. Noen som vet om K750 har en del kraftigere prosessor, eller annen teknologi som gjør telefonen rask å bruke?

Ja dette irriterer meg noe grusomt, ord som ikke kan skrives og annet så kommer det opp sånne bokser og de bruke vanvittig lang tid på og bli borte samt at telefonen ikke klarer og fulge med når man skriver..

*håpe på ny cpu i K750I*

Disse boksene som du kaller det, kan du jo velge bort i menyen.

Hvordan gjør du det på T610?

Velger ordforslag, mens du skriver tekstmelding og velger "av". Står rett under der du velger ordbok eller ei.

Lenke til kommentar
Dumt da at man må installere en driver for å kunne bruke denne funksjonen.

Men er driveren innstalert kommer et ikon opp og det er bare og dra filer bort, enkelt og greit.

Hvis jeg ikke tar helt feil så har sikkert Windows egne drivere for dette også, så det blir vanskelig å få innstallert de originale driverene! Var bare en tanke, som med Widcomm driverene!

*Håpe på drivere som er enkle å innstallere*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...