Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800

Anbefalte innlegg

Hvis det ikke er der må det da være et java prog som kan fikse det for deg om det er det eneste du savner på den..

At jeg ikke tenkte på det. Det ville jo vært perfekt.

Og så var det det med profiler da. Skulle hatt mer enn bare "stille" og "normal", det har iallfall jeg behov for. Men det er ikke et stort nok minus. Jeg MÅ nok bare ha denne telefonen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Netshop har ubekreftet ankomstdato ALLEREDE PÅ FREDAG!!!

Dere går vel ikke på de ubekreftede datoene, vel? Enig i at det kan virke lovende når to butikker fremskynder datoen samtidig, men det kan også bety at de bruker samme leverandør, og de dermed har like ustabile datoer. Men jeg tviler på at Netshop har telefonen inne på fredag. Tipper datoen blir forskjøvet fram en uke eller to på torsdag eller fredag.

Så ikke hør på ubekreftede datoer. Jeg gikk på en smell der med Asus A8N-SLI hos Mpx. De satte datoen (ubekreftet) til et par dager fram, og når dagen kom, satte de datoen fram et par dager til. Tilslutt tenkte jeg at nå bestiller jeg bare, sånn i tilfelle det var så stor etterspørsel at de aldri kunne bli oppgitt som lagervare, at de bare ble sendt ut med en gang. Men da fikk jeg se bak fasaden hos Mpx, for datoen for hovedkortet på min bestilling lå én måned frem i tid, mens i webshoppen lå den et par dager fram fremdeles. Datoen i webshoppen var altså bare en fiktiv lokkedato som skulle lure folk til å bestille hos dem istedet. Heldigvis var det ikke noe problem å avbestille da Komplett fikk bekreftet (big difference!) dato, og da fikk jeg det til tiden!

Det å gå og innbille seg at ting kommer til en ubekreftet dato, gjør ventingen bare mer pinefull, fordi du oppriktig tror at i morra skal jeg bestille, men så viser det seg at datoen blir utsatt, og utsatt, og utsatt... repetér ad infinitum... ;)

Lenke til kommentar
Noen som har peiling på om K750 leveres pa andre markeder enn Norge?

Har en kjenning som skal til Malaysia (Kuala Lumpur) og tenkte han kanskje kunne kjøpe telefonen til meg der...

Det er nok ikka bare i Norge man kan kjøpe denne mobilen nei -ler-

Sjekk ut denne linken, litt off topic men...

Er en liten sjekk av K600, se vha de sier.

http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article376668.ece

Lenke til kommentar

Det er nok ikka bare i Norge man kan kjøpe denne mobilen nei -ler-

Sjekk ut denne linken, litt off topic men...

Er en liten sjekk av K600, se vha de sier.

http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article376668.ece

Ordla meg nok litt feil. Det jeg mente å spørre om var om noen har peiling på om den er i salg andre steder, nå. Slik at jeg slipper å vente til den kommer på markedet her i Norge.

K600 er jo en dritlekker telefon. Hadde den bare hatt plass for minnekort så hadde det helt klart blitt en slik telefon.

Lenke til kommentar

Hva gjør du da viss telefonen må på sørvis eller lignende??

Den risken tar jeg. Satser på at telefonen virker ett par år, da må den vel byttes ut alikevell.

Tror ikke jag hadde tatt den risken når jeg vet hvor mye feil det er på mobiltelefoner, SPESIELT i de første SW utgavene.

Men du kan nok få oppgradert den i Norge uansett, selv om du kanskje må betale noen hundre for det.

Lenke til kommentar

Har et par ting jeg har sporet opp, virker som om Vodafone er inne i bildet igjen mht S///...

De slipper bl.a K750 på markedet ...1 Juni.

En branded og en unbranded, (slik som V800/Z800 altså)

Men har hørt at en annen operatør leverer K750 på markedet 16 Mai i Tyskland vel og merke...i en Star wars versjon!?!

:w00t:

Så litt spekulasjoner...

"Ellen" og "Sakura" vil bli lansert mellom August og November en gang..

Tipper at en av de er en slider.

:whistle:

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Så litt spekulasjoner...

"Ellen" og "Sakura" vil bli lansert mellom August og November en gang..

Oooh, dilemma.. skal jeg vente på de??

Vente på to mobiler som ikke er presentert, ikke lekket bilder, osv..? Det ville ihvertfall ikke jeg gjort.

Lenke til kommentar

Fikk k300i inn i butikken her om dagen.

mine første erfaringer:

Virker veldig solid. Akkurat passe vekt. Føles tyngre enn k500, men har ikke sjekket vekta på de.

Førsteinntrykket var supert, startet opp på få sekunder (k500, k700 og k508 bruker et par minutter første gangen) og alt av navigering, sms o.l. var raskt og responsivt.

Tastene var meget gode.

Kameraet er også litt mer responsivt enn det på k500 og k700.

Alt i alt: super telefon med meget god kvalitetsfølelse.

Lenke til kommentar
Fikk k300i inn i butikken her om dagen.

mine første erfaringer:

Virker veldig solid. Akkurat passe vekt. Føles tyngre enn k500, men har ikke sjekket vekta på de.

Førsteinntrykket var supert, startet opp på få sekunder (k500, k700 og k508 bruker et par minutter første gangen) og alt av navigering, sms o.l. var raskt og responsivt.

Tastene var meget gode.

Kameraet er også litt mer responsivt enn det på k500 og k700.

Alt i alt: super telefon med meget god kvalitetsfølelse.

Bekreftet levering 19.5, er ikke bare noen få eksemplarer da?!?

Men tar vel noen dager fra de får til dere butikker igjen får, er ikke dangaard et mellomledd til forbruker?

Hva må jeg gjøre for å få K750 så raskt som mulig da?

:roll:

Høres bra ut med K300 også, endelig en billig mobil som ikke trenger å føles billig, som andre dekk og parabol produsenter...

K300 leveres med 3 forskjellige farger og med avtagbare deksler?

...Er det ikke det Crazy eller er jeg helt lost?

:whistle:

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Bekreftet levering 19.5, er ikke bare noen få eksemplarer da?!?

Men tar vel noen dager fra de får til dere butikker igjen får, er ikke dangaard et mellomledd til forbruker?

Hva må jeg gjøre for å få K750 så raskt som mulig da?

:roll:

Jeg tolker det sånn at butikken til Crazysteps(antar det er elkjøp, expert, lefdal e.l.) får inn mobilen 19.5, FRA leverandøren Dangaard. det vil si at de kan begynne å selge K750 da... Om det bare vil være noen få som kommer inn, tenk bare hvor få det egentlig er i Norge som vet at den kommer. Jeg mener, jeg har ikke sett en eneste reklame der K750 finnes, det er antakelig bare de som har lest seg opp i dette som vet om det :thumbup: Tipper de ikke vil at salget skal blåse seg opp før de får produsert nok enheter, det verste for SE er om kunder kjøper andre modeller fordi de ikke har K750 på lager.

Kanskje vi ser de første reklamefilmene for K750 i Juli?

Lenke til kommentar
[

Tipper de ikke vil at salget skal blåse seg opp før de får produsert nok enheter, det verste for SE er om kunder kjøper andre modeller fordi de ikke har K750 på lager.

Det er også årsaken til at SE ikke har økt i markedsandeler og volum, de har ikke lagt til rette for å få produsert nok enheter.

Selv med K700 er det slik, får ikke dekket behovet og da går kundene lei og kjøper ofte en Nokia eller noe annet...

:no:

Lenke til kommentar
[

Tipper de ikke vil at salget skal blåse seg opp før de får produsert nok enheter, det verste for SE er om kunder kjøper andre modeller fordi de ikke har K750 på lager.

Det er også årsaken til at SE ikke har økt i markedsandeler og volum, de har ikke lagt til rette for å få produsert nok enheter.

Selv med K700 er det slik, får ikke dekket behovet og da går kundene lei og kjøper ofte en Nokia eller noe annet...

Hva vet du om tilgjengeligheten til K700?

Selv siste to-tre månedene (etter at prisen på denne ble satt ned til 10kr med abo flere steder) har det vært 0 problem med tilgjengeligheten.

Leverandørene har hatt flere tusen på lager og nye har kommet hver uke.

Telebutikkenkjeden solgte 4000 k700 på to-tre uker, så tilgjengeligheten er meget god.

Pleier å komme 3-4 enheter til hver butikk som har forhåndsbestilt, så går det et par uker og de kommer for fullt.

Lenke til kommentar

Har prøvd å få tak i en K700 i flere uker, ingen har den inne, vært i de fleste kjedene og det har etterhvert blitt mange butikker-alt er tomt... derfor sier jeg det.

Jeg tror det er slik at i oslo område får man flere enheter, og jo lenger man kommer fra oslo, jo mindre antall enheter får butikkene (virker det som)

Jeg har venter på den i 3 uker hvertfall... kjedelig!

Det er uansett et faktum at SE ikke har nok produksjons steder for å få opp volumene sine... ikke smart!

Lenke til kommentar
Har prøvd å få tak i en K700 i flere uker, ingen har den inne, vært i de fleste kjedene og det har etterhvert blitt mange butikker-alt er tomt... derfor sier jeg det.

Jeg tror det er slik at i oslo område får man flere enheter, og jo lenger man kommer fra oslo, jo mindre antall enheter får butikkene (virker det som)

Jeg har venter på den i 3 uker hvertfall... kjedelig!

Det er uansett et faktum at SE ikke har nok produksjons steder for å få opp volumene sine... ikke smart!

Den er da hvertfall på hovedlageret til Expert (hvis de bruker Skien-lageret).

---

W800 er lik bare den har walkman-funksjon (altså som k750)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...