mikaragua Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Og fikser du dårlig treghet i menyer, da sliter du med symbianog 3230, for der tar det flere sekunder å åpne selv de enkleste appliksjoner. Jaha? Hvilke enkle applikasjoner er det snakk om da? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Noen som vet noe om hvor responsiv K750 blir? Begynner å bli utålmodig, og vurderer Nokias 3230 i stedet for etter den glimrende omtalen på Amobil. Jer er lei av tregheten i min nåværende telefon, så "kjapp i vendingen" er noe jeg virkelig ser etter nå.. Ja, liker du dårlig trege telefoner skal du holde deg langt unna 3230! Den er rett og slett søppel for oss som ikke er ultratålmodige. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ja, liker du dårlig trege telefoner skal du holde deg langt unna 3230! Den er rett og slett søppel for oss som ikke er ultratålmodige. Har du testet den? Hører gjerne fra flere som har det, men kanskje ikke i denne topic'en. I Amobils test står det at bilder o.l. tar lang tid å åpne, mens menyene og tesktmeldingene går kjapt, såvidt jeg husker. Det stemmer ikke? Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Vi har flere dedikerte 3230-tråder. Bruk søkefunksjonen og finn en passende en. Holder oss til topic her nå Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Så klart Tilbake til topic. Både med T610, T630 og K700 har det vært treghet ved skriving av sms for eksempel. Noen som vet om K750 har en del kraftigere prosessor, eller annen teknologi som gjør telefonen rask å bruke? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Så klart Tilbake til topic. Både med T610, T630 og K700 har det vært treghet ved skriving av sms for eksempel. Noen som vet om K750 har en del kraftigere prosessor, eller annen teknologi som gjør telefonen rask å bruke? Ja dette irriterer meg noe grusomt, ord som ikke kan skrives og annet så kommer det opp sånne bokser og de bruke vanvittig lang tid på og bli borte samt at telefonen ikke klarer og fulge med når man skriver.. *håpe på ny cpu i K750I* Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Så klart Tilbake til topic. Både med T610, T630 og K700 har det vært treghet ved skriving av sms for eksempel. Noen som vet om K750 har en del kraftigere prosessor, eller annen teknologi som gjør telefonen rask å bruke? Ja dette irriterer meg noe grusomt, ord som ikke kan skrives og annet så kommer det opp sånne bokser og de bruke vanvittig lang tid på og bli borte samt at telefonen ikke klarer og fulge med når man skriver.. *håpe på ny cpu i K750I* Disse boksene som du kaller det, kan du jo velge bort i menyen. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ja, men det lagger jo fortsatt når man skriver meldinger, selv uten den. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ja, men det lagger jo fortsatt når man skriver meldinger, selv uten den. T610 og T630 var nok trege, ja. Syns ikke det er så stort problem på K700, men så har ikke jeg sendt tusenvis av meldinger med den heller. Har jeg hastverk så ringer jeg og har jeg ikke hastverk så er det mulig å kule'n to hakk. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Vil bare få dere til å legge merke til at innkomstdatoen både hos komplett og netshop har blitt fremskyndet med en uke eller mer, fra tidlig i Mai til sent i April. Uvanlig når det fremdeles står ubekreftet ved leveransene, men kanskje viktigst av alt: Netshop har ubekreftet ankomstdato ALLEREDE PÅ FREDAG!!! AAAAh, hvor jeg gleder meg til å ta bilder av barnetoget på Karl Johan 17. Mai med K750 ... kanskje til og med ta bilde av en av de østeuropeiske ballongselgerne Lenke til kommentar
Algron Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Vil bare få dere til å legge merke til at innkomstdatoen både hos komplett og netshop har blitt fremskyndet med en uke eller mer, fra tidlig i Mai til sent i April. Uvanlig når det fremdeles står ubekreftet ved leveransene, men kanskje viktigst av alt: Netshop har ubekreftet ankomstdato ALLEREDE PÅ FREDAG!!! Så utrolig bra! :!: Men det skulle ikke forundre meg om den ikke kom før juli Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Men hvorfor, å hvorfor har ikke SE greid å putte inn to av Nokias beste funksjoner i denne? -snarveisknapp til skifte av profiler (stille av/på er bare ikke det samme) -bursdagsfunksjon i kalender som varsler deg hvert år automatisk Hvis Netshop virkelig har den rett rundt hjørnet, ja da skal den bestilles med en gang den kommer Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Snedig, har hørt at i Europa skal den være utsatt til Juni/Juli (belgia bl.a) Så skal den komme raskere ut her i gamlelandet, det er jo bare ... hyggelig det! Har hørt med mange av de norske kjedene, de kan ikke bekrefte noe ennå, og da ville jeg tro at den er lenger unna enn i slutten av April?!? Men håper jeg tar feil... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Men hvorfor, å hvorfor har ikke SE greid å putte inn to av Nokias beste funksjoner i denne?-snarveisknapp til skifte av profiler (stille av/på er bare ikke det samme) -bursdagsfunksjon i kalender som varsler deg hvert år automatisk Profilene skjønner jeg at enkelte er sugne på, men bursdagsvarsling? hvor mange år har du tenkt å ha denne telefonen? Og OM det virkelig er noen år, er det virkelig SÅ farlig? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det er bare det at når du først har en kalender på telefonen, bør den kunne erstatte en papirversjon. Det er ikke så lett å holde styr på bursdager nå man kjenner veldig mange folk.. Å ha en "bursdagsbok" hjemme er rett og slett uaktuelt for meg. Papir? Bah. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 husker jeg hadde det på siemens c35 eller hva det var. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det er bare det at når du først har en kalender på telefonen, bør den kunne erstatte en papirversjon. Det er ikke så lett å holde styr på bursdager nå man kjenner veldig mange folk.. Å ha en "bursdagsbok" hjemme er rett og slett uaktuelt for meg. Papir? Bah. Hva med Outlook? Bruk kalenderen der, kjøp deg en SE mobil og synkroniser når du måtte ønske det. Da legger bursdagene seg inn på telefonen automatisk for hvert år. bytter du telefon kan du synkronisere med den og vips så har du dem der også. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det var akkurat det da. Jeg er vel en av de få som bare ikke kan fordra Outlook. Har prøvd de fleste versjonene (har nå den som fulgte med Office 2003-pakken), men ingen faller i smak. Hvis noen lurer (ja, folk lurer jo på så mye rart..) : Jeg sverger til Pocomail (Outlook Express) og Barca (Outlook) fra poco systems. Jeg vil ikke synkronisere bursdager og avtaler med min PC. Jeg vil bare få en liten melding om at noen har bursdag. Hvert år. Automatisk. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hvis det ikke er der må det da være et java prog som kan fikse det for deg om det er det eneste du savner på den.. Lenke til kommentar
Erl1d Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hva med Outlook?Bruk kalenderen der, kjøp deg en SE mobil og synkroniser når du måtte ønske det. hva med de brukerene som ikke bruker windows da? veit om mange jeg som bruker osx eller linux synes også SE burde hatt en bursdagsfunksjon som nokia, og selv om du kanskje ikke har telefonen i flere år tar vel de fleste som har mye data på telefonen sin backup av dette for å kunne legge det inn på neste telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå