Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som er litt Idiotisk er at SE ikke har prøvd og snike til seg litt nokia teknologi, mener og huske at min 7210 kunne spille radio uten headsett like godt som med. ;) Noen som aner hva slags innpakning K750i vil ha?

Hva slags innpakning? Altså boksen den kommer i? Jeg har ikke sett bilder av det ihvertfall, kun bilder av W800i sin innpakning.

Angående 7210. Jeg husker at min 7210 _ikke_ kunne spille radio uten headsett koblet til.

Lenke til kommentar
Det som er litt Idiotisk er at SE ikke har prøvd og snike til seg litt nokia teknologi, mener og huske at min 7210 kunne spille radio uten headsett like godt som med. ;)  Noen som aner hva slags innpakning K750i vil ha?

Hva slags innpakning? Altså boksen den kommer i? Jeg har ikke sett bilder av det ihvertfall, kun bilder av W800i sin innpakning.

Angående 7210. Jeg husker at min 7210 _ikke_ kunne spille radio uten headsett koblet til.

Tenkte på innpaknings boksen, hadde vært litt artif hvis den hadde lik som W800i Sin innpakning selv om dette er upraktisk for Alastor og Crazysteps..

Det kan ende at jeg tar feil Angående 7210, men Uansett er det ikke noe stress og bruke Headsettet... Men hvis Bluetoth Headsetta virker med Radio, eller funker radioen med Bluetooth Headsettene?

Lenke til kommentar

MP3 spilleren, Mono eller Stereo ? Noen som veit. Litt kjekt å vite i og med Nokia slenger ut Mono spillere om dagen.

Også hva menes med "ikke imponerenes lyd" på spilleren, kan dere forklare litt mer, hvor dårlig/bra er den lyden ?

Lenke til kommentar
Det som er litt Idiotisk er at SE ikke har prøvd og snike til seg litt nokia teknologi, mener og huske at min 7210 kunne spille radio uten headsett like godt som med. ;)  Noen som aner hva slags innpakning K750i vil ha?

Tenkte på innpaknings boksen, hadde vært litt artif hvis den hadde lik som W800i Sin innpakning selv om dette er upraktisk for Alastor og Crazysteps..

Det kan ende at jeg tar feil Angående 7210, men Uansett er det ikke noe stress og bruke Headsettet... Men hvis Bluetoth Headsetta virker med Radio, eller funker radioen med Bluetooth Headsettene?

Som nevnt tidligere må man bruke headset med ledning da ledingen fungerer som antenne.

Lenke til kommentar

lyden skal være meget bra, og den er i stereo selvsagt, man har bl.a mega bass som i Z800, bra trøkk og bra lyd.

Pleier å være mangel på skikkelig trøkk i mobil mp3 spillere, er nok ikke like bra lyd i K750 som i W800, men det kan skyldes at W800 leveres med bedre øreplugger pga sin fokus på musikk.

:yes:

Lenke til kommentar

Her en nok en liten video snutt av K750, spiller et 3D flyspill som ser meget bra ut.

:love:

Lyden fra K750/w800 er vel i utgangspunktet lik, men er forskjell på kvaliteten i ørepluggene.

http://www.se-nse.com/videos/K750g12.3gp

Fant netopp ut av K750 vil ha blå bakgrunns belysning istedenfor kjedelig hvit, det var virkelig positivt, og mye stiligre!!!

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar

Var ikke akkurat bra kvalitet på videoen, men spillet virket fint det.

Angående bildet må man være registrert for å se det, noe jeg tviler på at så mange her er. Fint om du kan uploade det til imageshack.us eller til forumet her om det er så bra at vi bør se det :)

Lenke til kommentar

ser netshop også har slengt seg på k750i bølgen med 3349,- tror den riktige prisen kommer til å gå under 3000,- ganske kjapt etter at den kommer i butikken om ting fortsetter som de gjør nå. Har hørt en rekke steder at i slutten av mai kommer k750i hos endel butikker og operatører, om en drøy måned får kanskje de første heldige sin her hjemme og :)

Lenke til kommentar
Var ikke akkurat bra kvalitet på videoen, men spillet virket fint det.

Angående bildet må man være registrert for å se det, noe jeg tviler på at så mange her er. Fint om du kan uploade det til imageshack.us eller til forumet her om det er så bra at vi bør se det :)

Ja, enig med Are. Jeg så heller ikke bildet!

Lenke til kommentar

Dette fikk jeg etter at jeg hadde registrert meg for å se bildet:

namm, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

1. Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?

2. If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

Lenke til kommentar

men en ting jeg har så veldig lyst til at de skal gjøre og som de burde gjort med K750 er at de burde gjort skjermen litt bredere og høyere det hadde blitt så mye bedre.. selv om den er helt grei nå så syns jeg de kunne lagd den _litt_ større. det står jo ikke på oppløsninga akkurat.. bare 1-2 mm bredere og høyere hadde jo gjort skjermen vesentlig større og bedre egnet til wap, sms, osv osv. ¤håpeatdegjørdetpåk800¤

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...