Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800

Anbefalte innlegg

å kjipt hvis det er sånn.. får sjekke eldar \ M-R forumet for sikkerhets skyld... når det er Sony som er med å lager den burde de klart å fått til 320x240 video syns jeg.. men men det er ikke noe farlig. bra bilder er viktigere spør du meg.

De er min kilde på dette punktet...

sjekk ut nettavisen, de har plukket litt på en prototype til K750

:thumbup:

http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article373476.ece

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste grunnen til at Nettavisen ga denne tlfen 5 var pga, bilde kavliteten på kameraet, hviste det fra før da :p Tviler på at denne blir min neste tlf..

får se hva W800 kommer med :love: Noen som vet norsk pris enda? Let me know ;)

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Eneste grunnen til at Nettavisen ga denne tlfen 5 var pga, bilde kavliteten på kameraet, hviste det fra før da :p Tviler på at denne blir min neste tlf..

Er kun 4 ting som virkelig teller i mobilmarkedet nå:

1 - pris

2 - design

3 - oppløsning på kameraet

4 - skjermkvalitet

SE k750 er dermed en killer! Den kommer til å selge enormt om den blir markedsført riktig, nemlig som en revolusjon innen kameramobiler.

De bildene vi fikk en smakebit av litt oppi her er nemlig de første jeg har sett fra en mobil med et snev av fokus. lenge leve autofokus!

Lenke til kommentar
Eneste grunnen til at Nettavisen ga denne tlfen 5 var pga, bilde kavliteten på kameraet,  hviste det fra før da    :p  Tviler på at denne blir min neste tlf..

1 - pris

2 - design

4 - skjermkvalitet

SE k750 er dermed en killer! Den kommer til å selge enormt om den blir markedsført riktig, nemlig som en revolusjon innen kameramobiler.

De bildene vi fikk en smakebit av litt oppi her er nemlig de første jeg har sett fra en mobil med et snev av fokus. lenge leve autofokus!

Mp3 spiller også kanskje?

Jeg tror også K750 kommer til å gjøre det virkelig bra salgsmessig, den kommer til å ha samme virkning på markedet som T610 engang hadde.

Bildene den tar er imponerende for en kameramobil og vil nok bli den beste kmobilen som kommer iår, den eneste konkurrenten jeg kan se er oppfølgeren til D500 - nemlig D600, men den kommer ikke på markedet før til høsten.

Håper bare man kan gå til butikken og kunne velge mellom sølv eller sort... frykter at "alle" kommer til å ha sort versjon, og det er litt kjedelig, var jo opprinelig tenkt en versjon i "kobber" farge også, men virker som om denne ble kanselert?

:whistle:

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Eneste grunnen til at Nettavisen ga denne tlfen 5 var pga, bilde kavliteten på kameraet,  hviste det fra før da    :p  Tviler på at denne blir min neste tlf..

1 - pris

2 - design

4 - skjermkvalitet

Jeg har prøvd MP3 på mobil, og kvaliteten var ikke den beste jeg har hørt. Skal jeg høre på musikk tar jeg fram iPod'en min :)

Lenke til kommentar
Jeg tror også K750 kommer til å gjøre det virkelig bra salgsmessig, den kommer til å ha samme virkning på markedet som T610 engang hadde.

eller som t68(i) hadde før den tid. var ikke mange jeg kjente som ikke hadde den telefonen.

Lenke til kommentar

eller som t68(i) hadde før den tid. var ikke mange jeg kjente som ikke hadde den telefonen.

men den var grisedyr, husker jeg gav 4500.- med abn!!!

K750 som kommer nå vil likke på ca 2000.- med abn, og 3500.- uten-imponerende!

Mp3 spilleren har i likher med Z800 megabass funksjon, er visst meget bra lyd.

:love:

Dette blir jo bare bedre og bedre...

Må nok ha orginal ledningene for å kunne bruke radio ja, men kan kjøpe slike som følger med W800, de er meget bra.

Lenke til kommentar

Jeg har testa Sarah sin mp3 spiller, hva annet kan jeg si? mp3 er mp3... de har ikke gjort noe med spilleren, ser prikk lik ut som s700i sin mp3 spiller (hvis dere skjønner hva jeg mener?) layouten med andre ord

Jeg fikk ikke testa de originale høreproppene, var sånn to løse som man henger bak øra. (er litt dårlig til å forklare på ting)

ellers kan jeg si at jeg ikke er så imponert av mp3 spiller, klart den spiller klart,tydelig og høyt. men det hadde man også på s700i.

Lenke til kommentar

1 - pris

2 - design

4 - skjermkvalitet

Bildene den tar er imponerende for en kameramobil og vil nok bli den beste kmobilen som kommer iår, den eneste konkurrenten jeg kan se er oppfølgeren til D500 - nemlig D600, men den kommer ikke på markedet før til høsten.

Håper bare man kan gå til butikken og kunne velge mellom sølv eller sort... frykter at "alle" kommer til å ha sort versjon, og det er litt kjedelig, var jo opprinelig tenkt en versjon i "kobber" farge også, men virker som om denne ble kanselert?

:whistle:

Må ikke glemme Samsung Z700 som har 3 mpx kamera som kommer i 2 kvartal, men det er visst usikker om den kommer til Norge!

Lenke til kommentar
Må ikke glemme Samsung Z700 som har 3 mpx kamera som kommer i 2 kvartal, men det er visst usikker om den kommer til Norge!

Har ikke glemt den, men det er UMTS, jeg snakker om GSM only.

Men den kommer til å bli heftig nok den, 3 gb HDD +++

Men, det er en stund fram.

;)

Lenke til kommentar

We can not gurantee that the information on this page is 100% correct. Read more

Det er det jeg har hørt arehei, men det er jo veldig proforma denne infoen da denne mobilen kommer tidligst ut om et halvt års tid... så mye kan endre seg ennå.

Samsung spytter ut så mange modeller om dagen at jeg blir helt svimmel...

:cry:

Lenke til kommentar
det er ve http://www.gsmarena.com/samsung_i300-1104.php den der som skal ha disk ?

det kommer vel ann på kilden tror jeg, tror det er litt i det blå på et så tidlig tidspunkt?

det som er helt sikkert er at hdd kommer og samsung er ikke de som lanserer ting sist...

så for oss forbrukere er det bare å glede oss!

selvom hdd og optisk zoom gjør mobilene mer sårbare mht bevegelige deler...

f.eks å miste mobilen i bakken kan forårsake mye krøll.

:cry:

Lenke til kommentar

Enig med deg, bmwm3. Tror mp3 kommer til å bli et viktig element og at SE kommer til å kjøre hardt på det i markedsføringen av K750i. Tipper også at de kommer til å vektlegge autofokus og heller slenge på buzzwords som "2 megapixler" og "262 000 farger" i den sammenhengen. Eller kanskje de vektlegger 2 mpix og slenger på autofokus... :hmm: Poenget mitt er ihvertfall at mp3 blir viktig og at 262 000 farger ikke blir så viktig.

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på: la oss si at jeg kjøper K750 med 3,5 mm minijack-adapter og bruker vanlig headset på mobilen. Vil dette da fungere som radiomottaker eller vil jeg måtte bruke SE-headsett til det??

Man trenger vel forsåvidt kun en viss lengde kobbertråpd så fungerer dette som antenne. Tipper det går like greit via en adapter som gjennom det originale. De får det til om de ønsker det ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...