thomassit0 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 vel du måtte ha de i i K700i så da må du nok det med denne og. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Er det noe fare for at radioen på k750 virker uten de medfølgende hodetelefonene? Hva skal du ellers bruke som antenne? Lenke til kommentar
Manhatten Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Vel, før måtte du ha antenne på mobilen som du dro manuelt opp, tenkte at verden hadde gått litt videre. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Vel' date=' før måtte du ha antenne på mobilen som du dro manuelt opp, tenkte at verden hadde gått litt videre. [/quote'] Det er sant, men så vidt jeg vet er det noe helt annet med radiosignaler. Disse er det en viss frekvens på og lengden på antenna må gå opp i lengden på signalet. Den kan altså ikke være 2/3 av lengden, men 0,5 0,25 0,125 eller 2 4 6 8 osv osv. Er antenna for kort blir signalet også veldig dårlig. Mener jeg så dette på Newton en gang. Arrester meg om jeg tar feil. Endret 12. april 2005 av Crazysteps Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) vel du måtte ha de i i K700i så da må du nok det med denne og. Man kan ikke bruke radioen uten øreplugg ledningen (flott ord) Så dessverre blir det som på K700. Det som er positivt er at du kan spole frem og tilbake i video funksjonen. Her er et par bilder tatt med K750 som en start... Ser det greit ut? Verdt å merke seg, bildene er tatt med en proto, så bildene kan bare bli bedre... http://www.se-community.com/~rog/k750i/cam...v2/DSC00040.JPG http://www.se-community.com/~rog/k750i/cam...v2/DSC00041.JPG http://www.se-community.com/~rog/k750i/cam...v2/DSC00065.JPG http://www.se-community.com/~rog/k750i/cam...v2/DSC00106.JPG Endret 12. april 2005 av bmwm3 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hvis det der blir bedre så er det bare en ting og si, Løp og kjøp... Men når det komer til den Radisignal sendingen fa tlf, så ma man ha en mottaker og denne finnes ikke vel ikke til norske Radio systemer, vet det fines mottaker i USA og canada... Noen som vet? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Det er sant, men så vidt jeg vet er det noe helt annet med radiosignaler. Disse er det en viss frekvens på og lengden på antenna må gå opp i lengden på signalet. Den kan altså ikke være 2/3 av lengden, men 0,5 0,25 0,125 eller 2 4 6 8 osv osv. Det er forskjellen mellom frekvensene som avgjør lengden på antenna, og FM-signaler krever lenger antenne enn GSM. Skal du ta den helt ut, skal du bli radioamatør. Fettern min er det, og han har dratt en antenne fra den ene enden av tomta si, opp på mønet på huset, og ned igjen til den andre enden av tomta. Er vel en 30-40 meter lang. Egentlig kunne han tenkt seg en som var dobbelt så lang, for da kan han visst sende enda lenger... Så, ja, du kan ta det helt med ro, skjesp. Det er ingen fare for at radiofunksjonen kommer til å virke uten hodetelefonene... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Hvorfor har ikke K750i QVGA skjerm? det sies at den kommende versjonen av denne tlf (sakura) er 3G og har 3 MPIX cam, men resten er ganske likt og at den kommer til slutten av året... Endret 13. april 2005 av Omy Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hvorfor har ikke K750i QVGA skjerm? det sies at den kommende versjonen av denne tlf (sakura) er 3G og har 3 MPIX cam, men resten er ganske likt og at den kommer til slutten av året... Slapp av, du nevner oppfølgeren til en mobil som ennå ikke er kommet på markedet, det er lite vits-spesifikasjonene kan endres underveis og den kommer nok ikke på markedet før 06. Hvorfor K750 ikke har qvga? Et sted måtte SE kutte kostandene, virker som det er her de har gjort det. Men på den annen side, skjermen er "kun" 1.8" så ikke så krise at det ikke er qvga...neste model deriomt... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Og produsere en QVGA skjerm koster svært lite skal jeg si deg og for SE og legge til denne typen skjerm i stedet for en vans VGA ville vi ha set dramtisk bilde kvalitets økning, De kunne ha kutet kostnader andre stede spør du meg.. . Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Og produsere en QVGA skjerm koster svært lite skal jeg si deg og for SE og legge til denne typen skjerm i stedet for en vans VGA ville vi ha set dramtisk bilde kvalitets økning, De kunne ha kutet kostnader andre stede spør du meg.. . SE produserer ikke sine egne skjermer. føler jeg snakker med et lite barn... orker ikke argumentere med deg! Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Og produsere en QVGA skjerm koster svært lite skal jeg si deg og for SE og legge til denne typen skjerm i stedet for en vans VGA ville vi ha set dramtisk bilde kvalitets økning, De kunne ha kutet kostnader andre stede spør du meg.. . Ja, for all del. Hvorfor kunne de ikke heller gått helt til VGA oppløsning. Satt på et kamera til. Lagt inn harddisk. Byttet til 3 eller 4 mpix. Doblet internminnet. Gitt den kraftigere prosessor. ALT i mobilen kan oppgraderes. En liten oppgradering koster neppe så utrolig mye, men det koster nok litt, pluss at da går det ut over andre faktorer som størrelse og batteri. Et sted må man sette grensen og produsere mobilen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Bmwm3 Hvis du hadde IQ til og lese innlegget mitt godt nok så snakker jeg ikke om at det er SE som produserer skjermer, her snakker jeg om de som gjør det o at det ikke er så store kostnader ved produksjon av en slik skjerm, og at det ikke koster SE så mye for og Bruke denne skjermen i sin tlf, kostnadene kunne vært spart andre steder.. La meg slippe og gjenta meg selv. Og har du noe på hjertet ta det på PM ikke på forumet, hvor vi ønsker saklige argumenter ikke slike som du kommer med... Edit: Skriveleif, unskyld ordbruken Arehei. Edit2: Forstår åssen du tenker Arehei, men det er vel ikke bare Bateri og kaostnader de tenker på ved slike oppdateringer, heller Design.. Et dårlig design vil føre til dårlig salg, ingen liker stygge mobiler.. Omy Endret 13. april 2005 av Omy Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 lønner seg hvertfall ikke noe særlig å bestille fra den svenske butikken oppi her når mpx tar 3649,- Og komplett.no har den til 3.495 kr. tenk hva norek.no skal ha for den da... ca. 3200 inkl. mva. kanskje. Husk hvis du kjøper hos Norek så går det ikke under forbrukerkjøpsloven og du får ikke 5 år reklamasjon på den. Her er det værdt å betale noen hundrelapper extra, eller en. Er det noen som forresten vet hvordan kvaliteten er på MP3 spilleren på den, altså K750i ? Mono eller Stereo ? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Bmwm3 Hvis du hadde IQ til og lese innlegget mitt godt nok så snakker jeg ikke om at det er SE som produserer skjermer, her snakker jeg om de som gjør det o at det ikke er så store kostnader ved produksjon av en slik skjerm, og at det ikke koster SE så mye for og Bruke denne skjermen i sin tlf, kostnadene kunne vært spart andre steder.. La meg slippe og gjenta meg selv. Og har du noe på hjertet ta det på PM ikke på forumet, hvor vi ønsker saklige argumenter ikke slike som du kommer med... Edit: Skriveleif, unskyld ordbruken Arehei. Edit2: Forstår åssen du tenker Arehei, men det er vel ikke bare Bateri og kaostnader de tenker på ved slike oppdateringer, heller Design.. Et dårlig design vil føre til dårlig salg, ingen liker stygge mobiler.. Omy men skjermen er jo allerede knivskarp da. hvis de skulle brukt en 240x320 skjerm måtte nesten skjermen ha vært større for at det skulle vært noe vits og da hadde nok tlf blitt større og dyrere. Og mp3 \ radio er stereo ja. Endret 13. april 2005 av 2mass Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Og produsere en QVGA skjerm koster svært lite skal jeg si deg og for SE og legge til denne typen skjerm i stedet for en vans VGA ville vi ha set dramtisk bilde kvalitets økning, De kunne ha kutet kostnader andre stede spør du meg.. . Det koster nok en slump ekstra, og siden SE vet at den gjennomsnittlige bruker (som de jo ønsker å treffe med denne telefonen) virker å være fornøyd med denne oppløsningen, har de lite å tjene på å gjøre K750 dyrere bare fordi det kommer nyere mobiler med QVGA. Dersom du er så misfornøyd, kjøp heller "Ellen" som trolig kommer ut til høsten/vinteren. (det vi kan betegne som S750) Lenke til kommentar
Algron Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Dersom du er så misfornøyd, kjøp heller "Ellen" som trolig kommer ut til høsten/vinteren. (det vi kan betegne som S750) Hvor har du lest om den? Link? Endret 13. april 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Vet noen om de har fjernet sperren på rundt 100 meldinger i innboks?? Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Vet noen om de har fjernet sperren på rundt 100 meldinger i innboks?? Den er fremdeles der har jeg hørt, dessverre... video funksjonen er jo betraktelig bedre, ikke like høy oppløsning som samsung sin E720 med 352x288, 320x240, riktignok, men K750 har hvertfall fått 30fps i oppløsning 176*144. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 å kjipt hvis det er sånn.. får sjekke eldar \ M-R forumet for sikkerhets skyld... når det er Sony som er med å lager den burde de klart å fått til 320x240 video syns jeg.. men men det er ikke noe farlig. bra bilder er viktigere spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå