Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800

Anbefalte innlegg

Har nesten aldri sett at pris før den kommer på lager blir høyere enn den er antatt. Tipper den kommer til å gå under 3000,- ganske kjapt, komplett er mestere i å kjøre kampanjer på nye populære mobiler like etter at de kommer på lager. Eks K700i til 3400,- like etter at den kom i butikkene, de andre webshoppene lå da på nærmere 4000,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi får den ikke til 4.mai, det er ikke bekreftet, mpx og en rekke andre er flinke til å sette opp nye produkter på listene sine lenge før de faktisk kommer, tror nok 6.juni er nærmere sannheten desverre :hrm:

Jaja.. lenger tid å spare da ;)

Lenke til kommentar
Vi får den ikke til 4.mai, det er ikke bekreftet, mpx og en rekke andre er flinke til å sette opp nye produkter på listene sine lenge før de faktisk kommer, tror nok 6.juni er nærmere sannheten desverre :hrm:

Der sa du det, traff hodet på spikeren :p Jeg har 1000 kr som jeg har jobbet meg opp, men trenger enda 2000 - 3000 kr før jeg har råd til K750i som du sier Prebo, lenger tid til og spare ;)

Edit: Endret innholdet, Arehei beklager det lille brudet mitt på Rettnigslinjene :roll:

Endret av Omy
Lenke til kommentar

Der sa du det, traff hodet på spikeren :p Jeg har 1000 kr som jeg har jobbet meg opp, men trenger sårt en genser, Dilemma.. :no:

at du trenger en genser er vel ikke veldig interresant for oss andre kanskje????????????

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Snakket med Kar i helgen som har ganske peiling på mobiler og mente at den ikke vil ligge på prisen antatt hos de ulike nettbutikikene, Ta D500 som lå til 2995 hos komplett før den kom ut som nå ligger til 4000 kr ca. så da mente han at den ville ligge på ca 4500 kr i butikkene  :cry:  Arehei: hva mener du om dette utsangnet?

Hva jeg mener er vel ikke så viktig. Tror heller vi skal satse på noe fra Crazysteps eller Alastor angående slikt.

Så vidt jeg forsto har nå mobilforhandlerne fått oppgitt hvilken pris de skal betale for K750i. Tror det er relativt sjelden, og veldig rart, at denne blir endret. Tviler sterkt på at det blir en annen pris når den kommer på markedet.

Men som sagt; Hva jeg tror her er ikke avgjørende for noe :)

Jeg har jo tidligere oppgitt den beregnede prisen på K750i etter hva vi som forhandler har fått opplyst som kostpris.

Er veldig sjeldent at denne prisen stiger, men det har hendt ved flere anledninger at den har blitt noe lavere (f.eks. om en konkurrerende produsent fremskynder en liknende mobil eller at salget ikke går som forventet i andre land).

Prisen er forøvrig fremdeles oppgitt til det samme og leveringsdatoen er fremdeles ubekreftet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...