Cowboystrekk Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Har nesten aldri sett at pris før den kommer på lager blir høyere enn den er antatt. Tipper den kommer til å gå under 3000,- ganske kjapt, komplett er mestere i å kjøre kampanjer på nye populære mobiler like etter at de kommer på lager. Eks K700i til 3400,- like etter at den kom i butikkene, de andre webshoppene lå da på nærmere 4000,- Lenke til kommentar
Algron Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 K750i til salgs De får den jo ikke inn før 04.05 da Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 K750i til salgs De får den jo ikke inn før 04.05 da Men da har vi noe å glede seg til! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Vi får den ikke til 4.mai, det er ikke bekreftet, mpx og en rekke andre er flinke til å sette opp nye produkter på listene sine lenge før de faktisk kommer, tror nok 6.juni er nærmere sannheten desverre Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Vi får den ikke til 4.mai, det er ikke bekreftet, mpx og en rekke andre er flinke til å sette opp nye produkter på listene sine lenge før de faktisk kommer, tror nok 6.juni er nærmere sannheten desverre Jaja.. lenger tid å spare da Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Vi får den ikke til 4.mai, det er ikke bekreftet, mpx og en rekke andre er flinke til å sette opp nye produkter på listene sine lenge før de faktisk kommer, tror nok 6.juni er nærmere sannheten desverre Jaja.. lenger tid å spare da Der sa du det, traff hodet på spikeren Jeg har 1000 kr som jeg har jobbet meg opp, men trenger enda 2000 - 3000 kr før jeg har råd til K750i som du sier Prebo, lenger tid til og spare Edit: Endret innholdet, Arehei beklager det lille brudet mitt på Rettnigslinjene Endret 12. april 2005 av Omy Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Vi får den ikke til 4.mai, det er ikke bekreftet, mpx og en rekke andre er flinke til å sette opp nye produkter på listene sine lenge før de faktisk kommer, tror nok 6.juni er nærmere sannheten desverre Jaja.. lenger tid å spare da Der sa du det, traff hodet på spikeren Jeg har 1000 kr som jeg har jobbet meg opp, men trenger sårt en genser, Dilemma.. at du trenger en genser er vel ikke veldig interresant for oss andre kanskje???????????? Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Da slutter vi med off-topic nuh. De to siste posterne kan ta en kikk på #1, #3 og #4 i retningslinjene. Dette er ingen chat-tråd. Endret 11. april 2005 av arehei Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Her er SMS tonene som K750 har inne, som dere sikkert vet er det også mulig og legge til en egen personlig sms tone, f.eks mp3... Men de var små artige de som var orginale ogsp, bare hør... http://www.se-community.com/~rog/k750i/vid/sms_ton_small.avi Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Hadde vi ikke også funksjonen her med og lage din egen lyd? mente huske og ha lest det et sted... Edit: Bmwm3- Det er ekstremt dårlig lyd kvalitet på SMS tonene, Hører svært lite.. Endret 12. april 2005 av Omy Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 du kan jo lage noe i music dj som du sikkert kan bruke som sms tone. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 eller så kan man bare brukt Jamba toner Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 eller så kan man bare brukt Jamba toner Håper det der var en spøk? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 K750i til salgs Det var billig. Tror nesten jeg må kjøpe meg den Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 den er billigere på pcutstyr.no, 3435,- Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 http://www.yatack.no/product?product_id=218346 K750i 12 mnd ActiveTalk til 2 490,- Hva synes dere? Noen som har erfaring med kjøp hos YaTack? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Snakket med Kar i helgen som har ganske peiling på mobiler og mente at den ikke vil ligge på prisen antatt hos de ulike nettbutikikene, Ta D500 som lå til 2995 hos komplett før den kom ut som nå ligger til 4000 kr ca. så da mente han at den ville ligge på ca 4500 kr i butikkene Arehei: hva mener du om dette utsangnet? Hva jeg mener er vel ikke så viktig. Tror heller vi skal satse på noe fra Crazysteps eller Alastor angående slikt. Så vidt jeg forsto har nå mobilforhandlerne fått oppgitt hvilken pris de skal betale for K750i. Tror det er relativt sjelden, og veldig rart, at denne blir endret. Tviler sterkt på at det blir en annen pris når den kommer på markedet. Men som sagt; Hva jeg tror her er ikke avgjørende for noe Jeg har jo tidligere oppgitt den beregnede prisen på K750i etter hva vi som forhandler har fått opplyst som kostpris. Er veldig sjeldent at denne prisen stiger, men det har hendt ved flere anledninger at den har blitt noe lavere (f.eks. om en konkurrerende produsent fremskynder en liknende mobil eller at salget ikke går som forventet i andre land). Prisen er forøvrig fremdeles oppgitt til det samme og leveringsdatoen er fremdeles ubekreftet. Lenke til kommentar
Manhatten Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Er det noe fare for at radioen på k750 virker uten de medfølgende hodetelefonene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå