Aalton Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Sier meg enig med deg der... Og den er i svart Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Mye lurt der ja.. Tror jeg skal gå for den mer "stilrene" K750 selv, og evt hive i større minnekort som du sier. Men er det virkelig lov å legge ut prisene til Norek sånn? Er det ikke bare forhandlere som skal se dem? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Mye lurt der ja.. Tror jeg skal gå for den mer "stilrene" K750 selv, og evt hive i større minnekort som du sier. Men er det virkelig lov å legge ut prisene til Norek sånn? Er det ikke bare forhandlere som skal se dem? Tror det er fulstendig lov og legge ut prisene til norek slik.. Mulig de ikke liker det Skal som sagt ikke ha noe og si... Nokk OT. Hvilken er penest? Svart eller sølv versjonene av K750i Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Begynner å bli impoerende mye mobil for pengene ja-med en gang den er i butikkene er den min-hehe...Visste at K750 ville bli meget konkuranse dyktig på pris mht hva jeg har lest om den, og jeg er meget spent på prisen 6230i vil ha. den ligger på 2.800 kr nå i prisguiden. Omy: jeg må innnrømme jeg liker den svarte mest Endret 7. april 2005 av 2mass Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hvorfor skulle det ikke være lov å legge ut prisene til Norek her? Er jo bare at det er kun forhandlere som får kjøpe derfra, men det betyr jo ikke at prisene er tabu, sånn som hvor mye provisjon Telenor gir til forhandler eller liknende. Regner med at de prisene på Norek du skrev er inkl. 25% mva? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Så hva skjer hvis jeg kjøper'n nå da ??. Jeg har tenkt til å bestille fra Pcutstyr nå ,men jeg vil ha viderført Young Talken min til k750, hva gjør jeg da ?. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Så hva skjer hvis jeg kjøper'n nå da ??. Jeg har tenkt til å bestille fra Pcutstyr nå ,men jeg vil ha viderført Young Talken min til k750, hva gjør jeg da ?. Hvis ikke det står at du kan kjøpe den med et abo. på siden dems så kan du ikke videreføre abo. ditt og får ikke avsalg i prisen. Har bindingstiden din gått ut? Da blir det billigere å videreføre bindinga på Expert eller Elkjøp enn å kjøpe den til full pris. Lenke til kommentar
galant Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Da har den kommet på bestillingslistene hos våre leverandører også. Den som har dukket opp er låst til netcom og da vil prisene (etter mine forhåndsberegninger) ligge ca slik ut av Netcombutikker (ikke nettbutikk) når den én gang kommer: Uten abo: 3998,- netcom plenty (ikke bindingstid): 3698,- netcom easytalk 12mnd: 3498,- netcom youngtalk 12mnd: 2998,- netcom activetalk 12mnd: 1998,- Disse prisene kommer nok også til å synke en del mot høsttider, så her er det bare å glede seg. Prisene vil selvfølgelig bli enda billigere i diverse nettbutikker rundtomkring. Si ifra når du vet prisen med Telenor Nonstop, har netcom noe abonomang som er noa av det samme som telenor sitt nonstopp opplegg? Hvis ikke hvilket netcom abonomang er best? det er samme pris med privat+ som med nonstop tele2 gir sub med scracth med det er snakk om 2-400 kr Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Så hva skjer hvis jeg kjøper'n nå da ??. Jeg har tenkt til å bestille fra Pcutstyr nå ,men jeg vil ha viderført Young Talken min til k750, hva gjør jeg da ?. Hvis ikke det står at du kan kjøpe den med et abo. på siden dems så kan du ikke videreføre abo. ditt og får ikke avsalg i prisen. Har bindingstiden din gått ut? Da blir det billigere å videreføre bindinga på Expert eller Elkjøp enn å kjøpe den til full pris. ok, men vet du eller dere når moben kommer inn til Elkjøp/expert/lefdal SIBA ?? Siba pleier og være veldig billig på mobiler. Kanskje jeg ringer å hører imorra. Ja Young Talken min har gått ut så da skal jeg videreføre. Da koster vel moben sånn ca 2500 ++ eller noe sånnt eller ? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) du vet at det lønner seg mer i lengden å bruke feks talkmore og heller kjøpe tlf uten abb ? talkmore: 80 øre pr minutt til fast tlf og mobil i alle nett, 43 øre pr sms, 2,50 pr mms og ingen måneds avgift. Endret 7. april 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Jeg skal kjøpe ren.. Lønner seg mest det Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Slettet Endret 8. april 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) hva må jeg gjøre om jeg skal sikre meg K750 TIDLIG!?! Er den noen som pleier å være tidligst ute med nye mobiler?!? En annen ting, noen som har peiling på om både sølv og sort version kommer fra dag en? Eller kommer sort først eller hva?!? Tror jeg må ta en tlf til S/// norge? Endret 9. april 2005 av bmwm3 Lenke til kommentar
fluxxx Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Pirsene jeg postet fra norek.no er selvfølgelig med mva. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ja ,men asså hvis man bestiller nå fra en nettbutikk. Får man da mobilen i Mai noen gang ?? Burde jeg kanskje vente til den dukker opp i Elkjøp osv. Og den fargen som har kommet nå er det svart eller den kvalme Grønn/Svart fargen ??? Tror det stod noe om Ox et eller annet. Tror det er fargen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 .. Oxidized er så vidt jeg vet den sorte utgaven. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 den grønnaktige var nok bare på prototypene, den ble ikke med på retail tlfene. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 K750 finnes i sølv og sort, ikke flere farger enn det! D750 som er branded til T-mobile er i fargene rosa m.m...og har en litt annen design. Men sjekk ut den heftige animeringen på W800, synes Ui'en til SE er knall, se selv og si hva dere mener... http://cebit.k700-forum.de/w800i.htm Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Sånn meny vil jeg ha! Vil den komme i de andre opperativsystemene til Sony Ericsson også? Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Sånn meny vil jeg ha!Vil den komme i de andre opperativsystemene til Sony Ericsson også? I de andre operativsystemene? Mener du om SE vil bruke lignende meny i andre mobiler? Er vel stor sjangse for det. Ser ingen grunn til at neste generasjon med SE-mobiler skal ha kjedeligere eller dårligere menyer enn K750i/W800i. Bare min gjetting da, men er vel tvilsomt at de nedgraderer menyene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå