Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800

Anbefalte innlegg

Best Buy annonser den for 7000 kr ca... 

http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=57414&site=9

Prisen er ikke hva den vil være dette ser vi når produktet er tilgjenglig.

De har bare satt den sykt høyt så de ikke må risikere å sette opp prisen når endelig pris blir kjent.

Altså, de vet ikke hvor mye de må betale for den enda.

Dessuten, Best-Buy og lavpris er to vidt forskjellige ting... Da burde vi begynne å få prisene om et par uker, dersom de kommer en gang i Mai omtrent... Jeg er _VELDIG_ klar for ny mobil personlig (har Nokia :thumbdown: 3300, de to viktigste knappene (rød og grønn telefon) funker ikke, skjermen er alt for dårlig oppløst, og K750 ser VELDIG fristende ut, med tanke på at fjerte-MP3-spilleren min spiller når den syns det er greit. Holdt på å dra fram min gamle Siemens C35 forleden, men den var helt død... for et forbruk av disse produktene!!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har den kommet på bestillingslistene hos våre leverandører også.

Den som har dukket opp er låst til netcom og da vil prisene (etter mine forhåndsberegninger) ligge ca slik ut av Netcombutikker (ikke nettbutikk) når den én gang kommer:

Uten abo: 3998,-

netcom plenty (ikke bindingstid): 3698,-

netcom easytalk 12mnd: 3498,-

netcom youngtalk 12mnd: 2998,-

netcom activetalk 12mnd: 1998,-

Disse prisene kommer nok også til å synke en del mot høsttider, så her er det bare å glede seg.

Prisene vil selvfølgelig bli enda billigere i diverse nettbutikker rundtomkring.

Lenke til kommentar
Da har den kommet på bestillingslistene hos våre leverandører også.

Den som har dukket opp er låst til netcom og da vil prisene (etter mine forhåndsberegninger) ligge ca slik ut av Netcombutikker (ikke nettbutikk) når den én gang kommer:

Uten abo: 3998,-

netcom plenty (ikke bindingstid): 3698,-

netcom easytalk 12mnd: 3498,-

netcom youngtalk 12mnd: 2998,-

netcom activetalk 12mnd: 1998,-

Disse prisene kommer nok også til å synke en del mot høsttider, så her er det bare å glede seg.

Prisene vil selvfølgelig bli enda billigere i diverse nettbutikker rundtomkring.

Si ifra når du vet prisen med Telenor Nonstop, har netcom noe abonomang som er noa av det samme som telenor sitt nonstopp opplegg?

Hvis ikke hvilket netcom abonomang er best?

Lenke til kommentar

Plenty er jo sånn at du betaler masse for å kunne ringe masse, sikkert lignende nonstop...

Noen som vet om Tele2 gir subsidier hvis du kjøper mobil med scratch-abonnement??

EDIT: scratch er det med 8 kr i månedsavgift :D

Vel, det var iallefall fett at prisene kommer og at de er GODE!!! Ankomsttidspunkt tidlig mai er også et stort pluss :D

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Vel, det var iallefall fett at prisene kommer og at de er GODE!!! Ankomsttidspunkt tidlig mai er også et stort pluss :D

Slikte nettbutikkers ubekreftede datoer bør tas med en stor skje salt.

Forhåpentligvis kommer den tidlig, men slike ubekreftede datoer pleier alltid å bli forskjøvet.

Lenke til kommentar
Smeboe: Tenkte mer i meldingsstilen jeg.. Nonstop er 300 kr i nmåneden og send uendelig med meleinger, men har en høy samtale pris:(

NetCom SMSmania kan gis som et tillegg til alle NetCom abbonement. Det koster 200 kr, og gir deg 2000 meldinger uten ekstra kostnader. Altså 10 øre per melding om man sender alle sine 2000.

SMSmania er en tilleggstjeneste og har ingen innflytelse på ringepris o.l.

Lenke til kommentar
Smeboe: Tenkte mer i meldingsstilen jeg..  Nonstop er 300 kr i nmåneden og send uendelig med meleinger, men har en høy samtale pris:(
Si ifra når du vet prisen med Telenor Nonstop, har netcom noe abonomang som er noa av det samme som telenor sitt nonstopp opplegg?

Hvis ikke hvilket netcom abonomang er best?

Får kun netcompriser hos min leverandør, dessverre.

Kan anbefale deg Netcom Smsmania. velg hvilket abo du vil (easy, young, activetalk eller plenty), betal 200kr extra i måneden og få 2000 meldinger gratis hver måned.

Da kan du f.eks ta activetalk, så får du billig k750i OG (nesten) så mange sms du klarer å sende.

evt, hvis du også ringer mye, er plenty norges billigste abo for de som ringer mer enn 12min om dagen. også her kan du legge til smsmania.

edit: hehe Arehei og jeg tenkte på det samme, men han forklarte det kanskje bedre?

Endret av Crazysteps
Lenke til kommentar
Crazyzteps: Activetalk har hvor mange sms inkludert?

0, men med SMSMania i tillegg blir det 2000.

Total månedspris blir altså følgende:

129 for AT + 200 for SMSMania

gir deg 2000 meldinger, ringepris på 0,89 kr uansett hvem og når du ringer, samt superbillige telefoner.

Sender du mer enn 2000 sms koster de overskytende 0,69kr pr stk

Lenke til kommentar

Personlig så blåser jeg i prisen, jeg bare må ha denne mobilen her, spesielt siden min gamle K700 er full av saltvann - sukk...

Så at standby tiden skulle være 400 timer, nåvel... men batteriet er på 900mah så det tyder på at batteri tiden er betydelig bedre på K750 enn på K700.

Men da regner jeg med at for ca 2000.- da får jeg denne herligheten med abn...

Hører litt tvetydige signaler om når den kommer på markedet, både slutten av Mai, og begynnelsen av Juni har blitt nevnt her i mitt område.

;)

Lenke til kommentar
Så at standby tiden skulle være 400 timer, nåvel... men batteriet er på 900mah så det tyder på at batteri tiden er betydelig bedre på K750 enn på K700.

Men så bruker sikkert skjermen litt mer strøm enn den på K700 også. Allikevel reklamerer de med 9 timer taletid mot 7 timer på K700.

Hører litt tvetydige signaler om når den kommer på markedet, både slutten av Mai, og begynnelsen av Juni har blitt nevnt her i mitt område.

Den dukket opp i listene til leverandøren denne uken og da pleier det å ta 3-4 uker før den er i butikk. Så mai er nok rimelig å tro det.

Lenke til kommentar
Slikte nettbutikkers ubekreftede datoer bør tas med en stor skje salt.

Forhåpentligvis kommer den tidlig, men slike ubekreftede datoer pleier alltid å bli forskjøvet.

Har smertelig erfart det et par ganger, men det skader ikke å håpe! :thumbup:

ble litt mye diskusjon om abonnement her nå, det at vi faktisk fikk nytt om K750 stoppet vel den debatten litt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...