Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800

Anbefalte innlegg

Amobil er ikke alltid først ute, men skriver alltid de beste og mest inngående artiklene (og testene) når de først gjør det! Synes de gjør en bra jobb, jeg. :thumbup:

Enig! Artiklene deres er vel verdt å vente på. Den artikkelen til itavisen om dette, var jo så full av bjall at det var jo ikke sant. Det var er par avsnitt som ble skrevet to ganger og sånt. Korrektur er et ukjent ord for dem. Virker som de stresser veldig for å komme først, og driter egentlig i å være best (eller til og med bra).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ITavisen.no skrev:

Sony Ericsson viste også frem den mye omtalte Clara-modellen. K750, som den heter, har et kamera med en oppløsning på to megapiksler, noe som nærmere seg brukbart digitalkameranivå. Mange trodde skjermen kom til å ha 262 000 farger, men beklageligvis var det bare en 65 000-fargers skjerm.

men på SE sin side står det at det er 262k skjerm.. da tar ITavisen feil...

Lenke til kommentar

Oioi, ventet lenge på at SE endelig skulle presentere K750i.

Bildene tatt med den ble sinnsykt bra, den er lekker,(noen som har bilder av den i sølv?) og den har autofokus, så dette blir bra. At den har muligheten for større minnekort er jo også supert.

Store sjanser for at dette blir min neste telefon. :)

EDIT: Må bare si at W800 imponerer, blir sikkert å selge bra.

Ellers synes jeg både Nokia, SE og de andre produsentene har vært flinke å ikke lekke info om alle telefonene sine i år.

Endret av SumSar
Lenke til kommentar
EDIT: Må bare si at W800 imponerer, blir sikkert å selge bra.

Det virker nå som at denne mobilen er alt det K750i er, bortsett fra at den er en fullblods mp3 spiller! Eller er det bare 2MP kamera som er felles? (+ de vanlige standar funksjonene som blåtann osv)

Men jeg tror W800 kommer til å koste flesk, bla pga medfølgende 512minnekort...

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Bildene som var tatt med K750i var utrolig bra! :dribble:

bildene var jo faen meg helt krystallklare og skarpe : :w00t: MYE bedre enn feks D500. men siden den ikke har 262k fargers skjerm alikevel tror jeg ikke jeg gidd å bytte ut K700i'en.

det er RDS radio :thumbup:

Edith: så nå at ITavisen nooba IGJEN og skrev at den IKKE hadde 262k fargeskjerm, da blir den litt mer aktuell.

:dribble:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Tja, veldig mye av det som var lekt ut visste seg å stemme meget bra med de offisielle dataene da, og det imponerer, ikke minst W800, som i et lite skall har alle disse ganske rå spesifikasjonene.

I sin tid ble jo k700 verste konkurent nokia's 6230, mens dagens situasjon k750/w800 gruser jo den nye 6230i'en...

Synd de ikke kommer før henholdsvis juni/september da...

Er ennå ikke vist noen bilder av K750 i annet en sort utførelse, tror nok den blir lekker i sølv utgave også... og de råe bildene de tar-wow!

Og den HAR 262.000 fargers skjerm... oppløsningen er imidletid ikke endret fra K700, 176X220.

:love:

post-219-1109686118_thumb.jpg

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
W800i er nå meget imponerende! Har den ikke akkurat same funksjonene som K750i da??

K750i finner du her!

Tja + noe mer, følger med 512 mb Memory Stick DUO kort, og at d er en fullblods mp3 spiller, du kan skru av mobilen og høre på musikk i 30 timer :thumbup:

Akkurat! Men det virker nå som at K750i får all oppmerksomheten.... ;)

Lenke til kommentar
W800 var UTROLIG nice :love: men den koster sikkert kjøtt og blod... 2Mpix-kamera, fullblods mp3-spiller, medfølgende 512 MB's minnekort osv osv..

''Prisen på W800 er foreløpig ikke kjent, men kommer til å ligge i det høyeste sjiktet. Mellom 3.500 og 4.000 kroner er det foreløpige estimatet, og telefonen skal komme i butikkene rundt sommeren.''

Nettavisen

Kommer den i en prisklasse på rundt 4000 så blir det kanskje W800i i stedet for K750i!

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...