Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800

Anbefalte innlegg

Du bruker K750 idag mener du?

Jeg ler av deg... 

:tease:

Du kan jo fortelle hva slags versjon den går på nå da?

Du er bare latterlig!

:thumbdown:

Kjære bmwm3.

Før du begynner med dine poster som har personangrep og smiley-overflod, så vennligst søk litt her på forumet. Det at du er relativt ny på forumet er ingen grunn til at Molna, eller hvemsomhelst andre, skal finne seg i slik hets fra deg.

Da Molna har vært her i flere år, har en "historie" på forumet hvor han har pleid å ha de fleste mobiler i jobbsammenheng, pluss mer, er det ingen grunn til å tvile på at han har denne mobilen. Om du ikke tror på han er det helt greit, men det er likevel ingen unnskyldning til personhets.

Gjenta det, og du må nok få en warn.

PS: QUOTE-funksjonen i forumet er vel ikke for vanskelig å lære seg ordentlig..

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du bruker K750 idag mener du?

Jeg ler av deg...

:tease:

Er nok fakta at Molna har denne telefonen. Han jobber visst som program- og/eller spillutvikler til mobiltelefoner (eller noe), så får visst gjennom jobben tilgang til mobiler mange måneder før oss dødelige. ;)

Har hatt mine heftige diskusjoner med Molna jeg også, men han har da bra peil - noe som kan gjøre at han virker litt "jeg ser ned på deg" av og til, hehe. :p

Lenke til kommentar

Are-hei, beklager, men klarer ikke å ta deg alvorlig!

Hvis det er så at han har denne mobilen, får han bevise det-er så mange patetiske folk som slenger ut det ene og andre-puktum finale!!!

Ble ikke imponert over kunnskapsnivået hans på noen måte!

:whistle:

Lenke til kommentar

Kjære B-m-w-m-3 (ja, navnet er arehei, ikke noe bindestrek der).

Nei, han trenger ikke bevise en dritt. Folk kan velge å tro på han eller ikke. Som sagt, det at du har vært her på forumet i en kort tid skal ikke være et minus for han, eller hans troverdighet.

Case closed, har du spørsmål eller innvendinger send det på PM. Fra nå av holder vi oss til mobilene det er snakk om. Poster om brukere, deres troverdighet e.l. godtas ikke.

Lenke til kommentar
noe som kan gjøre at han virker litt "jeg ser ned på deg" av og til, hehe. :p

Er ikke med vilje det i allefall.

Skriver her kun når jeg er på jobb (ja, her iEngland er det normal arbeidsdag idag..) og har det som oftest travelt, så av og til blir innleggene litt kjappere og virker kanskje litt kvasse på noen.

Men, nå synes jeg dere kan diskutere topic igjen :)

Lenke til kommentar

molna:

Husk at det er enda en stund igjen til K750 skal slippes og at SE vil ha muligheten til å endre på endel ting fram til telefonen slippes. Det er tross alt en prototyp du sitter med. SE er ikke ferdig med utviklingen, ellers hadde vi sittet med den også... ;)

Hva vi ser i den? Tja, knall kamera, mp3-spiller og minnekort, god skjerm, RDS-radio... Jeg kan holde det gående. Mulig endel av oss hadde mista litt lysta på den hvis vi hadde følt at den er plastikkaktig, men det er tross alt veldig få av oss som har hatt den i handa. Derfor er det litt teit å starte innlegget ditt med:

Forstår ikke hva dere ser i K750. Den oser jo av billig plastikk og tastene er skikkelig ekle

Vi kan bare vurdere telefonen ut ifra det vi leser om den. Da ser vi faktisk ganske mye i den. :yes:

Edit av Are: Fjernet deler av innlegget da du tydeligvis _ikke_ har lest hva jeg skrev i forige post.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

De testen sa noe om var hva slags nivå det var på K750... og ved siden av kanskje D600, så er dette mobilene det dreier seg om iår (for meg som ikke bruker smart mobiler eller symbian)

Jeg ble meget imponert over kvaliteten til bildene, spesielt macro og i litt mørk omgivelser!

Beste kamera mobilen iår også... dette er en killer!

Og setter en ny standard virker det som, kult!

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...