Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men hvorfor må de lage en for T-Mobile da? Kan ikke T-Mobile brukerene bruke K750i og W800i? ;)

SE tjener penger på å lage en mobil som bare T-mobile kan selge. Altså, D750 er eksklusiv for T-mobile brukere.

Altså vil man ha en D750 må man ha T-mobile. Da tjener SE penger, da tjener T-mobile penger.

Akkurat som med V800. Og akkurat som veldig veldig mange andre mobiler...

Lenke til kommentar

Rart, den var ikke for members only før.

Ihvertfall, var ingen reklame der. Regner med at han mener flash-presentasjonen som også er på SE sine sider tror jeg. Jeg finner den ikke nå dog, men den er der nok et eller annet sted.

Lenke til kommentar

Hehe, ja var nok den flash greia nede på siden jeg refererte til...

Er den borte?

Den har USB mini tilkopling ja.

Og den kabelen skal følge med etter hva jeg har hørt.

Når du kopler den til pc'n så kommer det et eget ikon opp på skjermen, så er det bare å dra filer bort-enkelt og greit, og raskt... håper jeg.

Den skal komme i butikkene før slutten av Juni, har hørt at den kommer til Sverige (og norge også forhåpentligvis) i Mai.. håper jeg ikke lover meg bort nå-for jeg trenger sårt ny mobil, raskt!!!

:blush:

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar

Forstår ikke hva dere ser i K750. Den oser jo av billig plastikk og tastene er skikkelig ekle :)

Tror det er første gang jeg har sett at prototypene deres er 'made in China' også...

Laderen er helt ny type (K600 derimot har vanlig SE-kontakt)...

Lenke til kommentar
Forstår ikke hva dere ser i K750. Den oser jo av billig plastikk og tastene er skikkelig ekle :)

Tror det er første gang jeg har sett at prototypene deres er 'made in China' også...

Laderen er helt ny type (K600 derimot har vanlig SE-kontakt)...

Smaken er jo som baken delt på midten...

Plast ja, kan du ramse opp de mobilene som IKKE er laget av plast kanskje?

Hadde gjerne sett flere mobiler i andre materialer jeg, har bl.a hatt Nokia 8850, dessverre var denne all looks, moto razr V3 er også et alternativ selvsagt, med denne har også dårlige spesifikasjoner...

Samsung sier du kanskje, de har jo også begynnt å lage sine modeller i plast, det må sies at det er forskjell på plast kvalitet også, og her synes jeg personlig Nokia ikke har vært av de beste, fikser dårlig knirk og ulyder...

:cry:

Men nå er jeg spent på hva slags mobil du har...

:whistle:

Og hvordan kan DU si tastene er ekle?!?

:p

Riktig at de har byttet plugg i bunnen, for å kunne overføre ting raskere enn tidligre, behovene endrer seg med tiden...

:w00t:

Men for all del, det finnes ikke den perfekte mobil-heller ikke K750 er det, men for meg er den et bra alternativ, pr idag er det faktisk bare S/// og Samsung som imponerer meg!

:dribble:

Lenke til kommentar
Plast ja, kan du ramse opp de mobilene som IKKE er laget av plast kanskje?

Klaget ikke på at den var lagd av plast, men at plastikken virker billig og at det ser veldig dårlig ut :)

Tastene kan jeg si er ekle fordi jeg bruker denne mobilen vel.

Nok om det. Du vil nok se brukerne reagerer på det samme når denne mobilen kommer i salg om et par måneder også ;)

Lenke til kommentar

[

Klaget ikke på at den var lagd av plast, men at plastikken virker billig og at det ser veldig dårlig ut :)

Hvis du visste noe om denne mobilen i det hele tatt hadde du visst at de første preproduserte modelene av K750 ikke var et ferdig produkt, og at tastene og plasten generelt ikke var 100% tilpasset ennå...

slik det er når man er i den fasen ved en ny mobil!

Tastene kan jeg si er ekle fordi jeg bruker denne mobilen vel.

Du bruker K750 idag mener du?

Jeg ler av deg...

:tease:

Du kan jo fortelle hva slags versjon den går på nå da?

Du er bare latterlig!

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...