Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er bare helt nydelig den telefonen der  :love:

Det er jeg helt enig med deg i. Den ser finere ut i sølv. enn i sort :w00t: .

Hmm... Lurer på om jeg ikke mener det helt motsatte, jeg... ;) Men så tar jeg sikte på W800i også da, så da er det ikke så viktig... ;)

Lenke til kommentar

Ingen tvil om hvilken mob jeg skal ha. Når det står mellom w800 og k750 så er jo valget veldig enkelt. K750 helt klart !. W800 er jo drit stygg !. Dere henger dere oppi at den har så bra mp3 spiller og at det følger med et 512 mb kort, det er derfor de fleste her vil ha denne framfor k750.

Hva skal dere med ordentlig Mp3 spiller på moben. De fleste idag har jo en mp3 spiller som er mye bedre kvalitet.

K750 har jo Mp3 spiller den også hvis dette er så jeskla vikitg, dog sikkert ikke så bra som w800 sin ,men det funker.

Tror K750 blir billigere en W800 da det ikke følger med så stort minnekort, men dette er bare og utvidde så det er NO Problema !.

Har en liten Feeling på at K750 er en mer kameramobil mens w800 er en musikk mobil, jau med 2mpx kamera den også ,men kanskje ikke så bra som k750 sin.

Lenke til kommentar
--

Det er nøyaktig samme kamera i begge mobilene.

Den store forskjellen er som du nevner mp3-avspillingen. W800 er bedre på dette, samt leveres med headsett som gir bedre lydkvalitet.

Regner med at de fleste som kjøper W800i enntenn ikke har mp3-spiller fra før, eller er ute etter en hybrid som kan gjøre jobben nesten like bra.

Om du vil ha 2 enheter i lomma er selvfølgelig det lov også..

Lenke til kommentar
Hva skal dere med ordentlig Mp3 spiller på moben. De fleste idag har jo en mp3 spiller som er mye bedre kvalitet.

Hvis du tror alle går rundt med 512MB (eller større) mp3 spiller, må du tro omigjen. Selv har jeg en 256MB som jeg vant en gang. Og for de som har en mp3 spiller i denne størrelsen er det jo veldig kult å kunne droppe den ene dingsen og bare gå rundt med én dings i lomma (no pun intended). Denne kan jo erstatte rimelige lommekameraer også, og dermed har man eliminert enda en dings.

Forøvrig mener jeg at W800i og K750i vil ha det samme kameraet, så dét er ikke noe argument for K750i.

I diskusjonen "K750i vs. W800i" er det to avgjørelser som må tas:

1. Er man villig til å betale noen ekstra grunker for stort minnekort og mp3-spillerfunksjonalitet? (Ikke alle som trenger noen av delene)

2. Hvilken liker man best utseende på?

Bortsett fra dette er det ikke store forskjellene på disse telefonene. Første er et spørsmål om økonomi, og det andre er et spørsmål om smak. Begge deler er høyst personlig, så det er relativt fånyttes å prøve å overbevise noen om det ene eller andre.

Lenke til kommentar
:ohmy: På bildet til bmwm3 nederst på side 15 ser det ut som Sarah(w800i) har gummitaster! :ohmy:

Akkurat det jeg ikke liker...stønn :(

Nja, vet ikke helt jeg. Det så litt plastikk ut ja.

Men jeg vet ikke om dette er så farlig ,men det er klart det trekker ned litt

I'm afraid a bit that the white back surface will easily get dirty. It's made of a matte plastic and I won't be surprised if it will lose its milky color and will get stained. Edges of the phone I tested were already a bit dirty.

(Reviews

Sony Ericsson K750, W800: First look fra Gsm Arena)

Men jeg syntes selve utseende på mobilen er veldig kvalmt. Mye stiligere med den beskyttelses greia som sitter på K750.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke de "ferdige" produktene av K750/W800 som er testet på de ulike sidene nå.

Jeg har også hørt at knappene til begge disse mobilene har vært litt små tvilsomme...

Men SE har lovet at det ikke skal være noe problem når begge disse kommer på markedet!

Men av utseendet ser det kanskje mest behagelig å taste på K750?

Hvis noen av dere har sett D750 så er det også en artig variant, ser ut som fronten til K750 og baksiden til W800...Men det er jo en eksklusiv variant til T-mobil så, den ser vi nok ikke her.

:thumbup:

Lenke til kommentar

I'm afraid a bit that the white back surface will easily get dirty. It's made of a matte plastic and I won't be surprised if it will lose its milky color and will get stained. Edges of the phone I tested were already a bit dirty.

Bare å passe på det vet du, den blir ikke skitten med mindre du lar den bli det.

Endret av SumSar
Lenke til kommentar
Hvis noen av dere har sett D750 så er det også en artig variant, ser ut som fronten til K750 og baksiden til W800...

HÆ? :dontgetit:

D750's front ligner jo ikke på K750i's:

D750:

GPD_18641_28_0_4000.jpg

W800i:

GPD_15983_28_0_4000.jpg

K750i:

GPD_15821_28_0_4000.jpg

D750 er jo så godt som prikk lik W800i foran...

Lenke til kommentar
Hvis noen av dere har sett D750 så er det også en artig variant, ser ut som fronten til K750 og baksiden til W800...

Kanskje du mente at d750 lignet på w800i og ikke k750i :p

Som Dragon sa: D750 ligner ikke på K750i foran.....

edit: leif.. :innocent:

Endret av MacCy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...