hørting Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Endret 12. mars 2005 av hørting Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 E det ana å vente a folk som kellær seg bmwm3? Oooh, den var lav... Grunnen til at folk kommenterer det, er at det tar ca. tre ganger så lang tid å lese innleggene dine som andres, og de er relativt slitsomme å oversette. Vi spør bare om du kan ta hensyn til oss andre og prøve og uttrykke deg litt tydligere... Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Og da slutter vi pratet om det nå. Ikke vits i å rakke ned på andre, spesielt ikke pga. noe så tåpelig som hva brukeren har som nick her på forumet. Angående dårlig norsk: Vi har to skriftspråk her i Norge. Uansett hvordan man vrir å vender på det så har vi bare det. Om du ikke holder deg til en av de to forstår jeg det, men da kan du heller ikke forvente å få noe svar. Ihvertfall ikke noe seriøst svar. K4ñskj3 j3g sk41 skr1v3 såññ h3r. Lenke til kommentar
hørting Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Og da slutter vi pratet om det nå. Ikke vits i å rakke ned på andre, spesielt ikke pga. noe så tåpelig som hva brukeren har som nick her på forumet. Angående dårlig norsk: Vi har to skriftspråk her i Norge. Uansett hvordan man vrir å vender på det så har vi bare det. Om du ikke holder deg til en av de to forstår jeg det, men da kan du heller ikke forvente å få noe svar. Ihvertfall ikke noe seriøst svar. K4ñskj3 j3g sk41 skr1v3 såññ h3r. Bare skriv slik du. va ikkje vanskeleg å lesa Lenke til kommentar
hørting Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 E det ana å vente a folk som kellær seg bmwm3? Oooh, den var lav... Grunnen til at folk kommenterer det, er at det tar ca. tre ganger så lang tid å lese innleggene dine som andres, og de er relativt slitsomme å oversette. Vi spør bare om du kan ta hensyn til oss andre og prøve og uttrykke deg litt tydligere... kan du ikkje bare respektere at folk skriv forskjellig? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Syns man kan forvente at man skriver på norsk her inne. Sikkert en del som forstår hva du skriver veldig godt, men så er det sikkert mange som hadde forstått hva du hadde skrevet om du skrevpå fransk også. Uansett er det å forvente at du enten holder deg til bokmål eller nynorsk. Lenke til kommentar
hørting Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ikke vits i å rakke ned på andre, spesielt ikke pga. noe så tåpelig som hva brukeren har som nick her på forumet. e det ikje tåpeleg a rakke ned på dialekten te folk??? kan godt skrive på nynorsk viss dekkan syns det e bære. når det er så nøye med å bruke dei offisielle skriftspråka. Lenke til kommentar
hørting Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Syns man kan forvente at man skriver på norsk her inne. hørtedialekt er faktisk meir norsk enn bokmål. det stammar frå dansk... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Dette er et norsk forum, og her snakker vi NORSK, og ikke noe annet. Flere innlegg på dialekt, eller flere off-topic innlegg vil bli belønnet med advarsel. Forøvrig, en moderator har og lov å formulere seg feil, derfor har jeg nå skrevet om det jeg skrev till det jeg egentlig mener. Selv om en moderator skriver feil så betyr ikke det at brukere kan komme med heller særdeles upassende språk og værre er. Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Da stenger jeg denne tråden inntill videre. Åpner den opp senere når brukere har blitt gitt ferie / advarsel og tråden har blitt ryddet opp i. Edit: Da er den åpnet igjen. Hold dere til emnet i tråden, nemlig de fire nye SE-modellene. Endret 10. mars 2005 av arehei Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Fint at du åpnet tråden igjen!! Men nå får dere holde dere til disse 4 telefonene folkens.. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det eneste som er litt kjipt og som ikke er veldig imponerende med K750 er egentlig skjermen, som ikke er en voldsom oppgradering fra K700. Samme oppløsning 176X220 men med 262k farger. Se på Siemens SXG75 og Samsung sin D600 med QVGA skjerm... imponerende, Siemens er jo ikke kjent for sine skarpe skjermer men dette er bedre ja! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Siemens er jo ikke kjent for sine skarpe skjermer men dette er bedre ja! Så enig, så enig Edit: Post nummer 100!! Endret 10. mars 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 SXG75'en var imponerende ja, men jeg har fremdeles mer lyst på autofokus'en til K750i/W800i... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 ITAvisen har fått trykke litt på W800. Lenke til kommentar
saltebanan Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 YESSSS!! K750i er kommet på SE siden, det betyr at den kommer hit til berget. Min neste mobil Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) YESSSS!! K750i er kommet på SE siden, det betyr at den kommer hit til berget. Min neste mobil [ydmykhetfritt modus] Lurer på om det var fordi jeg sendte en mail til SE Norge i går og spurte...? [/ydmykhetfritt modus] Edit: Ikke umulig jeg har rett. Fikk dette svaret fra SE: Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center. Sony Ericsson K750i er planlagt lansert kvartal 2, 2005. Noen nærmere dato enn det har vi ikke fått oppgitt. Vi har tatt saken videre med de ansvarlige for vår hjemmeside og vi staser på at Sony Ericsson K750i vil bli lagt ut i løpet av kort tid. På forhånd takk. Med vennlig hilsen /Lena Lothe Sony Ericsson Call Center Endret 11. mars 2005 av Tjohei Lenke til kommentar
saltebanan Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Vel, -Har ymtet litt jeg også! Lenke til kommentar
saltebanan Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Edit: Ikke umulig jeg har rett. Fikk dette svaret fra SE: Takk for din henvendelse til Sony Ericsson Call Center. Sony Ericsson K750i er planlagt lansert kvartal 2, 2005. Noen nærmere dato enn det har vi ikke fått oppgitt. Vi har tatt saken videre med de ansvarlige for vår hjemmeside og vi staser på at Sony Ericsson K750i vil bli lagt ut i løpet av kort tid. På forhånd takk. Med vennlig hilsen /Lena Lothe Sony Ericsson Call Center Imponerandes! (jeg fikk ikke svar) Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det er ihvertfall et signal om at det lønner seg å mase... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå