Mr team Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Her er en kort video med menysystemet til K750, med kule animasjoner og litt nytt....ganske fresh synes jeg. Sjekk ut selv. http://www.howardchui.com/modules.php?name...article&sid=767 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Her er en kort video med menysystemet til K750, med kule animasjoner og litt nytt....ganske fresh synes jeg.Sjekk ut selv. http://www.howardchui.com/modules.php?name...article&sid=767 Nice! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 a new acessory connector at the bottom, one that can stream audio to a stereo via 2 Rca connector`s Noen om vet om dette funker i norge? a flash attachment witch used a acctual flash witch uses a actual lightball bin non an Led so it's brighther Hva mener han med dette? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 a new acessory connector at the bottom, one that can stream audio to a stereo via 2 Rca connector`s Noen om vet om dette funker i norge? Hva er det som skulle gjøre at det ikke funker i Norge? Det er vel standard phonoplugger (en rød og en hvit/svart), og de skal jo passe i de fleste stereoanlegg... a flash attachment witch used a acctual flash witch uses a actual lightball bin non an Led so it's brighther Hva mener han med dette? Tror han mener at det er en faktisk blitspære som brukes, og ikke LED'er. LED'er har den fordelen at de varer veldig lenge og bruker lite strøm, men de gir jo bare et konstant lys, mens en "skikkelig" blits bare lager masse lys akkurat når bildet tas. LED'en gir mye mindre lys og er egentlig ikke så godt egnet til fotografering, selv om det er atskillig bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Ok, jeg tenkte litt feil Ved rørende RCA conectors, men det er jo kuult at det er med slikt system. hmm det med blitspæra, Er det ikke også sånn at de gir ut lyset som en strobe? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 hmm det med blitspæra, Er det ikke også sånn at de gir ut lyset som en strobe? Spør på akam-forumet. Men altså, det blir et kort blink, som med vanlig blits på vanlig kamera, hvis det er det du mener... Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Her er en kort video med menysystemet til K750, med kule animasjoner og litt nytt....ganske fresh synes jeg.Sjekk ut selv. http://www.howardchui.com/modules.php?name...article&sid=767 så bra ut, endelig skifter de ut det elendige ladder systemet deres! Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Så ut som et fint menysystem det her. Fint med at ikonene "fader" inn på skjermen, så lenge ikke dette går utover hvor hurtig man kan manøvrere mobilen. Brukervennlighet (inkludert hastighet) er første prioritet synes jeg. Glad for å se at ikke ikonene snurret rundt og sånt tull. Om samtlige av 12 ikoner skulle rotere hadde det blitt en smule slitsom meny Lenke til kommentar
saltebanan Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Har noen lagt merke til at K750i ikke er nevnt med et ord på den norske SE siden, men i alle andre europeiske lands SE sider.Hva betyr det ? Endret 7. mars 2005 av saltebanan Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Har noen lagt merke til at K750i ikke er nevnt med et ord på den norske SE siden, men i alle andre europeiske lands SE sider.Hva betyr det ? Hadde du lest tråden hadde du sett at dette nevnes flere ganger. Sannsynligvis er det bare SE sin norske side som er trege. Den kommer nok Lenke til kommentar
galant Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tror nok det blir en K750i på meg ja... Har sjekket med div. importører av mobiler i norge... ingen har den i webshopen ennå.... men det er vel kanskje noen uker for tidelig.... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Tror nok det blir en K750i på meg ja... Har sjekket med div. importører av mobiler i norge... ingen har den i webshopen ennå.... men det er vel kanskje noen uker for tidelig.... Den er jo nettop lansert... Det blir nok en del måneder til den kommer i butikkhyllene! 2Q er fra april til Juni, så rundt der ett sted blir det vel Lenke til kommentar
hørting Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Såg ikkje ut te at nokken ville svara på detta; har w800 RDS-radio?? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 1 dag til folkens! gleder meg som en unge, skal prøve å holde dere oppdatert. ta bilder av mobiler og slike ting. hva er rds-radio som hørting snakket om? Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Såg ikkje ut te at nokken ville svara på detta; har w800 RDS-radio?? Velkommen til forumet. Et lite søk på google forteller enkelt og greit at ja, den har RDS-radio. Ohny: http://searchmobilecomputing.techtarget.co...i843844,00.html The RDS enables a radio listener to scan for a particular type of program -- for example, current affairs, science, or popular music -- without having to constantly manipulate the tuning dial. A listener who is traveling or commuting in a vehicle can arrange to have special traffic bulletins break into programs automatically, even if the traffic information is broadcast by a station other than the one the listener is tuned to at the moment. In fringe areas, where reception of a particular station is marginal, RDS allows the receiver to automatically tune to a stronger station if there is any such station running the same program at the same time. An RDS receiver can also be set to display brief text messages from broadcasters, and to periodically re-set the car clock to show the exact time. edit: Ohny, 3 dager til CeBit begynner. ikke 1 Endret 7. mars 2005 av arehei Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 arehei: til selve cebit ja, men vi drar imorgen... blir dumt å skrive 1 dag til danskebåten liksom, er du på dealen liksom. Lenke til kommentar
Zondre Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Veit noen helt eksakt hva k750i vil koste? Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2005 Veit noen helt eksakt hva k750i vil koste? Nei. Ingen vet dette. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Ubertøft at ikonene ''detter'' inn på skjermen da Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 arehei: til selve cebit ja, men vi drar imorgen... Kult, jeg drar til London imorgen Nok Off Topic nå. Støtter K750i & W800i visning av vanlige HTML-Sider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå