Gå til innhold

SE presenterer K750, J300, K300 og W800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
veit ikke om jeg stoler på dette, men gsm.no har skrevet at de har sony ericsson k750i ...altså lagervare....ikke bestillingsvare..

 

http://www.norwegiantelecom.no/produkter/s..._k750i_oxidized

Snålt, bruker du denne linken står det ubekreftet 20 mai:

 

http://www.norwegiantelecom.no/gsm/produkt...ner/(offset)/10

Hos meg står det "lagervare"....

Og hos meg står deg fortsatt "ubekreftet 20 mai" når jeg klikker på linken som slutter på "/(offset)/10" :dontgetit:

Endret av KontraBass
Lenke til kommentar
en ting som irriterer meg litt er at ingen av dem klarer å få bekreftet leverings datoene. hvis det kun er igjen noen dager, da må det da være mulig for leverandørene å si en dato ? ?

Enig.

 

Var i Sverige i dag, og der ble det opplyst av en ekspeditør hos Expert at release-dato i Norden er 230505. Det var også en plakat i butikken med reklame for K750i der det sto at den var i salg fra 230505.

 

Så hvis dette stemmer, så burde det jo være mulig for leverandørene å kunne si en dato ja.

Endret av KontraBass
Lenke til kommentar
en ting som irriterer meg litt er at ingen av dem klarer å få bekreftet leverings datoene. hvis det kun er igjen noen dager, da må det da være mulig for leverandørene å si en dato ? ?

Enig.

 

Var i Sverige i dag, og der ble det opplyst av en ekspeditør hos Expert at release-dato i Norden er 230505. Det var også en plakat i butikken med reklame for K750i der det sto at den var i salg fra 230505.

 

Så hvis dette stemmer, så burde det jo være mulig for leverandørene å kunne si en dato ja.

Jepp... det er riktig. :) Når offisiell reklame fra SE skriver 23. mai er det lite håp for de som ikke får handlet fra Norek å få den før hvertfall...

Lenke til kommentar
Kan vel egentlig bare si at så fort jeg får penger så blir dette min nye mobiltelefon.

Har ventet på noe "all in one" ei stund og dette ser ut til å være tingen. Eller så blir det W800.

kan vel bare si at med mindre det skjer noe annet innen den tid og prisen ikke blir så ille så, ditto.

Lenke til kommentar

Sitter og leser en test a Sony Ericsson K750i som det danske bladet Mobil gjør. Den får 84/100 i poeng. Eneste negativet de fant om telefonen var at den ikke hadde tegnteller i SMS-delen. De har også tatt med 4 bilder tatt av kameraet i testen og sammenlignet den med noen bilder tatt av S700i av samme blad og K750i har et bedre kamera, mye bedre!

Lenke til kommentar
Sitter og leser en test a Sony Ericsson K750i som det danske bladet Mobil gjør. Den får 84/100 i poeng. Eneste negativet de fant om telefonen var at den ikke hadde tegnteller i SMS-delen. De har også tatt med 4 bilder tatt av kameraet i testen og sammenlignet den med noen bilder tatt av S700i av samme blad og K750i har et bedre kamera, mye bedre!

Har du noen muligheter til å legge ut litt mer eksagt info uten å bryte copywriten? :whistle:

Lenke til kommentar
Sitter og leser en test a Sony Ericsson K750i som det danske bladet Mobil gjør. Den får 84/100 i poeng. Eneste negativet de fant om telefonen var at den ikke hadde tegnteller i SMS-delen. De har også tatt med 4 bilder tatt av kameraet i testen og sammenlignet den med noen bilder tatt av S700i av samme blad og K750i har et bedre kamera, mye bedre!

Har du noen muligheter til å legge ut litt mer eksagt info uten å bryte copywriten? :whistle:

Hvorfor trenger man akkurat den testen?

 

Finnes flere omfattende tester av K750i på internett. Dog ikke på svensk, om engelsk blir for vanskelig.

Lenke til kommentar
Sitter og leser en test a Sony Ericsson K750i som det danske bladet Mobil gjør. Den får 84/100 i poeng. Eneste negativet de fant om telefonen var at den ikke hadde tegnteller i SMS-delen. De har også tatt med 4 bilder tatt av kameraet i testen og sammenlignet den med noen bilder tatt av S700i av samme blad og K750i har et bedre kamera, mye bedre!

Har du noen muligheter til å legge ut litt mer eksagt info uten å bryte copywriten? :whistle:

Kan da godt "prøve"... :p

 

Designet: Når man får K750 i hænderne, så slår det en, hvor lille mobilen egentlig er. Joysticket i midten er tro mod de andre familiemedlemmer, det virker riktigt godt. Lige under det store display, der med sin 176*220 pixel og 262.000 farver. I midten sidder en hutigtast, som man selv kan programmere med de funktioner, som man anvender hyppigst. Baggrundsbelysningen af tasterne er god.

 

Kameraet er største nyhed: Så lad os bare komme til det. Kameradelen. Og netop kameradelen er den største nyhed i telefonen. 2 millioner pixels ville i sig selv være en stop nyhed og næsten en fordobling fra de 1.3 mill- pixels som S700 har. Men autofokus'en er altså en endnu større nyhed. Jeg har skudt en række billeder med K750, og jeg har også fået fremkaldt en stribe af billderne hos fotoforhandleren i 10*15 cm, der jo er det foretrukne format. Og jeg kan lige så godt være ærkug, jeg har ALDRIG set så gode billeder taget med en mobiltelefon før. ALDRIG. Med 2 megapixels er men oppe på, at billderne fylder 1632*1224 pixels og ca. 500 KB.

 

Ja.. er vel lov å kopiere opp opptil 10% av et blad så dette gikk langt fra over. :)

Håper dere forsto dansk?

Lenke til kommentar
Hvorfor trenger man akkurat den testen?

 

Finnes flere omfattende tester av K750i på internett. Dog ikke på svensk, om engelsk blir for vanskelig.

Har sett et par tester av telefonen men jeg syntes så veldig mange fokuserer så masse på kameraet.

Dette med at man ikke ser hvor mange tegn som er skrevet var nytt for meg og høres ut som en test der man har skrevet om flere sider av mobilen.

 

Men hvis du har noen linker til engelske tester bortsett fra denne som er først i tråden så er du selvfølgelig hjertelig velkommen til å poste de her :thumbup:

 

Denne har jeg oxo lest uten å finne den så interessant

 

Edit: Takk for sniktitten datating ;)

Endret av Sjefern
Lenke til kommentar

Jeg har sikla på denne telefonen i ganske mange måneder nå. Den ser BRA ut:) Men, ett par småting som jeg ikke har lagt merke til er dekket noe sted.

-Noen som vet hvordan skjermen er i sollys? Har ikke testa k serien noe særlig, men vet at blant annet t610 osv har utrolig dårlig skjerm i sollys..

-Pris på denne telefonen med Telenor Privat +? Ser at Siba skal ha ca 1700 for den med Active Talk, P+ bør vel ligge ganske likt i pris?

 

Ser at lansering er rundt den 20nde, Star Wars har premiere 19nde og SE har vel sagt at k750 skal lanseres samtidig som filmen?

Jeg elsker denne telefonen allerede:)

-totto

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...