genser Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Jeg startet en ny topic da den eksisterende om Clara først og fremst omhandler ryktene rundt, ja nettopp, Clara. Nå er altså mobilene offisielle, og mobile-review.com har lagt ut pressebildene. Pressemeldingen fra SE bør komme om ikke lenge Her finner dere bilder og omtale: http://www.mobile-review.com/articles/2005...03main-en.shtml edit: Der dukket pressemeldingene opp http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=glo...one=pc&lm=pc3_1 Endret 6. mars 2005 av arehei Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Sony Ericsson Pressekonferanse (mobil.se) Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 walkman-logoen... ååååh, mimre Søt den da... Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Disse så jo ålreit ut de her. Et fint lite sitat om K750i, som alle har savnet i SE mobiler: an external memory slot which accepts Memory Stick Duo up to 2GB Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 det er chill da, 2GB kort koster vel mer enn standard mobiler da. men k750i blir nok neste mob jeg skal kjøpe meg. gleder meg til å se den live på cebit. Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 k750i er en fænsy utgave av k700i? Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 nice,men er det en 3g mob? kanskje dumt spørsmål Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Ingen av dagens presenterte mobiler er 3g-modeller. Chil: Tja, du kan vel si det sånn. Men der er ganske store forskjeller. K750i har overlegent kamera, den har støtte for gb med minnekort og bedre skjerm Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 The K750 is available in black and silver and will be on sale from Q2. Noen som har sett et bilde av den i sølv? Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ingen av dagens presenterte mobiler er 3g-modeller. åkei, kjedelig sort. er det symbian da? sorry visst jeg stiller mye dumme spørsmål her! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Ser veldig bra ut det her ja! Lenke til kommentar
genser Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 er det symbian da? sorry visst jeg stiller mye dumme spørsmål her! Ikke symbian nei. Hadde du søkt gjennom pressemeldingene etter f.eks. "3G" og "Symbian" hadde du kjapt sett resultatet, altså at de har hverken 3G-støtte eller Symbian. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 ok, skal huske det til neste gang. men er jo en knall telefon ellers da. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 W800 så veldig aktuell ut. Men er det noen som vet om man kan bruke vanlige hodetelefoner med 3,5mm minijack på noen måte? Og er det noen som vet hvordan den MMC-60 Music Cable er? Er det plugg til telefonen i den ene enden og svart og rød phono i den andre enden? Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvorfor bruker amobil så enormt lang tid å komme med informasjon om dette ? De er tross alt en mobilside. DB og ITavisen er allerede ute med fine artikler. Dårlig. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Fant noen meny bilder av K750i http://www.se-community.com/album.php?album_id=266 Masse bilder og video her: http://www.se-community.com/index.php?s=128 For de som forstår tysk så står det på siden at K750i vil bli tilgjengelig fra Juni 2005 og til en pris på rundt 400 Euro "Das K750i wird ca. im Juni 2005 für rund 600 CHF / 400 EUR auf dem Markt verfügbar sein." Endret 1. mars 2005 av adilr17 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Bildene som var tatt med K750i var utrolig bra! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Bildene som var tatt med K750i var utrolig bra! Veldig bra!! Dette blir min neste mobil Lenke til kommentar
voluz Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvorfor bruker amobil så enormt lang tid å komme med informasjon om dette ? De er tross alt en mobilside. DB og ITavisen er allerede ute med fine artikler. Dårlig. Tror amobil er mer basert på "frivillig skrivehjelp"-opplegg. Altså, sitter privatpersoner (mer eller mindre) og skriver artiklene. (De er "ansatte" i amobil.no da.) Dette får de betalt lite eller ingenting for. Og derfor kommer det vel ofte mest artikler på kveldstid her også, da folk kommer hjem fra jobb og skole... Mens hos ITavisen sitter det topp betalte "journalister" og våker over IT-verdenen som den eneste jobben de har. Sånn sett er det utrolig at ITavisen bare klarer å produsere 4-artikler om dagen med elendig innhold hva språk og lengde angår. Amobil er ikke alltid først ute, men skriver alltid de beste og mest inngående artiklene (og testene) når de først gjør det! Synes de gjør en bra jobb, jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå