phax Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) hei, har logitech z-2200, har hatt de i ca 6mnd kanskje. idag oppdaget jeg plutselig knitring ifra den venstre høyttaleren. etter mye feilsøking har jeg funnet ut at knitringen kommer ikke fra pc'n, ettersom knitringen forstetter selv om jeg plugger ifra anlegget. og det er ikke selve høyttaleren som er problemet ettersom visst jeg kobler om høyre og venstre høyttaler på sub'n så begyner det knitrer det ifra høyre høyttaler. så da burde det altså være noe med venstre kanal på forsterkeren som skaper knitring.. noen som har noen ide va som kan være problemet? har tidligere merket at visst jeg hadde på den eksterne harddisken kunne den skape forstyrrelser på annlegget visst strømledninga hang for nært sub'n. men det er ikke dette som er problemet nå.. er det mulig at det kan være kabel suppa bak sub'n som forstyrrer? må kanskje teste og dra frem anlegget å koble det opp en annen plass for å høre.. takker for alle svar. edit: skulle bare legge til at det knitrer selv om jeg skrur ned volumet på anlegget helt. Endret 1. mars 2005 av phax Lenke til kommentar
frodster Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hei har samme problem med samme høytalere.. Fikk du ordnet det? Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 jepp, etter litt reasearch fant jeg ut at dette er et vanlig problem med disse høyttalerne. ta kontakt med butikken der du kjøpte de eller logitech norge direkte så får du tilsvarende anlegg eller pengene tilbake. z2200 er gått ut av produksjon så skal du ha tilsvarende må det bli z2300. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå