Vo0do0 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Flott valg. Gi oss tilbakemeldinger når du har fått varene. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Da har jeg hentet og installert mitt XFX 6800 Ultra Fungerte helt fint, mitt var klokket til 425MHz på core og 1.1ghz på mem som default. Orker ikke og begynne og overklokke det før jeg har fått satt opp vannkjølingen min (dårlig luftgjennomstrømning i kabinettet for tiden). Men pokker som GPU vifta på dette monsteret bråka! urk! Gleder meg til jeg skal rive av kjøleren og erstatte den med en GPU blokk istedenfor! Endret 8. mars 2005 av bidz Lenke til kommentar
bidz Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vel, da har måtte jeg teste og OC'e litt alikevel.. Satte kortet til 450mhz core og 1.2ghz minne, kjørte 3dmark03 i loop, null artifacts og ustabiliteter. Har ikke prøvd høyere foreløpig. 12472 3dmarks med en athlon 64 3000+ @ 2.2ghz og minne på 450mhz ddr. Bruker somregel og ha CPU'en til 2.4ghz, men er dårlig kjøling på PC'en nå.. Blir nok bedre når vannkjølinga er på plass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå