Kurt P Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg bare lurer på hvordan Koss kan overleve markedet med sin livstidsgaranti på alle dems headset. Og alle vet at uansett hvor pent du behandler en koss så går den garantert dukken iløpet av en mannsalder.. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det betyr vel at de har meget høy fortjeneste på produktene sine. Så kunden betaler ikke bare for hodetelefonen, men også for at de skal ødelegge dem et estimert antall ganger. Knut Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 også er det sletts ikke alle som benytter seg av livstidsgarantien, og ikke alle klarer ødelegge headsetta sine, samt at de selger nok utrolig mye mer pga av god markedsføring som f.eks livstidsgaranti.. Lenke til kommentar
eSOo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 seriøst jeg syns det er helt sykt at de har lifstidsgaranti jeg har ødlagt mine 7 ganger nå nye hver gang Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvorfor kjøpte jeg ikke koss Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har høyrt at dei er billige å produsere, iallefall PortaPro som har kosta 600-700 i maaange år. Dyrare sett blir behandla betre og har ikkje like stort behov for utskifting. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Et porta-pro i deler koster 80-90,- og tar ikke mange minuttene å montere. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Et porta-pro i deler koster 80-90,- og tar ikke mange minuttene å montere. Delene til en komplett Porta Pro koster ca 60 kroner. Jeg har en kompis som jobbet for den norske importøren/reparatøren. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hva er det som får folk til å tro at andre headphones har deler som er så vanvittig mye dyrere? Koss har virkelig forstått det! Garantien er genial! Men hvis de fjerner den forstår jeg hvorfor. jeg har ødlagt mine 7 ganger nå nye hver gang :D Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Må en ha kvitteringen??? den holder iallefall ikke for alltid Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Varierer frå butikk til butikk. Nokre tar inn headset utan kvittering og gjer deg eit nytt på staden, mens andre må ha kvittering og sender det til Koss for reparasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå