Gå til innhold

Brutal death metal plz

Acrid

Anbefalte innlegg

For det første, det blir utgitt på cd (compact disc), men selvom det er utgitt på cd trenger det ikke være en CD/full lenght album.

jeg har aldri sakt at det er et helt album heller!

jeg sa det var en cd, og det er så riktig som det kan være!

For det andre, han spurte om brutal death metal, er Old Mans Child brutalt? Nei, det er Melodic Black Metal, så jeg vet ikke helt jeg.

har du hørt noe serlig av OMC selv? de har blitt sammenligna med band som Canibal Corpse, og er ikke CC DM så veit ikke jeg..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For det andre, han spurte om brutal death metal, er Old Mans Child brutalt? Nei, det er Melodic Black Metal, så jeg vet ikke helt jeg.

har du hørt noe serlig av OMC selv? de har blitt sammenligna med band som Canibal Corpse, og er ikke CC DM så veit ikke jeg..

Tehe. Ja, jeg har hørt massevis av den driten. Det passer ikke inn noen steder, det er homofil drittmetal, med mine ord. At det kan sammenlignes med CC er helt feil. Har du hørt CC, btw?

MYE mer brutalt.

Mye fetere

Mye bedre

Mye mer raffinert musikk. ;)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
...homofil drittmetal...

Eh... hvorfor beskriver du på slike usannsynlig barnslige måter?

(Forøvrig så er CC kjeeeedelig og repetivt, skulle likt å se de gutta klare seg uten imaget sitt og sitt lille oppsyn i Ace Ventura filmen. :p)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
...homofil drittmetal...

Eh... hvorfor beskriver du på slike usannsynlig barnslige måter?

(Forøvrig så er CC kjeeeedelig pg repetivt, skulle likt å se de gutta klare seg uten imaget sitt og sitt lille oppsyn i Ace Ventura filmen. :p)

Jeg har mensen.

Ace Ventura opptredenen var konge.

EDIT: Det er det eneste gode ordet jeg har for Old Mans Child.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

jeg gidder ikke diskutere med deg Hylo, du kommer bare med elendige argumenter. en 5'åring kunne ha gjort det bedre!

(Forøvrig så er CC kjeeeedelig pg repetivt, skulle likt å se de gutta klare seg uten imaget sitt og sitt lille oppsyn i Ace Ventura filmen)

enig. men brutalt er det, ikke at det alltid er like positivt!

edit: leif

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
jeg gidder ikke diskutere med deg Hylo, du kommer bare med elendige argumenter. en 5'åring kunne ha gjort det bedre!
(Forøvrig så er CC kjeeeedelig pg repetivt, skulle likt å se de gutta klare seg uten imaget sitt og sitt lille oppsyn i Ace Ventura filmen)

enig. men brutalt er det, ikke at det allrid er like positivt!

edit: leif

Du gidder vel ikke det, du. Ettersom jeg vet er Old Mans Child ikke ordentlig death metal. Det har jeg tilgode å se fra dem.

Lenke til kommentar
TLZ: Tror du CC er verdens mestselgende death metal band bare pga. blodige platecovre og låttitlene?

Nei eg tror rett og slett de ikke er 'my cup of tea'..... ;)

De har for lite variasjon i mine øyne....

Er det mye variasjon i death metal? Da mener jeg ikke prog- death.

Lenke til kommentar
Er det mye variasjon i death metal? Da mener jeg ikke prog- death.

Tja, tror Nile er "vanlig" death. :hmm: Synes ikke riffene deres er så repetive, Death er også et bra deathmetalband, men ikke så brutale at det gjør noe da.

Har ingen plater av de though...

Noen anbefal en bra plate av Nile!

Lenke til kommentar
Og hvorfor i heite huleste helvete har ingen nevnt Behemoth? :thumbup:

Faktisk nå lurte jeg også på dette..... ;) Behemoth (om jeg ikke husker feil så er de fra Polen av alle steder). Mye teknikk og progressivitiet kombinert med stoooor dose med sint grom death metal. :D Ikke det at jeg hører mye på DM, er mer inne i progmetal og slikt, men endel DM er tøfft. :D Alt etter humør.

Lenke til kommentar
Oh yeah. Ganske enig digger cannibal corpse. Liker dere best nåværende vokalist el Chris Barnes ? Syntes det var mest genialt med chris jeg, men han som growler nå er ganske flink han og.

Han gamle likte jeg best. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...