Gå til innhold

Brutal death metal plz

Acrid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet at dette er en veldig unødvendig, men orker dere virkelig å høre på sånn musikk? :hmm:

Det er digg å høre på slik musikk. Spille den også for den slags skyld. Tenk deg hvis noen av de mest ekstreme banda skulle latt aggresjonen sin gå ut på noe annet. Da tør jeg ikke tenke på hva som hadde skjedd. ;) Det er fryktelig digg å spille i metalband, man får faktisk ut så mye aggresjon at man blir fristet til å lage ballader. :p

EDIT: Setningsyntaksene var rett og slett bedretene enkelte steder.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Vet at dette er en veldig unødvendig, men orker dere virkelig å høre på sånn musikk? :hmm:

Det er digg å høre på slik musikk. Spille den også for den slags skyld. Tenk deg hvis noen av de mest ekstreme banda skulle latt aggresjonen sin gå ut på noe annet. Da tør jeg ikke tenke på hva som hadde skjedd. ;) Det er fryktelig digg å spille i metal, man får faktisk ut så mye aggresjon at man blir fristet til å lage ballader. :p

Enig! Metal bryter veldig ned aggresjon (som for øvrig skapes av ræpp :realmad: ), og det er jo en positiv ting. Hva hadde skjedd hvis alle hadde gått rundt og vært aggressive?

Lenke til kommentar

Det er digg å høre på slik musikk. Spille den også for den slags skyld. Tenk deg hvis noen av de mest ekstreme banda skulle latt aggresjonen sin gå ut på noe annet. Da tør jeg ikke tenke på hva som hadde skjedd. ;) Det er fryktelig digg å spille i metal, man får faktisk ut så mye aggresjon at man blir fristet til å lage ballader. :p

Enig! Metal bryter veldig ned aggresjon (som for øvrig skapes av ræpp :realmad: ), og det er jo en positiv ting. Hva hadde skjedd hvis alle hadde gått rundt og vært aggressive?

Tenk deg hvis de mest aggresive skulle blitt voldelige på fylla, eller bare blitt litt sure på en?

Lenke til kommentar
Hmm, hørte litt på en del av klippa som du la ut Zyklon. Dette var jo good musikk.... ante ikke at eg likte sånt :p

EDIT: noe av det ble litt i det for brutale laget, men Yyrkoon var knalltøft. :)

/me sitter i eksakt samme båt som TLZ...

Zyklon, ta en titt her, og bla gjennom..

http://www.metal-observer.com/mp3s.php?lid=1

Ikke alt som er hardt nok, men man finner mye bra allikevel.

Alle band som inneholder ordet 'anus' eller femten utropstegn pleier å være ganske hard metal :p

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Tenk deg hvis de mest aggresive skulle blitt voldelige på fylla, eller bare blitt litt sure på en?

Joda, men det er vel LITT overkill å høres ut som om man spiller gitar med trommestikker :p :p

Jeg føler at å høre på DM gir meg en trang til å bruke energi, i form av WM, headbanging, eller bare å tromme på bordet.. litt artig igrunn, og utrolig tilfredsstillende :D

Lenke til kommentar

Trådstarter: Noe sier meg at du allerede har hørt om ...

For å nevne noen mindre kjente:

Kronos (Colossal Titan Strife (192kbs))

Arsis (The Face Of My Innocence (192kbs), Return (192kbs))

Psycroptic ((The Colour Of Sleep (128kbs))

De opplagte:

Suffocation og Cryptopsy (Cold Hate, Warm Blood (128kbs)) passer til beskrivlsene dine, men de har du sansynligvis hørt om. Andre kjente er jo Therion (Of Darkness..., Beyond Sanctorum), Gorguts (Hvilken som helst), Massacra (Final Holocaust, rimelig trashy), Demigod (Slumber Of Sullen Eyes, knusende!).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...