TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jepp, vi gjør det bare for å skremme vanlige folk og for å være tr00. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Vet at dette er en veldig unødvendig, men orker dere virkelig å høre på sånn musikk? Vær glad ikke alle hører på det samme du Edit: Rotten sound - murderworks og exit ? Endret 1. mars 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 jeg hører personlig mye mer på jazz og prog, men la meg mye heller slappe av med litt ekstrem metal(for de som ikke vet hva det er: Black, Death, Thrash, Grindcore o.l) enn å måtte sitte og høre på pop, techno, trance og slikt mypp Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Blood Red Throne er også meget bra! Bedre riffing skal du lete lenge etter! Endret 1. mars 2005 av Hylo Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Vet at dette er en veldig unødvendig, men orker dere virkelig å høre på sånn musikk? Det er digg å høre på slik musikk. Spille den også for den slags skyld. Tenk deg hvis noen av de mest ekstreme banda skulle latt aggresjonen sin gå ut på noe annet. Da tør jeg ikke tenke på hva som hadde skjedd. Det er fryktelig digg å spille i metalband, man får faktisk ut så mye aggresjon at man blir fristet til å lage ballader. EDIT: Setningsyntaksene var rett og slett bedretene enkelte steder. Endret 1. mars 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Vet at dette er en veldig unødvendig, men orker dere virkelig å høre på sånn musikk? Det er digg å høre på slik musikk. Spille den også for den slags skyld. Tenk deg hvis noen av de mest ekstreme banda skulle latt aggresjonen sin gå ut på noe annet. Da tør jeg ikke tenke på hva som hadde skjedd. Det er fryktelig digg å spille i metal, man får faktisk ut så mye aggresjon at man blir fristet til å lage ballader. Enig! Metal bryter veldig ned aggresjon (som for øvrig skapes av ræpp ), og det er jo en positiv ting. Hva hadde skjedd hvis alle hadde gått rundt og vært aggressive? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Vet at dette er en veldig unødvendig, men orker dere virkelig å høre på sånn musikk? Det er digg å høre på slik musikk. Spille den også for den slags skyld. Tenk deg hvis noen av de mest ekstreme banda skulle latt aggresjonen sin gå ut på noe annet. Da tør jeg ikke tenke på hva som hadde skjedd. Det er fryktelig digg å spille i metal, man får faktisk ut så mye aggresjon at man blir fristet til å lage ballader. Enig! Metal bryter veldig ned aggresjon (som for øvrig skapes av ræpp ), og det er jo en positiv ting. Hva hadde skjedd hvis alle hadde gått rundt og vært aggressive? Tenk deg hvis de mest aggresive skulle blitt voldelige på fylla, eller bare blitt litt sure på en? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Hmm, hørte litt på en del av klippa som du la ut Zyklon. Dette var jo good musikk.... ante ikke at eg likte sånt EDIT: noe av det ble litt i det for brutale laget, men Yyrkoon var knalltøft. /me sitter i eksakt samme båt som TLZ... Zyklon, ta en titt her, og bla gjennom.. http://www.metal-observer.com/mp3s.php?lid=1 Ikke alt som er hardt nok, men man finner mye bra allikevel. Alle band som inneholder ordet 'anus' eller femten utropstegn pleier å være ganske hard metal Endret 1. mars 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Vet at dette er en veldig unødvendig, men orker dere virkelig å høre på sånn musikk? Det er digg å høre på slik musikk. Spille den også for den slags skyld. Tenk deg hvis noen av de mest ekstreme banda skulle latt aggresjonen sin gå ut på noe annet. Da tør jeg ikke tenke på hva som hadde skjedd. Det er fryktelig digg å spille i metal, man får faktisk ut så mye aggresjon at man blir fristet til å lage ballader. Enig! Metal bryter veldig ned aggresjon (som for øvrig skapes av ræpp ), og det er jo en positiv ting. Hva hadde skjedd hvis alle hadde gått rundt og vært aggressive? Tenk deg hvis de mest aggresive skulle blitt voldelige på fylla, eller bare blitt litt sure på en? Joda, men det er vel LITT overkill å høres ut som om man spiller gitar med trommestikker :p Jeg føler at å høre på DM gir meg en trang til å bruke energi, i form av WM, headbanging, eller bare å tromme på bordet.. litt artig igrunn, og utrolig tilfredsstillende Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 ...som for øvrig skapes av ræpp ... Er ikke akkurat rapfan selv men... å dømme hele sjangre er bare teit. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Sleep Terror A fluid mix of technical and fierce death/grind with hints of free jazz and dissonant overtones. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 ...som for øvrig skapes av ræpp ... Er ikke akkurat rapfan selv men... å dømme hele sjangre er bare teit. Litt ironi må det da være lov å ha! Uansett, JEG blir sint og sur av å høre på ræpp... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Sleep Terror A fluid mix of technical and fierce death/grind with hints of free jazz and dissonant overtones. Åh, satan, det var bra Et nyttig nettsted, det der Endret 1. mars 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Litt ironi må det da være lov å ha! Uansett, JEG blir sint og sur av å høre på ræpp... Du har ikke hørt bra rap. (men forstålig, så og si alt populær rap er jo elendig) Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Du har ikke hørt bra rap. Joda, jeg liker litt rap. Gatas Parlament er et av de få rap-bandene jeg liker. Dessuten har jeg Oral B feat. Pimp Lotion -> Den Breiale Stilen på PC'en . Den er så tragisk og egoistisk at den faktisk er morsom Lenke til kommentar
Hybelkanin Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Trådstarter: Noe sier meg at du allerede har hørt om ... For å nevne noen mindre kjente: Kronos (Colossal Titan Strife (192kbs)) Arsis (The Face Of My Innocence (192kbs), Return (192kbs)) Psycroptic ((The Colour Of Sleep (128kbs)) De opplagte: Suffocation og Cryptopsy (Cold Hate, Warm Blood (128kbs)) passer til beskrivlsene dine, men de har du sansynligvis hørt om. Andre kjente er jo Therion (Of Darkness..., Beyond Sanctorum), Gorguts (Hvilken som helst), Massacra (Final Holocaust, rimelig trashy), Demigod (Slumber Of Sullen Eyes, knusende!). Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Tror jeg bookmarker denne tråden Mye morsomt og underholdende her Hvis noen vet hvem det er som spiller her (se under), så kanskje det er noe interessant. Jeg kjenner ikke bandet, så det kan godt være nevnt allerede. http://www.dr.dk/skum/cigarfar/growl.asp edit: Cryptopsy var bedre enn jeg husker Endret 1. mars 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Sleep Terror A fluid mix of technical and fierce death/grind with hints of free jazz and dissonant overtones. usaklige programmerte trommer mener jeg.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Tror jeg bookmarker denne tråden Mye morsomt og underholdende her Hvis noen vet hvem det er som spiller her (se under), så kanskje det er noe interessant. Jeg kjenner ikke bandet, så det kan godt være nevnt allerede. http://www.dr.dk/skum/cigarfar/growl.asp edit: Cryptopsy var bedre enn jeg husker Bandet som spiller der er vel Iniquity Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Tror jeg bookmarker denne tråden Mye morsomt og underholdende her Hvis noen vet hvem det er som spiller her (se under), så kanskje det er noe interessant. Jeg kjenner ikke bandet, så det kan godt være nevnt allerede. http://www.dr.dk/skum/cigarfar/growl.asp edit: Cryptopsy var bedre enn jeg husker Bandet som spiller der er vel Iniquity Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå