Acrid Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg er alltid på leting etter nye lovende bands innen death metal. Har dere noen tips? Rask, teknisk og brutal death metal er stikkordene. Ekstra hyggelig om det er noen thrash-elementer med i bildet også. Kom gjerne med linker til samples o.l av låter.. Jeg vil ha ting som dette: Yyrkoon - Doctor X Sotajumala - Meidän Maa The Amenta - Erebus Any suggestions? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Vi kan ta noe metal fra hamar da.. Wyruz <-- type overgang mellom thrash og death.. mye likt bandet Death Beyond Insanity <-- old-school Death metal Criterion <-- old school/prog death Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Eg ikke kan så alt for mye om denne sjangeren, men du kan sjekke ut Nile. Ganske tøff death metal. Minner meg litt om Death og Cannibal Corpse, men mye mye kjappere. Får også lyst til å nevne Extol selv om det ikke akkurat det mest brutale du får tak i, men det er god musikk. (hmmm... hvis eg ikke tar feil så har du vel allerede hørt om dem...) Endret 1. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Beyond Insanity virker lovende... TLZ: Jeg har alle Nile-albumene Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har du hørt om Necrophagist? überprogressive Death Metal med det groveste av deathgrunts.. Anbefalles absolutt! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Jao... Hadde hørt mye lovende om dem, så jeg lasta ned Epitaph og hørte gjennom 2-3 ganger. A bit overrated syns jeg egentlig... Endret 1. mars 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Mange deathfolk anbefaler Cynic, men har ikke hørt noe av det selv... Endret 1. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Mange eg deathfolk anbefaler Cynic, men har ikke hørt noe av det selv... ikke akkurat brutalt og rask. Men absolutt, det er et unikt band. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Hmm, hørte litt på en del av klippa som du la ut Zyklon. Dette var jo good musikk.... ante ikke at eg likte sånt EDIT: noe av det ble litt i det for brutale laget, men Yyrkoon var knalltøft. Endret 1. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Albumet låta er fra heter Occult Medicine Lenke til kommentar
Paull Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Sotajumala betyr forresten krigsgud på finsk og "Meidän maa" betyr "Vårt land". Dagens brife-post Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Iniquity - Grime -albumet. Endret 1. mars 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Iniquity - Grime -albumet. Har den plata. Synd de har lagt opp. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Bloodbath Cadaver Morbid Angel Vital Remains (thrashy black death) Vader Vehemence Alle de er gode band. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Tror ikke det er noe og utsette på disse albumene her ? Crytopsy - None so live Pig Destroyer - Terrifyer Myrkskog - Death Machine Gorelord - Force fed on human flesh Blood red throne - Monument Of Death Endret 1. mars 2005 av lanez-nor Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Velvelvel... Det beste Trash/Death Metal-bandet jeg vet om er et norsk undergrunnsband, og heter Imbalance (tidligere Frost). Du kan laste ned den nyeste demoen deres, Burial Of Consciousness. Den eier Edit: De er fra Trondheim attpåtil Endret 1. mars 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 To norske band som bør sjekkes er disse, Zeenon og The All Seeing I. Kjenner Mads som spiller trommer i disse to bandene. Mye teknikk her i gården og ganske så hardt for seg. Zeenon består btw av 3 jenter + Mads som håndterer klubbene, dame som synger som en "mann". Du kan sjekke dem ut her: http://www.zeenon.com/ http://www.theallseeingi.net Lenke til kommentar
haarod Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Vet at dette er en veldig unødvendig, men orker dere virkelig å høre på sånn musikk? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Vet at dette er en veldig unødvendig, men orker dere virkelig å høre på sånn musikk? Nei, vi bare hører på det for å være tøffe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå