RAM Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 http://netpanel.gmi-mr.com/portals/gpms_cp...164/default.asp Jeg registrerte meg nettop her. Noen som har erfaring med dette? Har du vunnet mange premier på dette? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Vi var plaget av en liten satan fra Hafslund. Han drev og ringte på døren i tide og utide. Dette var en av disse kjekke 20-årige jævlene som jeg er så fryyyyyyktelig glad i. Men det løste seg til slutt. Siste gangen han var her gikk kompisen min ut og stakk et fint hull i to av bildekkene. Det ble stille etter det. Nei, dæven så tøft. Tør jeg spør om alderen på deg og kompisen på det tidspunktet..? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Vi var plaget av en liten satan fra Hafslund. Han drev og ringte på døren i tide og utide. Dette var en av disse kjekke 20-årige jævlene som jeg er så fryyyyyyktelig glad i. Men det løste seg til slutt. Siste gangen han var her gikk kompisen min ut og stakk et fint hull i to av bildekkene. Det ble stille etter det. Nei, dæven så tøft. Tør jeg spør om alderen på deg og kompisen på det tidspunktet..? Rask hoderegning: jeg var 29 og han var 26 :!: Tøft? Ja, vi har hatt det ganske moro med den historien. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Haha, jeg hadde faktisk trodd du skulle komme med tall som var mer enn 10 år yngre på begge.. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 beste veien til penger er ved å skaffe seg en skikkelig utdannelse, men hvis du er usedvanlig musikalsk, så kan du jo "lage en hit og tjene en million".. (en raga-rockers tekst for de som ikke viste...) Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Jeg kjøpte 500 Statoil-aksjer for en uke siden. Det var 4000 raske kroner for å sitte på ræva. Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Heppz Marvil: Bor i Heggedal Litt funny at dagen etter at jeg skrev innleget så kom det på nyhetene hvor sleipe selgere av boligalarmer er. Bruker statistikk som ikke henger på greip i det hele tatt.. jaja... Husker når jeg var ansatt i Oslo Energi og dem begynte å selge boligalarmer over tlf på kundeservice.. var morro det.. eller kanskje ikke.... Måtte alltid avslutte samtalen med ett tilbud om boligalarm.. var mange som lurte på hva i Hel*** vi drev med da.. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Fake Hasj salg? ja selge vanlig røyk til 100kr pr. røyk. De trur selv at de blir høy Hehe, jeg tror det ville slått ann? lurer på hva de ville gjort med deg når de merka det var vanlig tobakk Det hadde de ikke merket De tror de var høye å glemte alt sant :!: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Kjøp deg en fluortabletter av typen Flux. De har et smiley-face på tabletten, og ser ut som ecstacy. Iallefall den stereotypiske varianten av ecstacy. Gå på gata og selv. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Not a bad idea, tjalla... Selge til fjortissjenter og si: pass på, dette er sterke saker.. k9s Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Ta en fet utdannelse, jobb så du svetter blod i 3-4 år og etabler et kontaktnett. Start en bedrift for deg selv basert på kontaktnettet ditt og jobb nye 3-4 år så du svetter enda mer blod. Ansett folk til å jobbe for deg. Slapp av og tjen "enkle penger" resten av livet. Endret 7. mars 2005 av Arne And Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 http://www.ddgrant.com/milliondollarplan.htm <-- Dette må være dagens. Du skal lete lenge etter mer lettjente penger. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kjøp aksjer i pyramidespill selskaper, de ligger lavt for tiden Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 http://www.ddgrant.com/milliondollarplan.htm <-- Dette må være dagens. Du skal lete lenge etter mer lettjente penger. Har du prøvd ? Har selv meldt meg på en alla ting som det der, har ikke fått et rødt øre. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 http://www.ddgrant.com/milliondollarplan.htm <-- Dette må være dagens. Du skal lete lenge etter mer lettjente penger. Har du prøvd ? Har selv meldt meg på en alla ting som det der, har ikke fått et rødt øre. Jeg har aldri og kommer aldri til å melde meg på slike ting. Klarer du å legge sammen 2 og 2 så vet du at det de "lover" er umulig å oppfylle i det kapitalistiske samfunnet vi lever i. Det skulle være ironisk da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå