Gå til innhold

Hvordan tjene enkle penger...?

mikaelt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi var plaget av en liten satan fra Hafslund. Han drev og ringte på døren i tide og utide. Dette var en av disse kjekke 20-årige jævlene som jeg er så fryyyyyyktelig glad i. Men det løste seg til slutt. Siste gangen han var her gikk kompisen min ut og stakk et fint hull i to av bildekkene. Det ble stille etter det.

Nei, dæven så tøft.

Tør jeg spør om alderen på deg og kompisen på det tidspunktet..?

Lenke til kommentar
Vi var plaget av en liten satan fra Hafslund. Han drev og ringte på døren i tide og utide. Dette var en av disse kjekke 20-årige jævlene som jeg er så fryyyyyyktelig glad i. Men det løste seg til slutt. Siste gangen han var her gikk kompisen min ut og stakk et fint hull i to av bildekkene. Det ble stille etter det.

Nei, dæven så tøft.

Tør jeg spør om alderen på deg og kompisen på det tidspunktet..?

Rask hoderegning: jeg var 29 og han var 26 :!: Tøft? Ja, vi har hatt det ganske moro med den historien.

Lenke til kommentar

Heppz

Marvil: Bor i Heggedal

Litt funny at dagen etter at jeg skrev innleget så kom det på nyhetene hvor sleipe

selgere av boligalarmer er. Bruker statistikk som ikke henger på greip i det hele tatt.. jaja... Husker når jeg var ansatt i Oslo Energi og dem begynte å selge boligalarmer over tlf på kundeservice.. var morro det.. eller kanskje ikke.... Måtte alltid avslutte samtalen med ett tilbud om boligalarm.. var mange som lurte på hva i Hel*** vi drev med da..

Lenke til kommentar
Fake Hasj salg?

ja selge vanlig røyk til 100kr pr. røyk. De trur selv at de blir høy

Hehe, jeg tror det ville slått ann? :p

lurer på hva de ville gjort med deg når de merka det var vanlig tobakk ;)

Det hadde de ikke merket :p De tror de var høye å glemte alt sant :!:

Lenke til kommentar

Ta en fet utdannelse, jobb så du svetter blod i 3-4 år og etabler et kontaktnett. Start en bedrift for deg selv basert på kontaktnettet ditt og jobb nye 3-4 år så du svetter enda mer blod. Ansett folk til å jobbe for deg.

Slapp av og tjen "enkle penger" resten av livet. :thumbup:

Endret av Arne And
Lenke til kommentar
http://www.ddgrant.com/milliondollarplan.htm <-- Dette må være dagens. Du skal lete lenge etter mer lettjente penger.  :D

Har du prøvd ? Har selv meldt meg på en alla ting som det der, har ikke fått et rødt øre.

Jeg har aldri og kommer aldri til å melde meg på slike ting. Klarer du å legge sammen 2 og 2 så vet du at det de "lover" er umulig å oppfylle i det kapitalistiske samfunnet vi lever i.

Det skulle være ironisk da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...