mikaelt Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Noen som har forslag til hvordan man kan tjene enkle penger? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 "å tjene enkle penger". Eh, glem det gutt! Det er så og si umulig, du må nok jobbe for de som alle andre, med mindre du har foreldre som skjemmer deg bort eller noe sånt.... Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Det jeg mente var internett tjenester hvor man kan faktisk "tjene" noen kroner. Har prøvd mange få penger for å lese epost. Det begynner bra, men så hører du liksom aldri mer fra dem... Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Tror ikke du skal ta opp boliglån basert på en slik inntekt for å si det slik.. ikke tro på alt du leser. Man får ingenting gratis, og det er ikke noe som heter å tjene penger på en lett måte. Lenke til kommentar
mikaelt Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 jeg har jo tjent noen kroner på en mobiltjeneste da.. Det er ikke mye, men litt er det.. Har faktisk fått pengene også... Så det var jo lett tjente penger.. Fikk bare sms på mobilen. Jeg hadde verva noen folk også da.. Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Da syns jeg du burde ta opp ett par hundre abbonement og registrere det sms greiene på samtlige... tenk hvor rik du blir da Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Man får ingenting gratis Jo Det gjør man. Bla. smaksprøver på butikker og andre småting. Ikke sant? For å ikke spore heeeelt av her, så sier jeg som de andre. Gjør som omtrent alle andre, finn deg en JOBB. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Hvis det finnes noen fungerende lett-tjente-penger-metode, tror du ikke alle ville kasta seg på det, og ingen i verden ville vært fattige? Edit: Hardt arbeid er den eneste måten å tjene penger på! Endret 1. mars 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
bozoc Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 jeg tjenner litt penger av og til for og fikkse pcer for folk dem kan jo ingen ting så jeg tjenner jo på det. eks: jeg formaterte hdd og installerte windows xp og jeg fikk 650kr rætt in på konto. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Sats alle penger du har på Opticom på børsen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Det jeg mente var internett tjenester hvor man kan faktisk "tjene" noen kroner. Har prøvd mange få penger for å lese epost. Det begynner bra, men så hører du liksom aldri mer fra dem... Pussig, det der.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Lettjente penger betyr ofte litt suspekte jobber. Hva med å selge seg? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Lett tjente penger: T5PC medlemskap WGI-medlemskap ...... lang lang liste ........ Å nei huff første er jo konkurs og nr to får jo ingen pengene sine ut av, og det gjel vel resten av lett tjente pengerlista. Den einaste måten å tjene penger på er "The hard way" , så lenge du ikkje er ein indremisjonssønn som har ser ut til å ha mista alle moralske og etiske sperrer, då går det ann å tjene seg søkkrik på diverse "nettverkssalg" Endret 3. mars 2005 av Jankee Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Lettjente penger betyr ofte litt suspekte jobber. Hva med å selge seg? 7 dager i uken 7 * la oss si 1300 for hver gang = 9100 på 1 uke la oss si at du vil jobbe i 2mnder. det blir 72800 lett tjente norske kroner ----- eller om du går på VGS, kan du droppe ut dær og få sånn penger av aetat helt til de finner en jobb til deg. rundt 3-4000 i mnden det. ----- eller kjøpe ting å selge de dyrere på QXL Endret 2. mars 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Spill poker. Det siste året har det kommet sinnsykt mange nye spillere (som ikke har peiling på hva de driver med). Spill på de "små" bordene der blind´sene er 0,50/1 dollar. Du vil kanskje tape litt i begynnelsen, men husk at nøkkelen er tålmodighet. Lykke til. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Til slutt, hvem har oftest og mest penger? Den som alltid er på utkikk etter raske penger, eller den som trofast jobber for dem? Seff, noen kan satse på f.eks poker og tjene seg noen raske penger, men å gå i pluss..? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Lett tjenete penger:T5PC medlemskap WGI-medlemskap ...... lang lang liste ........ Å nei huff første er jo konkurs og nr to får jo ingen pengene sine ut av Redning blir vel å starte en egen pyramide da? DET er letttjente penger det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå