Evju Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg tenker på å kjøpe meg et digitalkamera nå, men er ikke ute etter det beste av det beste, men heller et billig kamera som kan gi gode bilder på vanlig fotopapir 10*15. Jeg har overhodet ikke peiling på digitalkameraer, men jeg har forstått det slik at det finnes en del billigmerker som Trust og Mustek ute på markedet. Er disse fullstendig ubrukelig, selv til den enkleste bruken? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Trust og Mustek er ikke ubrukelige, men du får veldig lite for pengene. Ofte kan du finne Nikon eller andre merker til omentrent samme pris med en kvalitet som er veldig mye bedre. Endret 1. mars 2005 av Kristallo Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Nikon 3200 går vel for rundt 1600,- kroner for tiden, tror jeg... Knall kamera til knall pris! Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Pentax S30 har virkelig svart til mine forventninger! koster rundt 1700,- Lenke til kommentar
Ib Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg mener fortsatt at Canon A75 til 1295.- på siba.no med 30 dagers angrefrist er et glimrende kjøp. Sjekk produktguiden over her for sammenlignende priser som starter på 1750.- Bra optikk og masse innstillinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå