Gå til innhold

Online Butikk med ALT for den som bygger selv.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett på dette firmaet tviler jeg STERKT på at det er et firma som trenger drahjelp fra hw.no til å få solgt unna noe.

 

Er en ting som teller VELDIG negativt, og det er at hvis man går på "Om RS" (om firmaet altså), så får man ikke noen info om firmaet, slik vi er vant til. Prøvde å finne info om det norske på siden dems, men akk, slik var vanskelig å finne. Den norske sida er heller ikke helt norsk.

Lenke til kommentar

Ærlig talt! :nei: Dette er vel et forum der en kan vise andre hvor en kan kjøpe ting for den hobbyen vi har.

 

Jobber i Nordsjøen som mekaniker, og vi har papirutgaven av denne katalogen.

Det var våres elektriker som viste meg denne da jeg luftet tanken på å bygge meg en HTPC med eget design på kabbinettet.

 

Det er først og fremst til bedrifter de leverer, men og til privatpersoner.

 

Klikket meg inn på nettsidene deres, og det viser seg at de har det jeg vil kalle et godt utvalg av greier.

 

Min hensikt var at det kunne være til nytte for andre og, som feks. hadde prosjekter på gang.

 

Om dette er reklame, ja da er vel det å linke opp til komplett og biltema, osv, og reklame?

 

Om de som holder på med prosjekter kikker innom, tror jeg nok heller at de vil se på de som en ressurs, og ikke noe negativt.

 

Tar jeg således feil, og mod. har den oppfatningen at det er noe form for reklam i dette, ber jeg han fjerne dette.

 

MVH. Ronny

Endret av Ronni
Lenke til kommentar

Vil unnskylde den om å gi tilbakemld.

Var da ikke noe forsøk på reklame, men syntes det kunne vært artig å få vite om dere og satte pris på å finne nye plasser en kunne få tak i ting fra.

 

Når jeg kikket innom dem, tenkte jeg "hey, her har de jo mye jeg trodde jeg måtte fabrikere selv"

 

Se f.eks på brytere og slikt.

 

Noen av de er jo omtrent slike Snekker`n laga sjøl.

 

Han er en person som ga meg mye inspirasjon, men det er jo ikke alle ting en har mulighet til å få laget sjøl heller da.

 

Vet ikke om dere forstår poenget mitt, men det er altså for å dele mine erfaringer med hvor en kan skaffe ting.

 

R

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...