Leatherass Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hei! Har fått i oppdrag av noen å undersøke priser på innkjøp av større parti gaming-pc'er tilbruk i en netcafè.. Personlig så er jeg ikke rette man til jobben, så jeg tenkte at folk på hardware.no har nok som alltids peiling.. Så, om noen her har mulighet; 1. Hvor bør jeg starte (hvilke(n) forhandler) 2. Hva kan jeg forvente (rabatt på større parti, service, etc.) 3. Begrunnelse for at nettopp :denne: forhandlern er verdt å bruke Forreste, et krav er at komponentene er fargeriktige, at de matcher hverandre. NB: Prisklasse er ikke så farlig, men regner med å legge meg på rundt semi-topp nivå, dvs ikke top notch, men rundt amd643200+, gf6600gt, etc. Gjerne en leverandør som gir ut win xp lisenser også. (partiet vil ligge på en 30-40 pc'er) Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 lag et ca oppsett på hardware, så tar du en mailerunde til de forskjellige webshoppene og hører hvilken pris de kan tilby. netshop tror jeg kan være en fin plass og begynne. ellers har du jo komplett.no, psdata.no, pcutstyr.no, mpx.no, mamoz.no, osv osv.. Lenke til kommentar
staf Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 netshop.no tror jeg du burde høre med først siden de er kanon på service&support tipper de kan komme med et godt tilbud. Men som sagt jeg tror. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå