ED209 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 http://www.big-boys.com/articles/musclerelax.html Hvis dere ser på klokkeslettet når jeg postet denne skjønner dere sikkert at jeg holdt på å dø av latter til denne filmsnutten. Var kanskje en smule overtrøtt, eller hva syns dere?? Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Beste som er postet her på lenge. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) "WHO'sTHE!?!?!.....ZZZZZZzzzzzzzzz" Ler enda så jeg griner av den fyren. HAHAHAHAHA!!! Endret 1. mars 2005 av Rattata[No] Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det beste jeg har sett på LENGE!!! :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Den lille filmklipp tråden Sier ikke mer.. EDIT: Ok, så sier jeg mer da Den var jo ganske morsom... *ler* Endret 1. mars 2005 av steina Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Den lille filmklipp tråden Sier ikke mer.. EDIT: Ok, så sier jeg mer da Den var jo ganske morsom... *ler* Joda, men den ligger jo under søppel. Hvis jeg er ute etter humor, så går jeg jo selvfølgelig innom "humor" her på forumet, ikke sant? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 ' date='01/03/2005 : 22:48'] Joda, men den ligger jo under søppel. Hvis jeg er ute etter humor, så går jeg jo selvfølgelig innom "humor" her på forumet, ikke sant? Ja, enig der.. Men mye humor er postet der.. Grunnen til at den ligger under "søppel" er vel fordi det ikke er BARE humor.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Denne burde bli prioritert, kanskje den beste som er postet her noen gang! Ser på den enda! Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Denne burde bli prioritert, kanskje den beste som er postet her noen gang! Ser på den enda! Yup, er blitt avhengig jeg nå. Må liksom innom klippet flere gang for dag for å flire litt. Får en berusende følelse av å se på de folka som vaser rundt på banen leende, siklende og totalt blottet for prestasjoner. Favoritten er fortsatt "WHO'sTHE!?!?!?!.......ZZZZZZZzzzzzzz" Ler så jeg griner enda av den. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Han som tar på dommer`n er min favoritt! "haiehiahraprsodlp" Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Var da ikke såååå bra?? Morsom var den, mulig jeg ikke er i den typen humør. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Ok, var innom big-boys i dag hvor jeg fant et til klipp som førte til glede i sinnet. Er kanskje ikke så koselig, men jeg flirte godt da jeg oppdaget hva som egentlig skjedde. Hint: Sjekk fyren i gul skjorte. Auda! Og så har vi en liten en bare for å tråkke stakkarn skikkelig ned i grusen med å spille denne til ham (i den gule skjorta). Tror han synger på denne etter den traumatiske opplevelsen. Everyone else........ Endret 4. mars 2005 av Rattata[No] Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 jeg trakk ikke på smilebåndet engang. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Den er grei du. Ikke alle har lik humor. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 haha endelig noe som er litt ordenlig morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå