Innovation Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Kan jeg få være med i dette forumet, for å lære litt om sport? Jeg begynner med det jeg kan (Korriger meg gjerne hvis jeg har feil). "Den som løper raskest får mest penger". Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Kan jeg få være med i dette forumet, for å lære litt om sport? Hei, og velkommen til forumet. Såklart kan du få være med Jeg begynner med det jeg kan (Korriger meg gjernehvis jeg har feil). "Den som løper raskest får mest penger". Hvis jeg sier at "den som løper raskest får minst penger", er vi ord-mot-ord. Det er ingen tjent med. Kan du begrunne argumentet ditt? Lenke til kommentar
glotón Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Den som har best sponsorer får mest penger, trenger ikke nødvendigvis å være den som er raskest, men som er mest "publikumsvennlig"... Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Den som har best sponsorer får mest penger, trenger ikke nødvendigvis å være den som er raskest, men som er mest "publikumsvennlig"... Stemmer. Bare se på David Beckham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå