Gå til innhold

Series Pocket PC, H3630

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann, jeg har en Series Pocket PC, H3630 som er helt tom :( og jeg får ikke kontakt med den fra pc med com1 kabel, må jeg ha usb kabel? og hvor kan jeg få kjøpt det viss jeg må ha det.

Førstegangskommunikasjon mellom iPaq og PC via seriellkabelen kan være frustrerende. Dette er et kjennt problem under NT of Win2k, men jeg trur det samme skjedde under XP for meg. Se linken:

http://h18007.www1.hp.com/support/files/ha...load/10469.html

Lenke til kommentar
Heisann oj9900 den siden funket ikke:) kan det bare være at siden ikke er oppe akuratt nå eller er siden ikke mer ? og tusen takk får at du hjelper til. :D

Ja den linken kopierte jeg, men ser nå at den funket dårlig. Prøv å søk på Google etc etter iPaq first time serial fix. Da kommer linket til HP opp ganske tidlig. Eller gå inn på hp.com å søk etter drivere og programvare til din iPaq. Hvis du bruker XP og ikke finner fila, så søker du heller under win2k. Masse greie oppdateringer der. Når du har fått fikset kommunikasjonen, så kan du få oppgradert firmwaren også via kabelen og Active Sync. Hent Active Sync 3.8 fra Microsoft før du begynner med noe som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...