Gå til innhold

Kvinner er Satans redskap!

Anbefalte innlegg

Ikke mine ord, men Aftenposten melder at imam Raed Hleihel i Danmarks største moské kommer med friske uttalelser om de danske piger. Han mener også at det kommer klart frem i koranen at kvinner må dekkes til fra topp til tå, noe en bosnisk imam er uenig i (link).

Det eneste jeg kan være enig med han i er uttalelsen om at vi menn er så stygge at vi ikke trenger og dekkes til...

Noen som antar at vi kan forvente oss like tilstander i Norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At kvinnfolk er satans redskap skal jeg ikke si imot ( :p ), men at de skal dekkes til fra top til tå? Nei takk! Liker at jenter går halvnakne og viser seg fram jeg grekerne har sjønt det (i allefall før i tiden)! Det jeg ikke liker er når lubbne/feite kvinner skal på død og liv presse seg ned i de samme klerne som de litt mer faste og trente, men det er en annen sak.

Og nei jeg mener ikke at lubbne/feite kvinner ikke skal få lov til å gå i det de selv vil, men det hadde uansett vært bedre om de hadde gått i klær tilpasset sin størrelse!

Der nå skal jeg ikke gå lengre OfT.

Lenke til kommentar
La han si hva han vil - ingen med vett i skallen hører på ham uansett.

Bortsett fra alle de som hører til Danmarks største moské?

Det er vel det som er noe av problemet, at det faktisk er en stor del som ikke har vett i skallen. :ohmy:

Lenke til kommentar
Det jeg ikke liker er når lubbne/feite kvinner skal på død og liv presse seg ned i de samme klerne som de litt mer faste og trente, men det er en annen sak.

Hva med en flott bar fleskemage som dingler elegant over bukselinningen. :lol:

Lenke til kommentar
La han si hva han vil - ingen med vett i skallen hører på ham uansett.

Bortsett fra alle de som hører til Danmarks største moské?

Det er vel det som er noe av problemet, at det faktisk er en stor del som ikke har vett i skallen. :ohmy:

My point exactly. Så lenge dansk lov ikke underbygger utsagnene til denne løken, kan kvinnene gjøre som de vil. Er bare å innføre en eller annen lov mot de mennene som tvinger konene sine til slikt, så er problemet mer eller mindre løst (i og med at kun de som går slik frivillig, altså de uten vett i skallen, fortsetter med det - og de bryr vi oss ikke om uansett).

Lenke til kommentar
Det jeg ikke liker er når lubbne/feite kvinner skal på død og liv presse seg ned i de samme klerne som de litt mer faste og trente, men det er en annen sak.

Hva med en flott bar fleskemage som dingler elegant over bukselinningen. :lol:

Yummy :p

Lenke til kommentar
Ikke mine ord, men Aftenposten melder at imam Raed Hleihel i Danmarks største moské kommer med friske uttalelser om de danske piger. Han mener også at det kommer klart frem i koranen at kvinner må dekkes til fra topp til tå, noe en bosnisk imam er uenig i (link).

Det eneste jeg kan være enig med han i er uttalelsen om at vi menn er så stygge at vi ikke trenger og dekkes til...

Noen som antar at vi kan forvente oss like tilstander i Norge?

Dette har egentlig ikke så mye å gjøre med islam eller religion, mer om tid...

Han ene duden kommer fra et eller annet land hvor mennesker bor i stråhytter[overdrev litt nå men dere skjønner]

Bosnia ligger etter alt å dømme i Europa var vinter OL der i 84, så dette viser mer hvor sivilisasjonens grense går...

Mener uansett religion er dritt,

Synd på mennesker som lever i Saudi-arabia og Iran

Endret av duffman89
Lenke til kommentar
Synd på mennesker som lever i Saudi-arabia og Iran

Hvorfor det?

Hvem sier at dine meninger og oppfatninger er så jævla mye bedre enn andres? Hvem sier at vår vestlige kultur er så jævla mye mer sivilisert enn den muslimske? Hvem sier at muslimer ikke vil leve som de gjør? Hvem sier at de går rundt hele dagen og er så jævla ulykkelige?

Og sist men ikke minst, hva gir deg retten til å dømme dem?

Og for å få alt på det rene, jeg er ikke særlig begeistret for muslimske skikker, (eller kristne for den saks skyld) men om det er en gruppe mennesker som velger å innordne seg etter en religion eller et levesett så kan de nå bare gjøre det så mye de bare gidder uten at jeg skal stå her skinnhellig og dømme dem.

Endret av Thud
Lenke til kommentar

Thud: Vi hadde en lignende kjønnskultur i norge for under 100 år siden og har mye dokumentasjon som tyder på at kvinnene ikke likte å bli undertrytk mannen.....

Tror egentlig ingen kvinner liker å bli undertrykt mennene..... utenom machochister kanskje... :p

Lenke til kommentar

Det spørs helt etter hva man definerer som kvinneundertrykking.

Jeg er i grunnen enig med deg i at kvinner burde være fullstendig likestilt med menn, (jeg er så frekk at jeg antar at det er din mening ;) ) men jeg respekterer muslimers syn på at kvinner og menn skal være adskilt osv.

Om muslimske kvinner synes dette er ræva kan de drive kvinnekamp som andre kvinner har gjort før dem. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...