Gå til innhold

Våpentråden! (Tidligere: JIPPI! AG3 i BF2)


ED209

Anbefalte innlegg

det du er ute etter er kinetisk energi

Ke = (mv^2)/2, m = masse, v= hastighet (i m/s)

 

jo mer av denne energien som blir absorbert av kroppen, jo dødligere er utfallet. dersom kula forblir i kroppen vil nemlig all den kinetiske energien ha blitt tilført kroppen. jo mer effektivt prosjektilet er til å forbli i kroppen, jo dødligere. hollowpoints gjør nettopp dette ved at den hule tuppen forårsaker en større overflate og 'bremser' mer enn en full metal jacket (mushroom kontra penetreringseffekt). andre ting som er med i denne ligningen er banen til kula, såkalt 'tumbling'.

 

videre det er sjokkbølgen av prosjektilet som er mest dødlig da dette kan ødelegge interne organer. såklart treffer prosjektilet vitale organer så hjelper ikke det stort heller. andre ting er som påvirker er sekunære effekter slik som sirkulasjonssvikt, infeksjon osv.

 

håper virkelig det er noen som kan dette bedre enn meg og kan forklare bedre

Hear hear!!! Her er gutten som har fulgt med i fysikktimene, hehe.

Mer enn hva jeg kan si om meg. Ble liksom ikke helt dus med den kinetiske deln eller bevegelse/krum bane.

 

En annen ting, siden jeg startet denne topicen mener jeg det er helt greit med offtopic. Bare det omhandler våpen. Ser interessen er veldig stor rundt dette temaet.

Keep it going.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AG3 er da gitt til den Arabiske alliansen, :( snufs :(

Hvis dere går hit så finner dere at ag'en ligger under "US-Weapons".

Der kaller de den bare g3.

 

Men det er sikkert riktig at det er kun alliansen som har det. Men det gjør iiiingenting, da blir jeg kun å sees som araber online, hehe.

 

JALLA AK BAHALLAAAAA!!!!!! :D

Endret av Rattata[No]
Lenke til kommentar
Kanskje fordi det virker som du har et forhold til skytevåpen som leketøy og trur at det som gjør seg i forsvaret er flere headshots. ;)

 

Hva i helvette baserer du det forbanna spøytet der på?!

For det første: Det virker ikke som om jeg har et slikt forhold til våpen, og jeg er nok den av oss to som opptrer mest aktverdig når det kommer til våpen og sikkerhet.

For det andre: Når har jeg sagt, eller gitt uttrykk for at det skal være flere headshots i forsvaret?! :ermm: Om det er noen som er "helt cs" her, så er det du!

 

Bare fordi jeg kan og interesserer meg mer for våpen enn deg, gir deg ikke rett til å komme med slike latterlige og helt usaklige komentarer som bare er tøv. Og når har du vert tilstedet med meg og våpen, og når i helvette har jeg diskutert forsvaret i nærhet av deg?!

Lenke til kommentar
Kanskje fordi det virker som du har et forhold til skytevåpen som leketøy og trur at det som gjør seg i forsvaret er flere headshots.  ;)

 

Hva i helvette baserer du det forbanna spøytet der på?!

For det første: Det virker ikke som om jeg har et slikt forhold til våpen, og jeg er nok den av oss to som opptrer mest aktverdig når det kommer til våpen og sikkerhet.

For det andre: Når har jeg sagt, eller gitt uttrykk for at det skal være flere headshots i forsvaret?! :ermm: Om det er noen som er "helt cs" her, så er det du!

 

Bare fordi jeg kan og interesserer meg mer for våpen enn deg, gir deg ikke rett til å komme med slike latterlige og helt usaklige komentarer som bare er tøv. Og når har du vert tilstedet med meg og våpen, og når i helvette har jeg diskutert forsvaret i nærhet av deg?!

Hei og hallo, syns dere begge ble litt off-topic her nå.

Vi diskuterer våpen her nå, vi skal ikke krangle.

Krangle kan dere gjøre over PM.

 

Har man interesse for våpen, så la andre vite om det med å forklare det dere vet. Ikke la dere provosere av de som ikke vet så mye.

 

Kos dere og ha det litt gøy med det dere brenner for.

Lenke til kommentar

Jaja, ingen som provoserer noen, annet en mr. Bjerres latterlige utsagn da ;)

 

Men anyway:

Men det er sikkert riktig at det er kun alliansen som har det. Men det gjør iiiingenting, da blir jeg kun å sees som araber online, hehe.

 

JALLA AK BAHALLAAAAA!!!!!! :D

 

Hehe, jeg synes det er like komisk hver gang jeg ser en arabisk terrorist på tv med et automatvåpen i arma (som feks. en AK) som skriker ut noe á la "Jalla, jalla, jalla allah akhbar osv" :!: Spesielt de som skal skyte opp i lufta med den ene armen, hvorpå man ser at de konsentrerer seg skikkelig :D

Lenke til kommentar
Hvorfor kan vi ikke få byttet ut hk g3 med M61-A1 Vulcan :whistle:

:love::dribble: tror dere jeg får en slik til jul hvis jeg spør pent... og lover og IKKE bruke den inne?

*drømme om og bruke denne på skolen sin* da mener jeg på bygningen, ikke de som går der.... eller, vent nå litt ;)

 

edit: typo

Endret av citric
Lenke til kommentar
[iC,13/03/2005 : 01:27]

Men seriøst, denne tråden begynner å bli VELDIG off-topic nå. :ermm:  (rart ikke en moderator har vært her allerede :p )

Skrev tidligere at jeg syns det er helt greit at det blir noe offtopic, bare det omhandler våpen.

 

Kan godt forandre overskriften hvis dere vil??

Kom med et forslag, så gjør jeg det.

 

Edit: Overskrift er byttet.

Endret av Rattata[No]
Lenke til kommentar
Hva har en AG3 å gjøre i BF2? AG3en er en bare en annen versjon av Heckler und Koch Gewehr model 36. eller HK G36. Heller HK G36(K) en AG3.

Hmmmm, du har visst ikke lest gjennom alle trådene.

Var ikke det som var poenget her.

 

Edit: Det som var snakk i var at vi som er litt nostalgiske syns det er litt morro at AG'en kommer med i et så stort prestisje spill. :thumbup:

Endret av Rattata[No]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...