co2 Skrevet 12. august 2005 Rapporter Del Skrevet 12. august 2005 Njaa, paintball i BF2 hadde sikkert vært noe Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Njaa, paintball i BF2 hadde sikkert vært noe *Splatsplatsplatsplatsplat* Da ville alle spillerne sikkert vært rene papegøyene i farger på slutten av runden Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Det finnes jo både paintballmod til Half-Life og Goldeneye(var vel mer en kode eller noe lignende?) så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
nord Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Den historien ler jeg like mye av i dag som første gang han fortalte den Haha, ja det er sant. Jeg var der i 96' og store deler garnisonen var med på denne øvelsen. Da de kom tilbake fortale de om alle US Marines soldatene som da ikke var særlig høye i hatten og klagde fælt på kulda. hehe, det var faktiskt på fotballbanen her. tar jeg ikke helt galt var det en ekstremt voksen vinter, jeg var bare pøbelen da. ikke sikkert at jeg tar rett på årstallet. Endret 13. august 2005 av nord Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Bah...det skjer hvert år Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Det finnes jo både paintballmod til Half-Life og Goldeneye(var vel mer en kode eller noe lignende?) så hvorfor ikke? Var en kode til Goldeneye ja. Kanskje det kunne vært forskjellige farger for forskjellige klasser, f.eks rød for Spec Forces, Gul for Sniper etc Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 1. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Øh, noen som kan forklare meg hvorfor denne tråden er flyttet til "Annet"?? Våpen har da mye å gjøre med BF2. Blir jo støtt og stadig diskutert noe som omhandler BF2 her, blir det ikke. Under "Annet" forsvinner den liksom. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. september 2005 Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Øh, noen som kan forklare meg hvorfor denne tråden er flyttet til "Annet"??Våpen har da mye å gjøre med BF2. Blir jo støtt og stadig diskutert noe som omhandler BF2 her, blir det ikke. Fordi den ikke hadde noen tilknytning til de våpen som var i BF2 lenger? Den skled ut til å bare bli en generell tråd om våpen. Endret 1. september 2005 av Vice Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 1. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. september 2005 Njaa, paintball i BF2 hadde sikkert vært noe Er litt tilbakefall av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå