Gå til innhold

Problemer med IPOD 4g


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan alltids være harddisken din som har fått seg en smell og har takket for seg.

 

Men får du kontakt med iPoden i Windows/Mac OS?

Prøv enkelt å greit å nullstille den/gjenopbygg med iPod Updater. Hvis det er "OS´et" på iPoden som har mistet noen filer, vil dette hjelpe. Om det er fysisk feil på harddisken må du nok bare sende den inn.

Lenke til kommentar
Det kan alltids være harddisken din som har fått seg en smell og har takket for seg.

 

Men får du kontakt med iPoden i Windows/Mac OS?

Prøv enkelt å greit å nullstille den/gjenopbygg med iPod Updater. Hvis det er "OS´et" på iPoden som har mistet noen filer, vil dette hjelpe. Om det er fysisk feil på harddisken må du nok bare sende den inn.

Det er nettopp det at den ikke har falt i bakken eller noe sånt! Der e helt umulig, men sk al prøve litt nå da!

Lenke til kommentar
Det kan alltids være harddisken din som har fått seg en smell og har takket for seg.

 

Men får du kontakt med iPoden i Windows/Mac OS?

Prøv enkelt å greit å nullstille den/gjenopbygg  med iPod Updater. Hvis det er "OS´et" på iPoden som har mistet noen filer, vil dette hjelpe. Om det er fysisk feil på harddisken  må du nok bare sende den inn.

Fikk den til å dukke opp nå!

 

EdIT: Men så forsvant den!

post-203-1109635229_thumb.jpg

Endret av tøbbi
Lenke til kommentar

Jeg har hatt det samme problemet, virker det hvertfall som. Etter å hatt panikk i ca. 3 timer fant jeg ut, Hey, hvorfor ikke lese manualen? Og gjett hva som stod: Trykk "Hold" knappen på og av igjen, hold så "play" og "select" knappen inne i 8 sekunder.

 

Jeg beklager at dette ble et veldig sarkastisk og kanksje "frekt" innleg.

Lenke til kommentar
Gunners' date='04/03/2005 : 19:45'] Jeg har hatt det samme problemet, virker det hvertfall som. Etter å hatt panikk i ca. 3 timer fant jeg ut, Hey, hvorfor ikke lese manualen? Og gjett hva som stod: Trykk "Hold" knappen på og av igjen, hold så "play" og "select" knappen inne i 8 sekunder.

 

Jeg beklager at dette ble et veldig sarkastisk og kanksje "frekt" innleg.

Ja, nå ble det forandringer her!

 

Det står øverst: Disk Mode

 

Og nederst: OK to disconnect

 

Hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
Da disconnecter du og sjekker om iPoden starter normalt. Så kobler du til igjen og prøver IPOD UPDATER! og ser om du kan enten oppdatere firmware, eller gjennoppbygge hvis iPoden ikke startet normalt når du ikke hadde den koblet til.

Aøtså, den er jo ikke engang tilkoblet når dette står på skjermen(det jeg skrev overnfor!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Du kan jo sjekke hos Eplehuset om de har noe kundeinformasjon på deg. Vanligvis har man jo ingen rettigheter når man ikke har kvittering.

 

Du kan også taste inn serienr på din iPod hos Apple på nett, der man søker retur. Der får man opp om det er innenfor garanti osv. Jeg tror ikke jeg trengte kvittering da jeg sendte inn min forrige iPod for 2 år siden eller no. Prøv det du, med mindre du får byttet inn hos Eplehuset.

Lenke til kommentar
Du kan jo sjekke hos Eplehuset om de har noe kundeinformasjon på deg. Vanligvis har man jo ingen rettigheter når man ikke har kvittering.

 

Du kan også taste inn serienr på din iPod hos Apple på nett, der man søker retur. Der får man opp om det er innenfor garanti osv. Jeg tror ikke jeg trengte kvittering da jeg sendte inn min forrige iPod for 2 år siden eller no. Prøv det du, med mindre du får byttet inn hos Eplehuset.

har rpøvd å søke om reperasjon, men da må jeg oppgi kjøpsdato!

Vet ikke når i September den ble kjøpt!

Lenke til kommentar
Du kan jo sjekke hos Eplehuset om de har noe kundeinformasjon på deg. Vanligvis har man jo ingen rettigheter når man ikke har kvittering.

 

Du kan også taste inn serienr på din iPod hos Apple på nett, der man søker retur. Der får man opp om det er innenfor garanti osv. Jeg tror ikke jeg trengte kvittering da jeg sendte inn min forrige iPod for 2 år siden eller no. Prøv det du, med mindre du får byttet inn hos Eplehuset.

har rpøvd å søke om reperasjon, men da må jeg oppgi kjøpsdato!

Vet ikke når i September den ble kjøpt!

Kvittering?

 

Hvis ikke ring til apple, kan vær de logger kjøpene eller noe sånn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...