Gå til innhold

Norsk språkpakke til Invision Power Board v.2.0.3?

Anbefalte innlegg

På leiting etter en Norsk språkpakke til Invision Power Board v.2.0.3 og lurer derfor på om det er noen her som veit om hvor eg kan få tak i det ?

Har leitet litt rundt om på nettet men så langt har eg bare funnet dei som er å finne på http://www.invisionize.com/ ,problemet er bare dei språkpakkene som ligger der er til eldre versjoner av Invision Power Board og vil da virke dårlig med den nyeste versjonen(v2.0.3).

Ps.håper dette er det rette forumet for et slikt spørsmål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg selv bruker Invisionfree

men hvis du skal bruke et språt utenmom engelsk, så må du betale....

tror det var noen som spurte det i forumet der borte, eller du kan lese om det i faq'en

[edit]

oops, det var vist en annen forum du snakker om, beklager...

Endret av gogodidi
Lenke til kommentar
Ja, den er for alle IPB 2 versjonene, inkl. 2.0.3.

Har du testet den med v2.0.3 ?

Eg testet den nå og kan si at det er diverse ting som mangler i denne språkpakken,fks så forsvinner linken til "Lo-Fi Version" når man bruker denne pakken + andre små ting eg har lagt merke til så langt.

Uansett takker så mye,skal se om eg ikke kan få fikset det som mangler sjøl :)

Lenke til kommentar

Bare legge til at etter å ha sett litt nermere på språk filene ser eg at det er så mye som mangler/er annerledes en dei orginale v2.0.3 språk filene at det blir en kjempe jobb å få dette til å fungere "skikkelig" med v2.0.3

Så da står med andre ord mitt spørsmål fortsatt:

På leiting etter en Norsk språkpakke til Invision Power Board v.2.0.3 og lurer derfor på om det er noen her som veit om hvor eg kan få tak i det ?

Lenke til kommentar
Nei, jeg har ikke testet den. Men prøv denne, denne og denne da.

Har vert innom invisionize.com tidligere og sett men dei hadde bare noen som fungerte med tidligere v2 beta versjoner.

Uansett nå ser det ut som invisionize.com er nede,men med tanke på siden man kommer til når man går til http://www.invisionize.com/ så kan man nesten begynne å lure på om invisionize.com er nedlagt *grøss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...