XolFx Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg bestemte meg for en stund sia at jeg skulle ha en god pc. Jeg bestilte bra deler og de kom i posten. Jeg satte sammen pcn og skulle til å skru på men her sjedde det jo ingenting. Etterhvert kom noen lokale "dataguruer" for å hjelpe, men de fant ikke ut av det. Tiden gikk og jeg brukte den gamle og lot den bare ligge der. Noen kamerater fant ut av de skulle på TG så da ble jeg også med, men da skulle jeg få fikset pcn sånn at jeg hadde noe ordntlig. En datafyr kom og hjalp meg, men han fikk det ikke til. Vi fikk alt til å fungere utenom grafikkorte hva kan være galt? PCn: GA-K8NSNXP AMD 64 754 3200+ 1gb DDR 3200 Corsair ATI radeon 850XT MIST 550w strømforsyning Audigy 2 zs platinum pro Hva har jeg/vi antagligvis gjort feil eller er det noe gærnt med hovedkorte? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Stenges Trippelposting http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&...0entry3761783 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg