ClawHammer Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Er det ikke mulig å gjøre slik jeg har vist på dette bildet her? Eller blir det dårlig å mindre kjøling..jeg lurte på dette for bakplaten ser jo ikke ut Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Det er sikkert muli, men hvorfor kjøpte du ikke en som passet fra før? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Det er sikkert muli, men hvorfor kjøpte du ikke en som passet fra før? Den passer jo men det er litt stygg oppe det er det eneste, Jeg bare lurte på om det ble noe ytelsesforskjell? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Noen som vet ? Hvil at kjøleren skal se slik ut Endret 1. mars 2005 av ClawHammer Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 går sikkert bra, jeg ville beholt utsikkeren til høyre også men ellers skal det ikke være noe problem... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hva er hensikten med alt det som er utenfor de røde strekene? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Hva er hensikten med alt det som er utenfor de røde strekene? Akkurat det jeg å lurer på Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Det kalles kjøling! Større overflate, bedre kjøling. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Dropp hele platen og kjøp 4 stk minne kjølere og lim på minnebrikkene, da blir det litt penere Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2005 Platen er tøff men jeg skal modde den litt Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2005 Steike jeg fikk kjøleren i dag å vet dere hva, jeg MÅTTE modde den jeg har et lite raidmax kabinett så den ene kabinett viften ble i veien. Så jeg kappet av den ene siden litt til å begynne med. Funket faktisk bra skal kutte vekk mer senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå