Gozarpz Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Hadde et kamera som stod på og filmet et LAN. Varte i to dager. Jeg filmet med 1 bilde i sekundet, og jeg vil at det skal vises i 25 fps så det blir en "fortfilm" av LANet. Ikke nødvendigvis 25fps, men ihvertfall så det går raskt. Hvilke program anbefales for dette? Endret 28. februar 2005 av Gozarpz Lenke til kommentar
messo Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Har du mac eller PC? Om du har mac, så bruk iMovie. Om du har PC så bør du kjøpe deg en mac. Du kan eventuelt skaffe deg Adobe Premiere og sette inn bilde for bilde ... hm ... seriøst. Trokk'e det finnes noen lettvint måte å gjøre det på. Søk etter noe freeware som en eller annen geek har satt sammen til formålet. /er trøtt Lenke til kommentar
Calm Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Det kommer jo litt an på kilden... Sitter du med en haug med JPEG's som skal danne filmen eller en faktisk filmfil (AVI el.l)? edit: Ser nå i topic at du har film, så da er det er smal sak å bare speede denne opp litt... Hvis du har et redigeringsprogram som Adobe Premiere liggende er dette relativt uproblematisk! Er på jobb nå, så jeg har ikke programmet tilgjengelig. Skal se på det når jeg kommer hjem... Det kan til og med hende at du kan gjøre det med Windows Movie Maker... Endret 5. mars 2005 av Calm Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Ja, Windows Movie Maker har jeg ikke tenkt på! Det skal jeg få skjekket snart. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 (endret) Ser ikke ut som det er mulig å gjøre dette med WMM, men har du tilgang til Adobe Premiere? Med Premiere er det nemlig veldig enkelt å få til det du er ute etter... Endret 5. mars 2005 av Calm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå