Migr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hey jeg bare lurer på hvilke kjendiser dere har sett eller snakket med mine er: JP solberg( en av verdens beste snowboardere) Petter solber(så han og alle rally kjørerene som var med på rally of turkey) Kari traa( snakket med hun og hun kysset faktisk meg på hånden :!: ) norges mester i twin up ( husker ikke hva han heter) (snakket med alle de untatt petter solberg) tror det var de.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Sett? Blir litt med tanke på konserter. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Jeg har sett han derre Karl (i karl & co) Vis du tenker på konsterter og sånt.... Klovner i Kamp Gatas Parlament(snakka med de) Tommy Tee Ken Ring Jaa9 og Onkl P(hilste på Onkl) Warlocks Briskeby(?)(bua på de) Kleen Cut(haha) Jester(snakka med han) vet ikke om det er alle(er trøtt nå) Endret 28. februar 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Tror det finnes en lik tråd et sted. Uansett, Alex Rosèn, duden som har TV-serien (eller hva det er, noe komediegreier) Judas og Wenche Knutson var innleid av Hafslund på firmafesten forrige uke. Tror jeg snakka med Judas-fyren, jeg var ikke så edru utover kvelden.. Ryktes at Jan Fredrik Karlsen og var der, men han så fikk jeg aldri med meg.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) martin schanke(sikkret feil skrevet) petter solberg henning solberg var sikkert der også en god del av "kjendisene" fra big brother, det første kongen og dronningen har snakket med en del av folka i vasenlia bilopphøger`s, var utenfor huset til han ene og snakket med han om bilen hans(nydelig bil), han er kanskje ikke akkurat kjendis men... Gatas Parlament Klovner i Kamp 3-4 "faste" programledere på tv2 alle stjernene i storm! DDE Hanson (var kjendiser) de fleste som er litt store inne rallyvar mye i depo og "backstage" på rally-stevner + + + bryr meg egentlig ikke så veldig om slike ting... Endret 1. mars 2005 av aklla Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Snakket med: - Dsound - DDE - Rune Rudberg (Storknuller'n i egen pærsjon) - Erlen Lo - Trine hattestad - vebjørn Rodhal - MANGE andre på bislet games - Gutta på tur - Dsound - Pelle Politibil - Nils Arne Eggen (bilde sammen med) - RBK - Bodøglimt - Norske og latviske landslaget i volleyball - Tungt Vann satt på sia meg uten at jeg la merke til dem - Noen politikere - Og MANGE flere (kommer ikke på alle i farten) Edit: Sklivefeil Endret 1. mars 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Wenche Myhre (er i slekt med henne. Woohoo. ) og en av nyhetsoppleserne på TV2 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 DEt er allerede en slik tråd her fra før av. Søk så skal du finne. *stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg